Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Cranley Hotel London

4 out of 5
Cranley Hotel London
10 Bina Gardens, South Kensington, London, England

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 96 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 174 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 177 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 221 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 339 van 1007 beoordelingen" "

5,2/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,2/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jasper

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

dani

Positief: Comfort kamer
Great location, average hotel.
It’s not that bad, great location, our room linens were clean and the shower had good pressure. Yes the hotel needs some renovations, the staff some training and the rooms thorough cleaning, especially the carpets but overall it’s not as bad as the reviews I read. Suggestion, some small bottles of water in the room would be nice and when serving bubbles and wine, it would be great if it was chilled.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Pascal

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies vies vies, kozijnen kapot, vlekken in de vloer, ook nog een extra bijdrage moeten betalen wat heel ongebruikelijk is
Reactie van Manager op 16 jan 2023
Thank you for your review Please be assured that we are taking measures to improve every aspect of the guest experience at the hotel

4/10 – Matig

Silvia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Begrijp niet dat dit als 4sterren hotel wordt aangegeven. Het is echt aan renovatie toe alles is oud, versleten en het ruikt muf! Bed was wel goed en schone lakens en handdoeken. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, daar was niets op aan te merken Lokatie is ook prima.

8/10 – Goed

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place in Kensington
Staff compensates for any irregularities, doing their best with a lovely smile. It is a romantic styled hotel, meaning furniture that fits to this style, not being practical when having breakfast.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2020
Thank you for your feedback.

4/10 – Matig

Claire, Leiden

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reviews are true. Its a worn out, dirty hotel. Very sad because the building & furniture deserve a bit of tlc.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
De locatie was uitstekend maar het hotel is wat oud.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disgusting,dirty. Curtains,cArpets,sofas,chairs,bed frame,everything disgusting.
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Pebbles

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend aardig personeel. Behulpzaam en erg vriendelijk. Het hotel is gedateerd en vies. Schimmel vlekken en dergelijke.
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ervaren gast

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend hotel, geen aanrader
Het hotel voldoet aan geen van de verwachtingen die gewekt worden volgens de scores op internet. Het hotel is gevestigd op een goede locatie. Het hotel is echter zeer gehorig en de staat van onderhoud is slecht en onvoldoende. Hygiëne is onvoldoende, haren in het bed, vieze bevlekte hoofdborden van de bedden en bedspreien, kapotte gordijnen, geen warm water, smerige hoeken en randen in de badkamer en oude vieze bevlekte vloerbedekking. Verder hebben de deuren geen goede sloten en er is geen knip of haak op de deur van binnenuit. Er zijn -ondanks dat het een oud en deels houten gebouw is- geen brandwaarschuwende of brandblussende voorzieningen aanwezig. Geen sprinkers, geen rookmelders, geen nooduitgangen.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goede ligging
Alleraardigst personeel Niet een modern zakenhotel... meer idee van een oude engelse huiskamer...verwacht geen high tech snufjes
3 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Gaia

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Esperienza Pessima, se non fosse per la posizione. Camere sporche,vecchie e puzzolenti. Muri scrostati,piene di umidità. Appena arrivati ci è stata assegnata una camera fredda senza riscaldamento e con le lenzuola sporche. Colazione inesistente, ci era stato detto che l’orario per la stessa era dalle 8 alle 10 ma alle 8:12 già non offrivano neanche più un bicchiere d’acqua. Non hanno nessun tipo di servizio, non offrono spine con adattatori italiani, non hanno asciugacapelli. Che dire, se non fosse per la città esplosiva e veramente stupenda, la vacanza non sarebbe stata affatto piacevole. Non ci torneró più in questo Hotel.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I refused to stay in the hotel and booked another. Upon arrival I was advised there was no key and staff would need to let me in each time I left my room. There was a rancid smell of damp throughout, disrepair and damage to furnishings/carpets etc There was no light in the lift and you had to navigate it in darkness which was scary and I didn’t feel safe enough to sleep there. Bags of dirty linen ‘ready for collection’ were scattered through the corridors and there was no food or drink availabilities. Never have I walked out of a hotel but this needs shutting down and I want a refund..!
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Colin

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When booked, the pictures made it look fantastic.. My room was old, dirty and worn out (room 103). Curtains were tatty, carpet thread bare, unable to open window (cracked glass too). I went down for breakfast, no cooked breakfast just some Toast and cereal.. No where to sit. No organisation or staff to help.. No Bar in the hotel(says there is on the website) so I checked out early with no breakfast. (no coffee facilities in the room either. Asked for a printout receipt (no paper in the printer).. Lovely area to be based though..
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location of the hotel. However, the hotel wasn’t what I was expecting. It wasn’t clean with the curtains having stains on. The bedding was okay although only one pillow per person. The rooms curtains were falling off. In addition there was water marks and stains on the paint, also the carpet had rips in etc.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Sophie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What was unique was how rude the staff were..... what was bad was you could not lock the bedroom door so anyone could get in. The toaster is broken guys - just get a new one - or don't offer breakfast which was terrible. My room was pretty damp with rotten wallpaper and the water was not hot. I could go on. There was nothing good - except leaving!
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Elizabeth

1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Pablo

2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

lucy

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the most disgusting hotel I have ever had the misfortune to stay at. THIS SHOULD BE REMOVED FROM YOUR SITE - the pictures are nothing like those displayed on the website.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is terrible. Do not waste your money. Exterior of property looks very good! However, inside is run down and dirty. I'm unsure where they got the picture of the executive room, but its definitely not from this hotel. I paid for the executive room. Wow. Dirty carpets, bugs walking around the edge of the room. Stains on floor, walls, mattress. Room was incredibly hot and not able to turn it down. no tea/coffed available in room. Breckfast was a joke, unripened banana's. Cereal was soft and stale. Coffee was terrible, brown water no flavour. Toaster was broken, so just bread. The lady at the desk they called reception, was utterly rude and unhelpful. If i was able to find a hotel close to this, then i would of walked straight out and got a refund. Terrible hotel, need to get the inspectors back, if this was 4 starts, it was from 10 years ago.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sonja

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hairdryer or coffee & kettle in the rooms. Breakfast was ok but basic. Need a new toaster. Otherwise good value for money and an excellent location for visiting London. Underground is walking distance away and there are take outs, restaurants and Sainsbury's, Tesco, M&S etc in walking distance. No smoking is allowed which is an extra bonus. Clean and tidy rooms. Will go again when visiting London.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

John, Ottawa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel requested a 50 GBP deposit upon check in and not one single employee could be found the day I checked out to refund this. A note at the reception desk said to leave the key and I would be refunded. 20 days after check out the hotel has NOT refunded me and they have ignored all my emails. Expedia is trying to get the hotel to refund this to me. Also: my bedroom door knob was lying on the floor outside my bedroom for my entire 15 night stay. I was told it would be fixed (attached to the door) but it never was. Also: I was told initially on arrival that an early check in would be 100 GBP but finally got that reduced to 20 GBP. Also: the breakfast "room" had a single 4 slice toaster for use by all the guests in the hotel. 2 of the 4 toaster slots stopped working 5 days into my stay and was not fixed or replaced before I checked out. Customer service is NOT seen at this hotel. BEWARE AND book elsewhere.
15 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vittoria

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible è riduttivo, camera sporca a livelli inimmaginabili, abbiamo chiesto il cambio e dopo avere fatto diverse storie ci hanno dato una camera senza neanche scusarsi. Nella nuova sistemazione il wc era privo di tavoletta, segnalato anche questo problema abbiamo dovuto aspettare il giorno successivo perché qualcuno se ne occupasse. La ragazza alla reception scortese e inadatta.
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Lu Lu

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m aware you only get what you pay for … the hotel was very shabby and dated carpet in the room was threadbare rooms were very grubby and drab with a large air conditioning unit inn the room rooms were not serviced as stated there was no toiletries as stated no toilet roll it was very disappointing would not stay again they need to update description of hotel on site it really is false advertising
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

José Manuel

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Linda

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Havde bestilt værelse med 2 enkelte senge og fik dobbeltseng med dobbelt dyne. Morgenmad utrolig kedelig. Dårlig service.
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Andrew

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over priced nothing like the photos its being mis sold crap creepy rooms,its a £50 deposit and they take all your details and write them down. If you pay cash you get the money back when you leave. Stayed for 2 nights then moved to the Brompton .
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Amber

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT BOOK THIS HOTEL! You will have to pay a £50 deposit for a room key, the receptionist’s are rude and unapproachable. They wanted to write my card details down to keep on a piece of paper kept on the reception desk. The rooms had dirty carpets and furniture. Broken windows and the bathrooms were falling apart.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property, love the decor, room facilities are really good & is located in a really nice area of London.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Shinson Shaji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good staff and excellent breakfast. The only problem we faced was the heater was on all the time and the room was terrible hot. We informed the front desk and she said that the maintaince guy will come in an hour and he didn't turn up.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Andrew Proud, Zwijndrecht

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Property needs some repairs, TV in room had no power cabl3, no remote, wallpaper was coming off in the bedroom, bathroom tap kept dripping, some draws were broken. Staff where friendly and kind. Furter the hotel is good to stay if you just need to sleep in the room.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mechelle

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the worst hotel I have ever stayed in
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Maria

Fine No toiletries when I ask night staff, only during day, same with hot water.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Nina

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Luis

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar muy viejo y descuidado, en nuestra habitacion había un ratón
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Victor Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Wing sheung judy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jesper

2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Laura

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy sucio y dijimos de cambiarnos de habitación porque había goteras y nos puso mala cara
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Susanne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr unfreundlich, jeder Aufwand war zuviel, der Gast hat nicht erste Priorität,ist eher ein Stressfaktor Die Matrazen,der Boden,die Vorhänge, waren fleckig und aus dem Lavabo kammen Ameisen. Wir waren 5 Tage da und es wurden nur 2 mal die Betten gemacht und der Müll entfernt, es gab keine Frischen Handtücher oder Wc- Papier. Es fehlten Dinge wie ein Haartrockner,Zahnpastabecher,Wasserkocher,Wc-bürste,Gläser etc... das zu einem Hotelzimmer gehört.Im Badezimmer hatte es schimmel und Kalkflecken. Auf das Frühstück haben wir ganz verzichtet da die Hygiene nirgends gegeben ist. Aus den Steckdosen sprühten funken. Das Geld war es leider nicht Wert und ich verstehe nicht wie man so ein Hotel führen kann. Ich empfehle dieses Hotel nicht weiter.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Edward, Amherst

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
This was decent value for the money and I would stay here again. If you are picky, stay away. This is a budget accommodation. There were little things. My emails before my stay went unanswered. The heat in my room was permanently set to maximum and the control unit was broken. The lamp cord was frayed. I relayed this to the front desk and none of it got fixed. I didn't care that much, I still felt the hotel was good value for the money.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nejat Gudata

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very flexible staff
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

ABDULLAH

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Mikael

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mirella

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Se fosse curata sarebbe bellissima purtroppo invece è sporca e mal curata un ostello di secondo ordine con sedie macchiate moquette vecchissima poltrone logore e colazione insufficiente albergo 2 stelle
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

OSCAR

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023