The Millennials Kyoto
Capsulehotel voor volwassenen in Kyoto
Fotogalerie voor The Millennials Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer, alleen voor vrouwen laden

Economy kamer, alleen voor vrouwen
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Twee badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Twee badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Twee badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen laden

Kamer, alleen voor vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Twee badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Smart Pod - All Gender laden

Smart Pod - All Gender
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Twee badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Smart Pod - Female Only (Female Only) laden

Smart Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod-All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - Female Only laden

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - All Gender laden

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 171
3 dec - 4 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

235 Yamazakicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8032
Over deze accommodatie
The Millennials Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 781 beoordelingen
De prijs is € 115
4 dec - 5 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 798 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MILLENNIALS KYOTO Hotel
MILLENNIALS Hotel
MILLENNIALS KYOTO
THE MILLENNIALS KYOTO Kyoto
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Millennials Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Luuk
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luuk
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
nel, Amsterdam
21 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Andere keren top nu veel onrust bij capsules
nel
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Nel, Amsterdam
12 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centraal en luxe
Nel
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Willemijn, AMSTERDAM
11 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hip en heerlijk bed
Willemijn
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Alanne Joie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alanne Joie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zaryiah
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zaryiah
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Emily
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yun
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca, queanbeyan
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
rocco
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rocco
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shao Lan
17 sep 2025
Shao Lan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RYUNOSUKE
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYUNOSUKE
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Lejing
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lejing
10/10 – Uitstekend
Neerav, Markham
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neerav
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KITADA
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KITADA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolo
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolo
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fangching
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fangching
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Aoi
17 jul 2025
Aoi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yvonne
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cool vibe
Yvonne
1 nacht verbleven in juli 2025

















