Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya
Hotel met gratis ontbijt, op 10 minuten lopen van Kyoto Aquarium
Fotogalerie voor Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
21 dec - 22 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, roken laden

Deluxe Twin kamer, roken
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, roken laden

Standaard Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, roken laden

Standaard tweepersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small Dog Friendly) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small Dog Friendly)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Small Dog Friendly) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Small Dog Friendly)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Premium eenpersoonskamer, niet-roken laden

Premium eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasvoorzieningen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 46
22 dec - 23 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

502-5, Chudojimae-cho, Nichome, Nishigawa, Gojyo-sagaru, Omiyadori, Kyoto, Kyoto, 600-8362
Over deze accommodatie
Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Kyoto Shijo-omiya
Toyoko Inn Kyoto Shijo-omiya
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 346 beoordelingen
De prijs is € 66
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 500 per dag
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De schoonmaakservice is elke 4 dagen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Toyoko Inn Gojo-omiya
Toyoko Kyoto Gojo-omiya
Toyoko Gojo-omiya
Toyoko Inn Ky oto Gojo omiy a
Toyoko Inn Kyoto Gojo omiya
Toyoko Kyoto Gojo Omiya Kyoto
Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya Hotel
Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya Kyoto
Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Toyoko Inn Kyoto Gojo-omiya
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
6,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Mika
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Anjenakenichi
Reisde met familie
6 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anjenakenichi
2 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Callum
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Callum
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
YAMAKAWA
27 nov 2025
YAMAKAWA
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
NORIKO
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIKO
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
atsuko
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsuko
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshino
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshino
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
??
13 nov 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Avishant Kumar
5 nov 2025
Avishant Kumar
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
正司
5 nov 2025
Positief: Netheid
正司
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Joel
29 okt 2025
Joel
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Akihisa
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihisa
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuko
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chun Wai
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun Wai
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jin, Kyoto City
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
takahiro
Zakenreiziger
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takahiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jesus
4 okt 2025
Jesus
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chikuko
1 okt 2025
Chikuko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
mohammad
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mohammad
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Leslie
15 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yuuki
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Toshihisa
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihisa
1 nacht verbleven in september 2025

















