The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books
Hotel met een dakterras, op loopafstand van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Corner) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Corner)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Corner Single Room laden

Corner Single Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Universal Room laden

Universal Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Adjoining Two Single Room laden

Adjoining Two Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 654 beoordelingen
De prijs is € 51
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

508 Anenishihorikawacho, Kyoto, Kyoto, 604-8264
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Park Hotel Kyoto
Park Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 479 beoordelingen
De prijs is € 47
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1100 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hedistar Hotel Kyoto Nijo
Hedistar Hotel Nijo
Hedistar Kyoto Nijo
Hedistar Nijo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Hedistar Hotel Kyoto Nijo Comic&Books
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Vichith
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vichith
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
14 jun 2025
Pamela
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shr
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shr
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alen
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alen
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Patrice
29 mei 2025
Patrice
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Althea Love
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Althea Love
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hagio
26 mei 2025
Hagio
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Petrina
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petrina
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
STINA
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
STINA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Brian, Henderson
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mayumi
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Heather
Reisde met een groep
20 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Heather
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anderson
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anderson
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Len
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly, helpful staff
Len
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Eric
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jérémy
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérémy
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JILIN
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JILIN
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Marie Helene
8 apr 2025
Negatief: Voorzieningen
Marie Helene
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aislinn
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely staff, clean and comfy rooms
Aislinn
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
IVAN ARTURO
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IVAN ARTURO
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
lorena
2 apr 2025
lorena
4 nachten verbleven in maart 2025