Tweepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hôtel du Moulin d'Or

3 out of 5
Hôtel du Moulin d'Or
15 rue du Molinel, Lille, Nord

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 117 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 241 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

M.J.A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
Was een prima hotel voor een nacht in een familie kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

M , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk en midden in centrum
Had kamer met 2 aparte bedden geboekt maar kreeg dat niet. Ter compensatie hond gratis.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale locatie
Perfecte locatie in Lille. Dichtbij de 2 treinstations enerzijds en het centrum aan de andere kant. Bij aankomst in de ochtend bagage kunnen achterlaten en later ingecheckt. Ruime kamer boven de ontbijtzaal. Voor mij goede plek om te slapen, verder niet veel geweest.
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel gezellig hotel, maar er ontbrak airco waardoor het in de zomer echt heel erg warm op de kamer is. Het raam open is ook geen goed idee vanwege de herrie op straat want het hotel ligt aan de doorgaande weg. Wellicht oordopjes thuis meenemen. Parkeren kan schuin tegenover het hotel in de parkeergarage, dat is 24 euro per 24 uur, daarna 70 cent per kwartier.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly fine hotel in convenient location
We had a good stay in a nice double room. The room was small but everything was fresh and clean. We had a window toward the inner courtyard, which was very silent, even though the hotel is located very conveniently right in the middle of the city. The staff took a somewhat unusual hands-off approach, although it didn't bother us. There was often no one at the reception desk. To get through the front door one needs a pass code (provided on the room key). When we arrived we had to buzz the intercom and someone came ten minutes later to let us in. Daily housekeeping as usual though.

6/10 – Redelijk

Tanya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The staff were very friendly and helpful, but our room was very small for two people and we stayed 3 nights so would have preferred a slightly bigger room. We were on the first floor thankfully so all good with luggage. The shower was also very small and the bar holding it up was broken, but the staff quickly fixed it. The location was very good and there were good amenities such as kettle, fridge, microwave. Overall, a promising hotel with more potential to improve.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel sympatique, chambre un peu petite mais correcte
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Frédéric

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chauffage bloqué au minimum !! Pas d eau chaude pour se laver !!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

BORIS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena Opcion
El Hotel esta muy bien ubicado,a solo unis min de la estacion de Tren. La habitacion espequena, pero en buen estado y no se escucha ruido. Esta caminando a los lugares mas interesantes de Lille.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Florence

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Filippo

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great location! Perfect budget option with very friendly staff. Could see Flanders from the window, brilliant location to get around...
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel du moulin d'or op 2 okt 2023
Nous vous remercions infiniment pour ces commentaires encourageants.

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chambre minuscule avec petit lit double. Le sol n'est pas droit et la douche n'est pas fonctionnelle. Bien placé mais hotel à éviter
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel très bien situé avec un accueil de qualité. La chambre et le lit sont un peu petits
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rodolphe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres agréable et sympathique !!
Je recommande cet établissement ! Personnel tres accueillant avec le sourire ce qui n'est pas le cas partout! Gerant tres sympathique et tres serviable nous à proposé de garder nos bagages avant d'avoir la chambre et meme apres avoir rendu notre celle ci pour pouvoir nous promener dans le centre de Lille tranquillement ! Petit déjeuner copieux ... Je reviendrai...
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Roland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kerryn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small rooms but with very good facilities for the price, including safe, mini-fridge, coffee-tea. Despite being almost next door to railway station, room was quiet. Lots of restaurants nearby.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jérôme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A 10 pas de la gare !
Petit hôtel à l'allure rustique de l'extérieur mais avec des salles de bain rénovées et une très bonne literie + petit déjeuner gargantuesque !
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Herve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herbergement au centre ville et proche de la gare
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jean-Pierre

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Alain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
d'aluminium plutôt que d"or
Plutôt d'aluminium que d'or ce moulin. TB placé. calme fenêtres fermées. chambres vieillottes et curieuses mais bien entretenues. accueil sympa. un bon rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dalila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent two star hotel
Mix reviews here, the hotel is conveniently located, two star hotel rather than 3 stars, rooms are comfy but tiny, lots of stairs so not good for people with not good mobility , coffee machine broken. On the other hand the perception person was super helpful and friendly so all forgiven
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent and polite service. Very quiet place. Note that there is no elevator.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
inconfort
literie inconfortable, bruits de plancher en bois du dessus
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Pierre Ander

10/10 – Uitstekend

isabelle

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

MOCHE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel correct très bien placé accueil aimable
Chambre simple mais nickel Hôtel super bien situé à 2 pas du centre historique et de la gare Lille Flandres Bon accueil dommage que le parking annoncé n'existe plus depuis le changement de propriétaire.
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Laurent

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

ARNAUD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

sandrine

3 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

william

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Pierre

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Okay but would not return.
No parking options at the hotel even though it was specified at the hotels.com page and we chose it for that reason so parking on the street for 2euros an hour was the only alternative and no English speaking people at the establishment made it next to impossible to get the needed help from the hotel. Besides that it was a place to sleep, very central, with an okay breakfast, but we would not choose it again.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

MARYLENE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Anne-Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and neat room and bathroom.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

JEAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absence d'ascenseur
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Camille

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

FARROKH

2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Agnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value for money
Location is fantastic, very close to the main train stations and an easy short walk to the centre of town. Plenty of eateries and shops nearby. Security looks very good in this small hotel. Helpful, well informed staff. Breakfast is very good. This is a budget hotel and the room was small but manageable. We were at the front of the building, windows had to remain closed at night to shut out the noise (which they do efficiently). Good black-out curtains. Comfortable bed and excellent Internet connection. Stairs to access rooms so not ideal for clients with mobility problems.
2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Mélanie

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel déconseillé
Pour le prix, je déconseille ce logement. Ma chambre n'était pas insonorisée (j'entendais mon voisin, je vous passes les détails...) . L'air passait sous la fenêtre. Les bus quand il passait faisait trembler toute la chambre. Bref une nuit exécrable.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van . op 19 okt 2021
Désolé que vous n'ayez pas apprécié votre séjour. Vu les problèmes décrits il semblerait que la fenêtre de votre chambre ne soit pas correctement fermée. L'hôtel dispose de double vitrage dans toutes les chambres. Je me pose la question : comment les bus peuvent faire trembler qu'une seule chambre dans un immeuble... Concernant le prix : tarif promotionnel à 59,40. Bref une très mauvaise expérience pour vous.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

François

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
J'ai passé une nuit dans cet hôtel, la chambre était plutôt petite mais la literie confortable, j'ai bien dormi. Le petit déjeuner est simple mais correct. Une bonne expérience dans l'ensemble
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Kuoch

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Ludovic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Très bien mais le radiateur ne chauffe pas assez vite.
1 nacht verbleven in april 2021