Fotogalerie voor THE JUNEI HOTEL Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Suite (Bamboo) laden

Suite (Bamboo)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer (King) laden

Deluxe kamer (King)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Diep bad
Alle foto's voor Kamer (Hollywood Twin) laden

Kamer (Hollywood Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 439
28 okt - 29 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-139 Honmachi Higashiyamaku, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
THE JUNEI HOTEL Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Ace Hotel Kyoto
Ace Hotel Kyoto
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 348
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 4000 per persoon
- Toeslag voor futonbed: JPY 6600 per nacht
- Dineren: JPY 15000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie まだ未取得
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE JUNEI HOTEL KYOTO Hotel
THE JUNEI HOTEL KYOTO Kyoto
THE JUNEI HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE JUNEI HOTEL Kyoto
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Josephine
Reisde met partner, Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUTAKA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edyn
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edyn
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Zoie
15 mrt 2025
Zoie
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5star
Jessica
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Evan
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay in Kyoto!
Christopher
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ivan gregorio
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ivan gregorio
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met familie
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Bader
18 nov 2024
Bader
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Hilary
Reisde met familie
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilary
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jodi
Reisde met familie
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Jodi
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia, Boise
Reisde met familie
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hadil
Reisde met partner
26 feb 2024
Hadil
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lulu
Reisde met partner
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lulu
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ちひろ
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちひろ
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kaitlyn
Zakenreiziger, Reisde met partner
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaitlyn
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jaeyoon
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaeyoon
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Jami, Los Angeles
Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jami
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Erich
Reisde met familie
20 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erich
4 nachten verbleven in april 2023