YADO Arashiyama
Hotel met een restaurant, in de buurt van Arashiyama Bamboebos
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor YADO Arashiyama





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Large) laden

Standaard kamer (Large)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Corner) laden

Deluxe Twin kamer (Corner)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer (Queen) laden

Kamer (Queen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 48
13 jul - 14 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45, Arashiyama Nakaoshitacho, Nishikyo, Kyoto, Kyoto, 616-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Miru Kyoto Gion
Miru Kyoto Gion
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 45 beoordelingen
De prijs is € 157
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
YADO Arashiyama Hotel
YADO Arashiyama Hotel
YADO Arashiyama Kyoto
YADO Arashiyama Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over YADO Arashiyama
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 dec 2023
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gretchen
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Gretchen
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Elizabeth
Reisde met familie
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
枝豆, 長野県長野市
Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
枝豆
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
SUNGJIN
Reisde met een groep
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNGJIN
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Anne E
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable, clean, small hotel, fabulous staff.
Anne E
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
HM
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HM
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
CHIN WEI
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIN WEI
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
MASATAKE
2 dec 2019
MASATAKE
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
huichen
Reisde met een groep
26 nov 2019
Positief: Netheid
文青型的青年旅館
huichen
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Eran
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eran
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 okt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Sophie
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋が狭いがトータルで満足。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019