Vierpersoonskamer, en-suite badkamer | Gratis babybedden, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Astoria Hotel

3 out of 5
Astoria Hotel
100 Sussex Gardens, Paddington, London, England

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 141 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 142 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 398 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Fabiënne

3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Peter, Hapert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kamer was netjes , toilet en douche ook schoon. Nadeel heel smal bedje, en zeer kleine kamer.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Patrick, Hoorn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel in rustige buurt
Het is een goed middenklasse hotel, prettige kamers. continentaal ontbij een beetje mager.

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Voor een budgethotel zeker doen
Voor 2 nachten hier verbleven...kamer en bed waren klein ..eveneens de badkamer. De kamer was wel erg schoon en opgeruimd, net zoals de badkamer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het bed was een twijfelaar en een nacht wennen wanneer je 180cm gewend bent. Voor een kort verblijf zeker aan te raden.!!

6/10 – Redelijk

Nies, Leersum

prijs kwaliteit ok
prijskwaliteit verhouding was ok. vriendelijk personeel. op 5 minuten lopen van paddington station.

6/10 – Redelijk

lola, amsterdam

Positief: Netheid
metro vlakbij ,leuke buurt ,kamer voldoende.
prijs kwaliteit gebonden was het hotel oke.opgemaakte bedden en schone handdoeken elke dag! omgeving ook perfect bij paddington staion. ontbijt is echter een ongeorganiseerde rommel bende. viel erg tegen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima locatie. Veel bezienswaardigheden binnen loopafstand. Vriendelijk personeel bij het ontbijt. Niets was teveel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen Hotel
Ontvangst was niet prettig , moesten inchecken in Belmond hotel, Sleutel werd afgegeven met als enige toelichting breakfast tijden. Kamer op de derde verd. was verouderd. Maar goed overdag niet aanwezig dus goed als slaapadres.

4/10 – Matig

Vanessa, Amsterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie, maar hier kom ik niet meer
Het hotel is prima gesitueerd nabij metro, treinstation en het mooie Hyde Park. Bij aankomst bleek dat we in het naast gelegen Belmont Hotel moesten zijn. We zaten dus niet in het Astoria Hotel. Vreemd. We zaten op de hoogste verdieping, wat betekend dat je flink wat trappen moet lopen. Het trappenhuis is slecht geventileerd waardoor het erg benauwd is en stinkt. Onze kamer was erg klein, de bedden hadden schone lakens maar een deken die geen hoes had, en hoogstwaarschijnlijk gewoon keer op keer wordt gebruikt. Het bed lag wel goed. Een föhn ontbrak, ondanks de beschrijving op internet. De badkamer was vies en klein, de kraan zat vol opgedroogde kalk vlekken. De haren van de vorige bezoekers nog in de wastafel en in de douchecabine. s' Nachts hebben we geen oog dicht gedaan. Geen idee wat de overige bewoners doen maar de hele nacht was het een komen en gaan in de kamers naast ons. Dit maakte ons telkens wakker. De receptionisten waren over het algemeen aardig en hulpvaardig. Echter, ze zitten zo laag achter de desk dat je ze nauwelijks ziet. Het ontbijt hebben wij niet uitgeprobeerd.

2/10 – Ontzettend slecht

Saeeda

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Anne-Marie

Reisde met familie
Confort rudimentaire salle d’eau minuscule et sale Petit déjeuner à peine basique, seul le café est bon
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

María Belén

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Forventet standard, så god
Ubemærket Hotel. Forventet standard for et billigt hotel i england. Komfortable senge. Ok morgenmad. Rene håndklæder og oprydning dagligt.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Astoria Hotel op 22 nov 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your honesty and are pleased to hear that you found our beds comfortable and the daily cleaning satisfactory. We understand the importance of a clean and comfortable environment for our guests, and we're glad we met your expectations in these aspects.We strive to provide excellent service, and your feedback is invaluable to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Thank you once again for choosing our hotel.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Stefanie

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist super. Für den Preis sind die Zimmer ok. Das Personal war freundlich. Aber der Frühstücksservice ist verbesserungswürdig. Ab 8 Uhr Frühstück heißt für mich das ab da alles verfügbar ist. Leider wurde um diese Zeit erst angefangen saubere Tassen und Besteck aufzufüllen.
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tja
Skimmelsvamp og meget beskidt ventilation på badeværelset. Toilettet løb og blev trods anmodning ikke fixet. Venlig betjening dog sproglige udfordringer.
4 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Sesse

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible, simply horrible in every single way imaginable.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Brian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Quick business trip on a budget
My first impression was very good I was able to check in early which was great sky appreciated it was merger but I thought very fair value nice location huge English breakfast. Overall it was a nice stay
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bernardine

Reisde met familie
Awful nothing like the pictures very loud and smelt stale tobacco
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Linda

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Michael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
You get what you pay for. The room was small but fine for 4 people as there was 4 twin beds. There was no fan so the windows needed to be kept open. Morning breakfast was good and the staff are very nice but they ran out of eggs one day. I would not stay again and would not recommend however it is fine for people on a budget
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ricardo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Imposible to climb stairs to the top, most terrible and disgusting breakfast I cannot express how much I encourage you to spend a few more pounds to stay on a decent place. This was not that. And it was to late for me to change. Staff chase me for payment on top of that before my check out time like if I was going to run away. Awful experience
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Julia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
there were bed bugs in the 2 rooms we were given. We bought pest repellent. We could not change hotel in case we spread the infestation. We had to change our train tickets to return home earlier at our expense. The receptionist already knew but was very dismissive did not offer any help and told us we would have to contact our booking agent! the rooms were dirty, the shower head was dirty too and also the fan. There were stains and wall marks. . Also there are not any safety instructions in the room re fire drill (we realised there wasn't a fire escape) . There was no booking out form to sign and a note on the door (as the reception was closed) said leave your key in the room!)
4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rommet var veldig lite. Trange korridorer og trapper. Reoler på rommet var vinglete. Badet og dusjen var udelikat og møkkete. Mugg i dusjen. Dårlig sluk/avløp i dusjen. «Frokostsalen» var trang, stoffet på stolene var oppbrukt. bestikk, kopper og fat var møkkete.
Dusj
Dusj
Dusj
Servant
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

KEITH

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were no towels, mildew, mould and cracked tiles in the shower and the toilet lid was not secured. The water from shower drained so slowly, it nearly overflowed, and the water went hot and cold constantly. The breakfast signage was from 7.30am, but not open until 8am which meant we were unable to get breakfast that we had paid for. Worst hotel I have ever stayed in
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Erika

We reserved this hotel by mistake and immediately we asked to cancel this reservation. It was impossible and both Expedia and the hotel refused to do it and the price was charged on my account. We shall never use Expedia again and we shall never go to hotel Astoria in London. It is absolutely unbelievable that such a mistake cannot be corrected.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ernesto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado, cerca de la estación de padington y hady park .
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not The Best
Stay was ok. Unable to open windows as the were paint sealed. Room was very stuffy/hot. Paint peeling off the walls. Toilet seat was loose, shower had soap scum in the grout. Breakfast was good overall.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Ylva

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best value for money
Quad room with bathroom, view to the green and nice street. Clean and fune, more wardrobe or hooks needed. Coffee/tea station incl. Cookies. Free wifi in room. Television all working. Staff friendly and serviceminded. Breakfast better than expected both bacon, egg, sausage, beans,toast, cheese.... We had a fantastic stay, close to parks and shops. Have visited many hotels in this area over the years, this was the best.
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marianne

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

patricia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité/prix
Emplacement idéal avec arrêts de bus et metro à moins de 10 minutes à pied. chambre avec 4 lits simples, bien agencée, salle de bain petite. Le ménage n'est pas fait pendant le séjour. La salle de bain mériterait un bon coup de nettoyage, il ne faut pas être regardant sur la propreté. Toutefois, on ne passe pas la journée à l'hôtel donc le rapport qualité prix est très bien au vu des tarifs pratiqués ailleurs. Nous avions pris le petit déjeuner inclus, pas de mauvaise surprise, la jeune fille est très agréable. La réception et le petit déjeuner sont juste à côte à l'hôtel Belmond. Si nous devions retourner à Londres nous choisirions ce même hôtel.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, nice helpful staff. Good breakfast
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

tessa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful. Filthy. Chaotic and bad value
Awful. From start to finish. Check in was a nightmare. Left bags earlier in the day and they were less than secure. Bedroom filthy. Found an empty baggie under one bed with remnants of powder in. Bathroom filthy and small. Hair all over beds. Coffee stain on one sheet that hadn't been washed. Left the do not disturb on the door and room was 'cleaned' beds made thats it. They left our door ajar and unlocked. Smelly and noisy. People banging doors all night. Empty grim suitcase almost blocking the stairs. Breakfast terrible unless you like bourbon biscuits and rocky bars! Check out chaotic. £225 for 2 nights an absolute rip off.
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Jagadeesh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Harvey

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Bravo but for the Bed bugs
First night awful as everyone bitten, no sleep, children very upset. But the hotel staff, whilst not exactly sympathetic or friendly, did move us (and moved our luggage whilst we were out) to another building and second night was good. Rooms were basic but perfectly acceptable. Breakfast is cooked to your order and very good. So i have given a medium score as i dont think the hotel could do any more to help us. They were in process of refurbishment so hopefully the bugs will be treated at the same time.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Dimitris

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
bad experience
The level of cleanliness was very low. I was bitten by chigger during the night and I had marks almost all over my body. The most unprofessional thing though, was that after the check out on Monday morning I left my family luggage in the reception desk and I have told them that I would be back at around 15:30 in order to take them and go to the train statiion. (the train was about to leave at 16:30). I arrived at the Hotel at 15:45 and the reception desk was closed and locked. After three or four calls, a man (that I havent seen him before) appeared at 16:17 and bringing the unprofessionalism to the highest level, he did not even propose to drop me to the railway station. I started running with my luggage and my old daughter and finally manage to get in the train at 16:28.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

nigel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel has very steep stairs and no lift the rooms are clean and comfortable but bathroom and shower very small staff very friendly
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Hotel is.managed as a multi site and reception is a couple of doors away. Appears cleam but not sure wjen last had a proper clean and vacuum. The was small but didnt expect any more, it was cheap! The bed frame was broken so my partner had to sleep with his head at the other end of the bed and only slept for a few hours as super uncomfortable. The shower was hanging off the wall and leaked from every area and thr towel rail and wardrobe was broken. The was only green tea to drink and breakfast was odd??! Think next time we will pay a little more and have a better nights sleep.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Wesley

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jaime

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très clame et sûr. Chambre familiale grande
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Marika Stefanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft war ausreichend, nettes Personal und super Busanbindung. Ich würde es jederzeit wieder buchen
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ebrahim op 12 apr 2022
We thank you for staying with us and look forward to seeing you again

8/10 – Goed

Lynne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just stayed the one night for a quick trip but happy with the hotel. Good price for a good sized triple room and friendly staff on reception. No issues.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Lovely helpful staff. Very steep staircase ok for us but would be issue for less mobile. Good location close to Paddington station and Hyde Park, approx 15 mins walk to Marble Arch. Great breakfast for the price of room in central London. Room basic but generally clean, although dark carpet showed some hairs. Excellent value for money for central London, would use again.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff.
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Hanin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سعر مناسب قريب من كل شيء خدمة رائعة
10 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff were helpful and friendly. the room was reasonably clean although on the last day we found a clear wrapper (about the size of a carrier bag) under the bed as we were looking for something that we dropped, so wouldn't have been hard to find by the housekeepers if they had checked under the beds when the room was made up before our arrival. I booked a family room with one double bed and two single beds, but on arrival we had four single beds, when I went to the reception to question this I was told that yes they had a room with a double and two singles which we could have for the night, but we would have to change back to the room with the four single beds the next day as other guests had booked it, and that's what let the Astoria down as we didn't get what we paid for regardless of whether it would have cost more for four singles or not.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Hans

Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019