Fotogalerie voor THE BLOSSOM KYOTO





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(43 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Moderate, Max 2 Adults)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(69 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 3 Adults) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 3 Adults)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(62 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 3 Adults) laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Max 3 Adults)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (With Tatami, Max 4 Adults) laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (With Tatami, Max 4 Adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults) laden

Premium Twin kamer, niet-roken (Max 2 Adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Quad Room With TATAMI Space(Max.Occ.4Adults) laden

Deluxe Quad Room With TATAMI Space(Max.Occ.4Adults)
Alle foto's voor Deluxe Twin Room(Max.Occ.2Adults) laden

Deluxe Twin Room(Max.Occ.2Adults)
Alle foto's voor Moderate Double Room(Max.Occ.2Adults),Desk Included For Select Rooms Only,No Bathtub, Only Shower Booth laden

Moderate Double Room(Max.Occ.2Adults),Desk Included For Select Rooms Only,No Bathtub, Only Shower Booth
Alle foto's voor Moderate King Room(Max.Occ.2Adults),No Bathtub, Only Shower Booth laden

Moderate King Room(Max.Occ.2Adults),No Bathtub, Only Shower Booth
Alle foto's voor Moderate Triple Room(Max.Occ.3Adults) laden

Moderate Triple Room(Max.Occ.3Adults)
Alle foto's voor Moderate Triple Room With TATAMI Space(Max.Occ.3Adults) laden

Moderate Triple Room With TATAMI Space(Max.Occ.3Adults)
Alle foto's voor Moderate Twin Room(Max.Occ.2Adults) laden

Moderate Twin Room(Max.Occ.2Adults)
Alle foto's voor Premium Twin Room(Max.Occ.2Adults) laden

Premium Twin Room(Max.Occ.2Adults)
Alle foto's voor Superior Twin Room(Max.Occ.2Adults),Hollywood laden

Superior Twin Room(Max.Occ.2Adults),Hollywood
Alle foto's voor Universal Single(Max.Occ.1Adult) laden

Universal Single(Max.Occ.1Adult)
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 228 beoordelingen
De prijs is € 205
14 okt - 15 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
THE BLOSSOM KYOTO heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation in Shimogyo, een wijk in Kyoto waar je ook leuke winkels vindt. Markt van Nishiki en Yasaka-altaar zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Kiyomizu Temple en Nijō-kasteel is sterk aanbevolen.Gasten zijn lovend over de locatie van dit hotel door de bezienswaardigheden.

140-2 Manjujicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8104
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
- Markt van Nishiki - 13 min. lopen - 1.2 km
- Yasaka-altaar - 3 min. rijden - 1.6 km
- Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
- Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's - 2 min. lopen
- CoCo壱番屋 烏丸五条店 - 3 min. lopen
- 蕎麦の実よしむら (Sobanomi Yoshimura) - 2 min. lopen
- 糖太朗 - 4 min. lopen
- 三徳六味 五条高倉店 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
THE BLOSSOM KYOTO
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.348 beoordelingen
De prijs is € 250
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO Hotel
THE BLOSSOM KYOTO Kyoto
THE BLOSSOM KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over THE BLOSSOM KYOTO
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hiske
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiske
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ewout
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ewout
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ewoud
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ewoud
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lea
13 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Katja
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katja
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jean-Paul
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Paul
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Pui sze
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pui sze
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Maria
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Nicole
7 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Nicole
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn-Marie, Buckley
Reisde met partner, Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Dawn-Marie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hanyu
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanyu
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bianca
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosimar
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Rosimar
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan, Paramount
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angell
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angell
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Liam
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
EunGyo, TORRANCE
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EunGyo
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Van, Seattle
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kiyonobu
21 sep 2025
kiyonobu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nicole
5 nachten verbleven in september 2025