Hotel da Baixa
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Santa Justa-lift
Fotogalerie voor Hotel da Baixa





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Junior kamer, uitzicht op binnenplaats laden

Junior kamer, uitzicht op binnenplaats
9,0 van 10
Fantastisch
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familiekamer, kamers met tussendeur, uitzicht op stad laden

Familiekamer, kamers met tussendeur, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

Esqina Urban Lodge
Stadscentrum van Lissabon
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Geluiddichte kamers
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

231 Rua da Prata, Lisbon, 1100-170
Over deze accommodatie
Hotel da Baixa
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Santa Justa Lisboa
Hotel Santa Justa Lisboa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.109 beoordelingen
De prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: EUR 200.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 25 voor volwassenen en ca. EUR 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Parkeerkosten: EUR 40 per dag
- Valetparkeerkosten: EUR 40 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 100.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Belasting-id: 510901352
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 8309
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel da
da Baixa
Hotel da Baixa Hotel
Hotel da Baixa Lisbon
Hotel da Baixa Hotel Lisbon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel da Baixa
9,8
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hafsa
1 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hafsa
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Johannes Maria, Gerardus van
Reisde met partner
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes Maria, Gerardus van
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met een groep
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caroline
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Iain
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iain
5 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Sally
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Courtney
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courtney
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lydia
Reisde met familie
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lydia
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mar
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mar
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
MARIELLE
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




MARIELLE
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Darren Paul
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren Paul
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
richard
Reisde met een groep, Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
richard
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
nicole
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicole
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paula
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Richard
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jim
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jim
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Xiuling
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiuling
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fabiana
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiana
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
4 nachten verbleven in oktober 2025

















