Rakuro Kyoto

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, in de buurt van Kyoto Imperial Palace

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rakuro Kyoto

Lobby
Lounge
Lounge
Ingang accommodatie
Ingang accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen with Japanese-style)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Traditionele driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Adjoining Private Bath)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Diep bad
Een bidet
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoons futons

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, niet-roken (Moderate Large with Japanese-style)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 29 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoons futons

Standaard kamer, niet-roken (Moderate)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons futon

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 47 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Superior vierpersoonskamer (Japanese-style)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoons futons en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, niet-roken (Japanese, Adjoining Private Bathroom)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Diep bad
Een bidet
  • 30 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoons futons en 1 eenpersoons slaapbank

Superior with Japanese-style

  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoons slaapbank en 3 eenpersoons futons

Moderate Large With Japanese-style

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons futons en 1 queensize bed

Standard Queen With Japanese-Style

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Superior with Japanese-style (Adjoining Private Bathroom)

  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoons slaapbank en 3 eenpersoons futons

Moderate Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoons futon en 2 eenpersoonsbedden

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Moderate with Japanese-style (Adjoining Private Bathroom)

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoons futons

Standard Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
186 Joshinyoko-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0867

In de buurt

  • Kyoto Imperial Palace - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Nijō-kasteel - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Markt van Nishiki - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Altaar Heian - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Marutamachi - 1 min. lopen
  • Station Jingu-marutamachi - 16 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 96 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬1 min. lopen
  • ‪すき家 - ‬1 min. lopen
  • ‪noku cafe by MAEDA'S COFFEE - ‬2 min. lopen
  • ‪丸太町十二段家 - ‬1 min. lopen
  • ‪BI AN CA KYOTO - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Rakuro Kyoto

Hotel in de buurt van Kyoto Imperial Palace
Rakuro Kyoto bevindt zich in de buurt van Nijō-kasteel en Altaar Heian en biedt extraatjes zoals een dakterras, wasvoorzieningen en een bar. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een automaat, een bagageopslagruimte en een lift
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 56 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Diepe baden, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.500 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Trapleuningen

Meer

  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2200
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Maaltijden zijn niet inbegrepen in het ontbijttarief voor kinderen van wie het verblijf bij de prijs is inbegrepen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2500 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

SHARE HOTELS RAKURO Kyoto Hotel
SHARE HOTELS RAKURO Hotel
SHARE HOTELS RAKURO Kyoto
SHARE HOTELS RAKURO
Rakuro Kyoto Hotel
Rakuro Kyoto Kyoto
Rakuro Kyoto Hotel Kyoto
THE SHARE HOTELS RAKURO Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Rakuro Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Rakuro Kyoto te parkeren?

Bij Rakuro Kyoto kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Rakuro Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2200. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Rakuro Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2200.

Waar ligt Rakuro Kyoto?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 2 km afstand van Kyoto Imperial Palace en Nijō-kasteel. Ook Altaar Heian en Sanjusangen-do-tempel liggen binnen 5 km afstand. Station Marutamachi ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Rakuro Kyoto

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 347 van 510 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 510 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 510 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 510 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 510 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nae

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタックは親切で、設備もよく満足です。 一点だけ。ランドリーがあることはこのホテルを選ぶポイントの一つでしたが、2台しかなく夜は行列だったのが残念でした。宿泊可能な人数とランドリー設備の数が合っていないように思います
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

MIYUKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で、おしゃれなホテルでした。今回朝食をつけませんでしたが、後から朝食メニューを見て頼んでおけば良かったと、後悔しました。駅から近いのも良かったです。バスルームと部屋の行き来にルームキーが必要な面白い施設でした。又、宿泊者専用のラウンジも本が置いてあったり、お茶がフリーで飲めたり広くてくつろげるスペースでした。又利用したいです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gracie

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay at the Rakuro hotel in Kyoto. It is a beautiful space with lovely rooms and peaceful communal spaces. The lounge is a lovely place to sit for a while after a busy day in Kyoto. The staff is kind and helpful as well! We enjoyed breakfast one morning as well. While it was a bit pricey it was nice and filling.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

midori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的には綺麗で満足しました ただカーテンが開けれないようになっていたので部屋全体が暗かったのと、Wi-Fiが繋がりにくなったのが少し残念だった
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien ubicado cerca de la línea Karasuma, que te conecta con todo lo que necesites hacer, bien accesible, el único problema es que no hay muchas opciones para comer alrededor, pero hay un supermercado bastante grande muy cerca La habitación un poco pequeña, pero igual suficiente para 4 personas a
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ANTONIO, LOS ANGELES

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love this hotel great service
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Midian

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was small and no dressers or closets to put away clothes. Hotel seems new and well maintained.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Maria

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

SINAVY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the relaxing guest lounge!
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

KANADE

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
落ち着いた環境にホテルがあり、静かで良かったです。 部屋は綺麗でしたが、全ての布団ではありませんが、一部異臭のする掛け布団があり、その点がとても気になりました。
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best thing about this hotel is its location. It's right next to a train station, a convenience store, and a Sukiya, which was very practical. The room itself (room with bathroom) was also a positive—it was comfortable, and clean. However, there were significant downsides. The hotel is on a busy, noisy street, and you can hear the traffic clearly from the dining area. The biggest letdown for us was the "free" breakfast. We stayed for five days, and the menu was exactly the same every single day. The choice was limited to three sandwiches, a small vegetable salad that was sometimes slimy, and a potato salad where the potatoes were still raw. The lukewarm corn soup didn't help. After two days, it became very repetitive. We also found the atmosphere to be overly strict. You cannot sit in the dining area outside of meal times without ordering something; we were asked to move to the guest lounge almost immediately. Overall, while the room was good, the issues with breakfast and the rigid rules made our stay less enjoyable.
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Novelty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the lounge area. Just across Kyoto Imperial Palace. Near public transports.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

elisa

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

TAKASHI

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Rifat

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe ein Zimmer bekommen, wo das WC nicht im Zimmer war, sondern ausserhalb, neben dem Zimmer. Man musste jedes Mal seine Zimmerkarte mitnehmen, wenn auf die Toilette gehen wollte. Nachts im verschlafenen Zustand oder morgens für die Dusche kann es mal vorkommen, dass man die Zimmerkarte vergisst. Dann steht man da im Handtuch und muss auf das Hotelpersonal warten, damit sie die Tür aufmachen. So eine Situation ist nicht akzeptabel. Die Toiletten gehören in die Zimmer und nicht ausserhalb. Ausserdem braucht man für die Toilette keine Zimmerkarte. Das heisst, theoretisch kann jeder mein WC benutzen bzw. meine dort abgestellten Gegenstände aus meiner Kosmetiktasche sind nicht sicher.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

???

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Cline

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was so clean and the staff was super friendly and very helpful. The guest lounge was a very peaceful place to relax and unwind after a busy day. As a bonus the entire hotel smells amazing!
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Leonard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel in the perfect location. Near the subway and a short walk to the Nikishi Market, it ticked all the boxes. The staff were helpful and friendly
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Arutyun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not much to do around the area. But hotel was beautiful and staff was extraordinary!
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Orsolya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect - thank you!
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kayla

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for three nights. Staff were not rude, but not friendly either. The room was more spacious than others in Japan and the shower included a bathtub. The lounge was very nice and relaxing. It's a stone's throw from Kyoto Gyoen National Gardens and Nijo-jo Castle, which was nice. As a minus, there were cobwebs on the ceiling and they clearly don't clean under or on the side of the bed. Additionally, the washing machine has detergent included and it smelled really strange/not clean. It took me a while to get the smell out of our clothes.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Reinette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love the luggage storage service and the overall look of the place! So nice! We enjoyed our stay a lot and the staff we
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everything was great, staff were very helpful and nice. Bidet didn’t work, laundry units took forever to dry. Lounge area and rooftop were good common areas.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Suzanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025