Fotogalerie voor THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad laden

Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Tempur-Pedic
20 slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer, bad laden

Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer, bad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Tempur-Pedic
Deluxe Room
Premium Room
Alle foto's voor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 Sanchome Shimo Chojamachi, Higashihorikawa-dori, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8056
Over deze accommodatie
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
Vergelijkbare accommodaties

Ace Hotel Kyoto
Ace Hotel Kyoto
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.018 beoordelingen
De prijs is € 351
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 4000 voor volwassenen en ca. JPY 3000 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: 25 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
JUNEI HOTEL Imperial Palace West
JUNEI Kyoto Imperial Palace West
JUNEI Imperial Palace West
The Junei Kyoto Imperial West
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Hotel
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Kyoto
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
8,6
Locatie
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Celine
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shane, Burien
21 aug 2025
Shane
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KIYOFUMI
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIYOFUMI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chibin
4 jul 2025
Chibin
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
diane
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
diane
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Todd
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todd
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jari
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jari
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kathrine
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kathrine
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michele
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yuk Yee
Reisde met een groep
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuk Yee
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
10 apr 2025
Mary
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mackenzie
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mackenzie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angel Francisco, Benito Juarez
25 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel Francisco
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
raja
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
raja
8/10 – Goed
Ryuichi
21 jan 2025
Ryuichi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rasika
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rasika
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mariana
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariana
4 nachten verbleven in november 2024