The Gran Resort Elegante Kyoto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Gran Resort Elegante Kyoto





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, roken, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 654 beoordelingen
De prijs is € 51
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

66-3, Higashihashizumecho , Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8066
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Brighton Hotel
Kyoto Brighton Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.355 beoordelingen
De prijs is € 130
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2420 voor volwassenen en ca. JPY 2420 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1650 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 京都府指令衛環衛第16
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Gran Elegante Kyoto Kyoto
The Gran Resort Elegante Kyoto Hotel
The Gran Resort Elegante Kyoto Kyoto
The Gran Resort Elegante Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Gran Resort Elegante Kyoto
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Vinnie
Reisde met familie
1 jun 2025
Vinnie
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
YUKA
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Personeel en service
YUKA
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Benny, Milton
Reisde met partner
16 apr 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benny
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mercedes, Reseda
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Mercedes
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Emilie
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Comfort kamer
Peut trouver mieux.
Emilie
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rigito
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rigito
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HISAO
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HISAO
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good option to stay in Kyoto…but
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kristine June
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristine June
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Sanae
Reisde met familie
17 mrt 2025
大きなお風呂のあるホテル
Sanae
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
norihisa
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
norihisa
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ちさと
Reisde met familie
6 jan 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちさと
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
えりな
4 dec 2024
えりな
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SEIJI
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめです。場所もコスパもいいです。
SEIJI
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KYUNG TAI
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUNG TAI
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
PEILAN
Reisde met familie en kleine kinderen
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PEILAN
2 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Kohtaroh
Zakenreiziger
27 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kohtaroh
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Craig
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
つよし
21 okt 2024
つよし
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
じゅんこ
8 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんこ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
チハル
Zakenreiziger
6 okt 2024
Positief: Voorzieningen
チハル
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Luca
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
1 nacht verbleven in september 2024