Tabiya Hotel
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Tabiya Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 577 beoordelingen
De prijs is € 157
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038
Over deze accommodatie
Tabiya Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hilton Kyoto
Hilton Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 338 beoordelingen
De prijs is € 217
19 dec - 20 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Tabiya Hotel
8,2
Zeer goed
9,0
Netheid
9,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
shota
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
shota
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
tony, カリフォルニア
Reisde met partner
4 jan 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
tony
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Miu
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miu
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Lauren
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lauren
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Toshihiro
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihiro
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
NAOMI
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテルでした。
NAOMI
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
saem
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다
saem
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
YU-JEN
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
整潔OK 地點不錯 房型很小
YU-JEN
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Wing Kai
8 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Kai
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018

















