Yuzuya Ryokan
Ryokan met een restaurant, op enkele stappen van Yasaka-altaar
Fotogalerie voor Yuzuya Ryokan





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 507
11 dec - 12 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Premium Apart MONday KYOTO GOJO
Shimogyo
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 110 beoordelingen
De prijs is € 174
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

545, Yasaka Shrine Minamitonari, Gion-machi Minamigawa, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0074
Over deze accommodatie
Yuzuya Ryokan
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 210 beoordelingen
De prijs is € 452
4 dec - 5 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 3630–6050 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 13 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yuzuya Ryokan Kyoto
Yuzuya Kyoto
Yuzuya
Yuzuya Ryokan Hotel Kyoto
Yuzuya Ryokan Kyoto
Yuzuya Ryokan Ryokan
Yuzuya Ryokan Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yuzuya Ryokan
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Angie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Angie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Francisco Garcia
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Francisco Garcia
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer, Brooklyn
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cristiane
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imersão na cultura japonesa!


Cristiane
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Celine
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Saskia
7 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saskia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Isaiah
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isaiah
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lucille
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucille
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Racheal
Reisde met een groep
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous stay
Racheal
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRUE GEM IN GION




Mark
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ちかこ
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちかこ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHRISTINE
Reisde met partner
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHRISTINE
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alex
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable
Natalie
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yu Ting
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Ting
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stephanie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A peaceful sanctuary in the heart of Gion



Stephanie
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Antonio
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met een groep
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Yifan
Reisde met partner
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yifan
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in juli 2024

















