Wayfarer Hotel Kyoto Shijo
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium vierpersoonskamer, niet-roken (Essential tatami Large up to 4 futon) laden

Premium vierpersoonskamer, niet-roken (Essential tatami Large up to 4 futon)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een gratis extra futonmatras
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, niet-roken (Essential tatami up to 3 futon beds) laden

Traditionele driepersoonskamer, niet-roken (Essential tatami up to 3 futon beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een gratis extra futonmatras
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Signature tweepersoonskamer, niet-roken laden

Signature tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Signature kamer, niet-roken (Family Suite) laden

Signature kamer, niet-roken (Family Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Refined Designer Twin/Triple) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Refined Designer Twin/Triple)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (Essential) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (Essential)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Signature suite, niet-roken laden

Signature suite, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.305 beoordelingen
De prijs is € 116
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Honryusuicho 768, Kyoto, Kyoto, 600-8462
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 464 beoordelingen
De prijs is € 36
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 京都府指令保医セ第425
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wayfarer Kyoto Shijo Kyoto
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Hotel
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Kyoto
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Wayfarer Hotel Kyoto Shijo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 jul 2025
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
11 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RENE JASON
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RENE JASON
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bijeta
Reisde met een groep
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijeta
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Peter
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jose
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyoto
jose
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jonah
24 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonah
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Reyna
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reyna
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luisa
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luisa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jacob, jacksonville
3 apr 2025
jacob
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
yuliya
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuliya
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
xuefeng, Arcadia
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
xuefeng
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
22 mrt 2025
Positief: Netheid
Ana
6 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Shyamli
Reisde met familie
4 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shyamli
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Allan
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jan 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
みな
28 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
みな
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Kristen
Reisde met partner
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
6 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Lina
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Lina
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
2 nov 2024
Tom
1 nacht verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Camping Schwabenmühle
- Hotels in Heer
- Fletcher Hotel - Restaurant De Buunderkamp
- Hotel Bergschlößchen
- Sea Valley Lodge
- All inclusive hotels in Armenia
- Sherwood Exclusive Kemer
- Vienna House Easy by Wyndham Amsterdam Airport
- Hotels in Station Feanwâlden
- Goedkope hotels in Carihuela
- Antoperla Luxury Hotel & Spa
- Pensions Gerlos
- Apartamentos LIVVO Puerto de Mogán
- Sporthotel Cristall
- La Vieille France
- Hotel SH Suite Palace
- Petunia Ibiza, a Beaumier Hotel
- Odalys Residence Les Sources de Manon
- Hotel Neuwirt
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Guesthouse Meguri Inari