Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Dolphin Hotel

3 out of 5
Dolphin Hotel
32-34 Norfolk Square, Paddington, London, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 455 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Milan-Roos

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind Regards, Grace op 6 jan 2024
Dear Milan-Roos,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback.

6/10 – Redelijk

Piertje

Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel was niet luxe, maar voor ons was het oké. Als je een kamer zoekt dichtbij een station, centraal gelegen met een slaapplek en douche, dan is dit ideaal. Bedden zijn wel hard en er is geen lift. Bovenste, 4e etage, is 79 treden omhoog. Ontbijten kun je prima in de buurt. Ontbijt van het hotel bestaat uit toast, scrumbled eggs en yoghurt. Heel eenvoudig.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Grace op 29 okt 2023
Dear Piertje, Thank you for taking the time to write a review. We are glad we were able to meet your needs for your stay. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie is prima. Eet tentjes en openbaar vervoer in de buurt. Minder is de slechte staat van de binnenkant van het hotel en de slecht Engels sprekend personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
- No lift available, so had to haul my suitcase up the stairs to the third floor. That's 63 steps up on a very narrow staircase: bummer :-( - Layout of the bathroom is clumsy. You can't use the washbasin without making a mess. - Breakfast facilities are very limited. A full English breakfast costs 3 pounds extra pppd. - Otherwise, as London hotelrooms go, this one was OK. It was clean, and close to the tube.
6 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Dave

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was in a great location. Staff was helpful, even printed tickets for something we did on the fly. Close to Paddington Station.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Monika op 23 mei 2024
Dear guest, thank you for your excellent review. We are happy to hear you had an enjoyable stay and we are hoping to welcome you back again soon. Kind regards, Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Monika op 17 mei 2024
Dear guest, thank you for taking time to leave us a review. We appreciate this as it helps us improve the quality of our service in the future. Kind regards, Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Maurice, Santa Monica

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The was awesome
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Monika op 17 mei 2024
Dear guest, thank you for your excellent review! We are pleased to see you have enjoyed your stay at the our hotel. Kind regards, Dolphin Hotel

8/10 – Goed

robert

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Not to bad for the price
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Monika op 13 mei 2024
Dear guest, thank you for taking time to leave us a review. We appreciate this as it helps us improve the quality of our service in the future. Kind regards, Dolphin Hotel

4/10 – Matig

John

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom was old and small and had to carry heavy luggage up to the 4th. Room had a smell like old carpets. Everything in the room is outdated.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 3 mei 2024
Dear guest, we are sorry your stay was not up to your expectations this time around. Our hotel is located in restored Victorian era homes, and unfortunately the historic features prevent us from installing an elevator. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight. Kind Regards,Dolphin Hotel

8/10 – Goed

Blanca, brea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena localización
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 2 mei 2024
Dear guest, we are happy to hear you were pleased with the location of our hotel. Your review is valuable to us as it helps us improve the quality of our service. Kind regards, Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Blanca, brea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cerca de la estación de metro
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 2 mei 2024
Dear guest, thank you for taking time to leave us a review. We appreciate this as it helps us improve the quality of our service. Kind regards, Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needed to catch a morning train out of Paddington … Dolphin is a short walk to the station.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 24 apr 2024
Dear guest,thank you for your great review! We are pleased to hear you enjoyed your stay at our hotel. We hope to see you stay at our hotel soon again.Kind regards, Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

JOHANNA

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon emplacement pour l'hôtel pour visiter Londres, seul réel atout. Malheureusement l'établissement est trop petit que ce soit les chambres avec une salle de bain très étroite et un lavabo pas très pratique. Pour le petit déjeuner, il manque des places, l'endroit est très aixigu, et la qualité du petit déjeuner est à revoir, il n'y a pas assez de choix. Malgré tout cela, nous avons pu visiter Londres à moindre coût et c'est pas si mal. Merci.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 24 apr 2024
Dear guest,thank you for leaving us a review! We are pleased you were happy with the excellent location of our hotel, however we are sorry to hear you were not happy about the room and the breakfast selection. I can assure you we will review the breakfast options with our Housekeeping department, your feedback is valuable to improve the quality of our service in the future.Kind regards,Dolphin Hotel

8/10 – Goed

Melisa

Reisde met familie
Positief: Netheid
Nice location near Paddington station. Decent place to crash after a long day of sightseeing. Neighborhood feels safe.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Monika op 23 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review!We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon.Best Regards,Dolphin Hotel

8/10 – Goed

Karen

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 26 apr 2024
Dear guest, thank you for taking time to leave us a review! We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon. Best Regards,Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Monika, Augsburg

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Einrichtung des Shakespeares Hotel (eigentlich im Dolphin gebucht), ist einfach. Leider fehlte mir eine Nachttischlampe, und die Zimmertüren sind nur Schwingtüren und bleiben daher nicht auf, d. h. um ins Bad zu gehen musste ich ständig die Türe ständig auf machen, was ich umständlich fand. Dafür gab es Tee und Kaffee sowie einen Wasserkocher im Zimmer. Das Personal und auch das Frühstück waren gut. Die U Bahn stört allerdings etwas.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 24 apr 2024
Dear guest,thank you for taking time to leave us a review! We are pleased to hear you were happy with the location and our staff, however we do apologise for the issues you had with your room. Please know we have forwarded your feedback to our staff and we will resolve the issues. Your feedback is valuable to us and it will help us improve the quality of our service in the future.Kind regards, Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

STEFANIA, CARONNO PERTUSELLA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gentilezza del personale alla reception che ha saputo accogliere le nostre richieste e comprendere le motivazioni. La posizione dell'hotel è molto comoda ai mezzi di trasporto, la zona è comoda ai servizi.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 23 apr 2024
Dear guest,thank you for your great review, we are happy to hear that you were satisfied with the location of our hotel. We are hoping to see you staying with us again soon.Kind regards,Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Rebecca

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 23 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review!We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon.Best Regards,Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Sandra

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I like the location, the train stations were walking distance. Very good.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 23 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review!We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon.Best Regards,Dolphin Hotel

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Nice Hotel in London style. No lift, that is heavy with laguage. All clean and easy to stay there. Breakfirst 6£ Continental. Super good. Fresh Fruits. Only minus star: not enough space in the Breakfirst room, and waiters a bit pushy in adling you, if you are ready with breakfirst.... other guests are waiting for places. But everything else perfect in the hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 23 apr 2024
We are glad you enjoyed our excellent location. Our hotel is located in restored Victorian era homes, and unfortunately the historic features prevent us from installing an elevator. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight.Kind Regards,Dolphin Hotel

4/10 – Matig

ZORAN

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No lift! Major problem! Should warn guests before they book!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,I am sorry to hear that you had a negative experience at our hotel. Our hotel is located in restored Victorian era homes, and unfortunately the historic features prevent us from installing an elevator. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight.Kind Regards,Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Amber

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,thank you for your great review, we are happy to hear that you were satisfied with the location of our hotel. We are hoping to see you staying with us again soon.Kind regards,Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

philip

Positief: Voorzieningen
Excellent play to stay and great location. Breakfast great as well!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,thank you for your great review, we are happy to hear that you were satisfied with the location of our hotel and the breakfast we offer. We are hoping to see you staying with us again soon.Kind regards,Dolphin Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Emma

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Just an awful place! Mould in the bathrooms! A red hot pipe running alongside one of the beds! Holes in the filthy curtains! Avoid this place! I wish we had!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,I would like to thank you for taking the time to share your feedback. We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hotel. Kindly be advised that our team is working on the case and will follow up accordingly. We hope your next stay at Dolphin will be a pleasant journey and we are looking forward to welcoming you back again. Kind regards,Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Leonie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,thank you for your excellent review, we are happy to hear that you were satisfied with your stay at our hotel. We are hoping to see you staying with us again soon.Kind regards,Dolphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Mizuki

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,thank you for your excellent review, we are happy to hear that you were satisfied with the stay at our hotel. We are hoping to see you staying with us again soon.Kind regards,Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Doris

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
was good
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review!We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon.Best Regards,Dolphin Hotel

6/10 – Redelijk

Johan

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review!We appreciate this, as it helps us continue to grow. We look forward to hosting you again soon.Best Regards,Dolphin Hotel

8/10 – Goed

Meryem

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
-
7 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Sylvie

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Pas d'eau chaude, espace douche très petit
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La ubicación excelente y la zona muy cómoda y bonita. Lo único que el mobiliario y el hotel era un poco antiguo y los colchones un poco incómodos
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Monika op 17 apr 2024
Dear guest,I would like to thank you for taking the time to share your feedback. We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hotel. We hope your next stay at Dolphin will be a pleasant journey and we are looking forward to welcoming you back again. Kind regards,Dolphin Hotel

4/10 – Matig

alice

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione perfetta ma camera non confortevole. Finestra che non si chiude, doccia che non funziona, letto scomodo e il tutto al quarto piano senza ascensore. Economico ma non confortevole
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sofía

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No power to any of the outlets, no working fridge . Awful
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Teva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was run very well. Staff were very helpful and kept the place very clean. The 6 pound breakfast was a great option. Very close to Paddington station so easy to get around
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Zoe op 24 jan 2024
Dear Teva, thank you for your kind words and supportive feedback! We would love to welcome you back on your future travels!Thank you for staying with us!

8/10 – Goed

stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kerstin

Positief: Netheid, personeel en service
The heating in the room did not work, there was only a small electric radiator. The faucet on the sink is nice but inconvenient as the waterfall is too big for the small sink. :)
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Zoe op 24 jan 2024
Dear Kerstin,We are sorry to hear you did not have heating. Some of the radiators are manually regulated, yours could have been manually turned off, we also have heating in intervals due to complaints from the rooms without the option for manual regulation. Guests have complained their rooms are too hot, therefore we started practicing heating in intervals (off during the day unless the outside temperature drops and automatic heating in intervals during the night). We understand some guests stay with us due to proximity of the hospital and we provide electric heaters for those guests during the day. Should you book with us again, please ask the reception for more information. Kind regards.

8/10 – Goed

Abby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sophia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren vollkommen zufrieden. Wir würden es auf jedenfall wieder buche
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Brilliant location, close to Paddington, quiet and safe area.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All round a pleasant stay just what I needed
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

MAXIME

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service au top, chambre confortable mais pas beaucoup de place pour les valises, salle de bain minuscule, pas d’ascenseur et escaliers très étroits. Sinon hôtel très bien situé, chaleureux et à proximité de tout ce qu’on a besoin. Un peu de bruit entre les chambres, et tremblements de Underground jusqu’au 4eme étage.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

IRAYDA, Guatemala

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
we arrive late due to a flight delay, our room was given to other guest, we were relocated on another property but the first night the room was not what we have pay for. They gave away our room eventhough we pay in advance for it. Besides that the hotel area was convenient near to paddington metro stop.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind Regards, Grace op 6 jan 2024
Dear Irayda, Thank you for taking the time to write a review. We are glad you enjoyed our location and explored the area. We recieved no word from you 24 hours after your arrival date, which is why your room was moved, however we were quickly able to remedy this for the remainder of your stay. We reccomend that guests who will be arriving over a day late to please let us know in advance so we can prepare for a later check-in. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight.

8/10 – Goed

SANAE

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なんと言っても駅から近いのが良かったです。駅からホテルの間にお土産物屋やレストラン、コンビニ的なショップも一通り揃っていて、朝から夜まで賑やかです。 フロントの方はにこやかって訳ではないですが、淡々とやる事をやるって感じ。 シングルベッド3台での宿泊でしたが、ベッドの幅の狭さにはちょっと驚きましたし、テレビのチャンネルにアダルト表示がいっぱいありました。部屋自体は広く天井も高いし、年代を感じられて良い感じでした。 テレビのリモコンはセロハンテープで電池が固定されていたし、電話は触る気にはならない代物でしたが、冷蔵庫やポットは問題なしです。 朝食は混み合う時間帯になってしまい少し待ちましたが、スタッフがじゃんじゃんトーストを焼いて積み上げてくれるのがなんだか楽しかったですし、牛乳があったのも良かったと思います。朝っぱらから甘いビスケットやクッキーがあるのも雰囲気がありました。 ホテルステイを楽しむつもりはなく、立地とお値段のバランスで選んだので充分満足です。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kind Regards, Grace op 6 jan 2024
Dear Sanae, Thank you for taking the time to write a review. We are so glad you enjoyed our excellent location and overall stay. Feedback like yours has been useful for us to improve our quality, so I appreciate you taking the time to provide your insight. We hope to host you again soon!

10/10 – Uitstekend

yvonne marie, BÉARN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent little hotel in very convenient neighborhood. Kensington gardens nearby... Paddington right there for transportation. Good food options nearby.
14 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind Regards, Grace op 5 jan 2024
Dear Yvonne Marie, Thank you for taking the time to write a review. We are so glad you enjoyed your stay, especially our excellent location. We hope to host you again soon!

4/10 – Matig

Mikael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind Regards, Grace op 5 jan 2024
Dear Mikael, Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate the feedback.