Stay SAKURA Kyoto ZEN
Hotel in Kyoto, in de buurt van Shijo-straat
Fotogalerie voor Stay SAKURA Kyoto ZEN





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Studio (with Sofa Bed) laden

Studio (with Sofa Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een slaapbank
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Gran Ms Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Wasvoorzieningen
- Schoonmaakservice
- 24/7 receptie
8.8 van 10, Uitstekend, 1.011 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-572-2 Omiya, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8364
Over deze accommodatie
Stay SAKURA Kyoto ZEN
Vergelijkbare accommodaties

Stay SAKURA Kyoto Ryu
Stay SAKURA Kyoto Ryu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
- Magnetron
8.6 van 10, Uitstekend, 37 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en WeChat Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stay SKAURA ZEN
Stay SAKURA ZEN
Stay SKAURA Kyoto ZEN
Stay SAKURA Kyoto ZEN Hotel
Stay SAKURA Kyoto ZEN Kyoto
Stay SAKURA Kyoto ZEN Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Stay SAKURA Kyoto ZEN
9,0
Fantastisch
8,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Yan
Reisde met familie
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan
5 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Anna M
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna M
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kindness
Reisde met een groep
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kindness
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KA LAI
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KA LAI
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ignacio
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ignacio
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
sonoko
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sonoko
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jose Ramón
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose Ramón
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ken
5 sep 2024
Ken
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
えりか
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えりか
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Pearl
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Pearl
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jenny
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Faisal
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faisal
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Megan
Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met familie
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Emily
Reisde met familie
23 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
SHINGO
4 feb 2024
SHINGO
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
SHOZO
9 jan 2024
SHOZO
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
An chi
Reisde met familie en kleine kinderen
27 dec 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
An chi
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
?
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mikko
Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay with good in-apartment facilities
Mikko
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hidenobu
Reisde met familie
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidenobu
2 nachten verbleven in juli 2023

















