Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa
Hotel in Kyoto, op 7 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 161
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Economy Twin kamer (Basement) laden

Economy Twin kamer (Basement)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Intergate Kyoto Shijo Shinmachi
Binnenstad Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 819 beoordelingen
De prijs is € 67
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yamazakicho 343, Kyoto, Kyoto, 605-0841
Over deze accommodatie
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.461 beoordelingen
De prijs is € 121
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Hotel
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kay
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kay
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alexandra
8 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Alexandra
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sofus
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofus
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Josefine
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josefine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tina
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Tina
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
13 jul 2025
James
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stanley
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hasan
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ana C B
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana C B
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tommy
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tommy
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarah
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
stacy
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
stacy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allyssa
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allyssa
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antony
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antony
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jerry
7 apr 2025
Jerry
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gion location perfect
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Thai
Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thai
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
sofia
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sofia
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Charlene
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlene
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Aya
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aya
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Steve
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
6 nachten verbleven in december 2024

















