Zitruimte lobby

Beoordelingen van Duke of Leinster

3 out of 5
Duke of Leinster
20 Leinster Gardens, London, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 207 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 357 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 262 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 127 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 1002 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sara I

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was goed
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 15 mrt 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Management

4/10 – Matig

Dewi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehorig en warm
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 20 feb 2024
Dear Dewi,Thank you for your feedback, although we're disappointed to hear about your experience. We apologize for any noise disturbances and discomfort caused by the warmth during your stay. Your comfort is important to us, and we will address these issues to ensure a better experience for our guests in the future. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay.Best regards,Management

4/10 – Matig

Sheryle

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 3 dec 2022
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

2/10 – Ontzettend slecht

Tiffany, Amsterdam

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Locatie goed, afwerking onder de maat; Te warm, brandveiligheid, trappen en lift slecht, keuken en receptie prima
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Adrian op 23 dec 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw tijd om ons waardevolle feedback over uw verblijf te geven. Wat betreft uw opmerkingen over brandveiligheid, houd er rekening mee dat ons hotel zich aan zeer strenge Britse gezondheids- en veiligheidswetten houdt. Daarom is dit hotel een veilige plek. Positief is dat we blij zijn dat je genoten hebt van onze locatie. We hopen dat er in de toekomst nog een kans is om u als onze gast te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Adrian

4/10 – Matig

Anoniem, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel was heep vriendelijk. De kamer was klein, er kwam weinig daglicht naar binnen. De verwarming in de badkamer ging soms zomaar aan terwijl het tijdens ons verblijf 30 graden en warmer was. Het ontbijt was heel teleurstellend, heel weinig keus en niet lekker
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Adrian op 8 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your review. I am sorry to hear that your stay did not meet up tot your expectation. Our reception is open 24/7 so always feel free to speak with receptionist on duty regarding any room issue, we could fixed it immidiately with for example a room change. Please be assured that your comments regarding the heating has been addressed to the relevant department. I can only hope you will give us another chance to welcome you back again to improve your opinion and try to make your stay a memorable one. Best regards, Adrian

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel stond Bijna op instorten, de lift werkte de helft van de tijd niet zn we zaten op het zesde verdiep. De kamer hadden geen airco dus het was snik heet, het ontbijt was ook zeker noet top, we zijn de helft van de tijd zelfs ergens anders gaan ontbijten.
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Vriendelijk personeel. Wel een beetje een verouderd hotel.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Adrian op 3 mei 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Adrian

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De eerste 4 etage’s zagen er redelijk uit de 5de en de 6de niet, oud scheve vloeren vieze vloerbedekking. Kamer met erg klein bed aan 1 kant tegen de muur zodat je moeilijk uit bed stapt. Schuine vloer, erg klein toilet met douche.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Elisabeth, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel en centraal gelegen. Kamer erg klein en een klein maar wel prima 2 persoons bed. Maar je bent er alleen maar om te slapen. Dicht bij openbaar vervoer zowel bus als metro.
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Adrian op 20 dec 2018
Beste Elisabeth, Bedankt dat je je tijd hebt genomen om de recensie hier in The Duke of Leinster Hotel te voltooien. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons, ook onze locatie. We hopen u snel weer te zien voor nog een aangenaam verblijf. Met vriendelijke groet, Adrian

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima uitgangspunt voor stedentrip
dichtbij Kensingtonpark. eenvoudige, kleine kamer. Virendelijk personeel. Goed ontbijt
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Adrian op 25 okt 2018
Geachte gast, Bedankt voor je tijd om ons een goede feedback te geven. We zijn blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten, ook van onze locatie. We waarderen uw vriendelijke woorden over onze medewerkers. We hopen dat we opnieuw de gelegenheid krijgen om u te ontvangen voor een aangenaam verblijf hier in The Duke of Leinster Hotel. Met vriendelijke groeten, Adrian

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke vakantie
Mooie buurt, dichtbij 2 metrostations (10 min. stappen) Vriendelijk en behulpzaam personeel Eenvoudig maar voldoende ontbijt in een kleine ruimte.
Reactie van Adrian op 19 mei 2018
Beste Wendy, Dank u voor uw waardevolle beoordeling over uw verblijf hier bij The Duke of Leinster Hotel. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van onze locatie, ook van je verblijf bij ons. We waarderen uw vriendelijke woorden over onze medewerkers. We kijken er naar uit om je binnenkort weer bij ons te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Adrian

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging hotel
Hotel was klein en werd niet goed schoon gehouden tijdens verblijf. De ligging achter bayswaterroad was wel fijn aangezien je dichtbij diverse metro en bus stations zit.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Magda op 14 mrt 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. Im glad you liked the location of the hotel. And I do apologise we didnt met your expectation of the size and cleanliness of the hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Mariska, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een stedentrip
Een hotel met een goede ligging tussen twee metrostations in. Het ontbijt was goed en vriendelijk personeel. Ik zou dat hotel aanbevelen aan vrienden.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Adrian op 20 dec 2017
Dear Mariska, Thank you very much for your kind review. We are happy to hear that you had a pleasant stay with us. And we hope to welcome you in our hotel soon. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Marian, Kerkdriel

Positief: Personeel en service
De hotelkamers worden gerenoveerd en dat is wel nodig. Na 2 rampzalige kamers te hebben afgewezen, kregen we een gerenoveerde kamer. Wát een verschil. Het personeel is erg vehulpzaam! Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Op loopafstand van Regent Park/Kensington Gardens en undergroundstation Queensway
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Adrian op 16 nov 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete your review here at the Duke of Leinster Hotel. We hope to see you again to make sure you have a better experience upon your second stay. Kind Regards

8/10 – Goed

Dominique, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan prima hotel
Verhouding prijs/kwaliteit is goed, ontbijt is inbegrepen echter niet bijzonder. Ligging vlakbij Hyde Park en 2 metrostations. Verder zijn de kamers schoon en netjes.

6/10 – Redelijk

Gert

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Goed gelegen hotel
Prima verblijf en ontbijt. Jammer dat een deel van het personeel nauwelijks Engels spreekt terwijl je in een hotel in Londen bent.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel dicht bij het centrum en metro
Ontbijtzaal te klein voor het aantal hotel gasten soms ontbijt gehad in de lobby. Verder prima. Ontbrak ons aan niets.

6/10 – Redelijk

Leonardus, Rotterdam

Het hangt ervan af welke kamer je krijgt onze was ok maar onze vrienden zaten in een kamer die erg klein was en een hoop mankementen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie. Behulpzame receptioniste.
Het hotel is vlakbij 2 underground stations (Bayswater & Queensway). Erg handig. Met aankomst waren we meteen vriendelijk verwelkomt door de receptioniste Alba, met uitgebreide uitleg van onze omgeving. Laat je niet misleiden door de foto's op de website. Helaas kwam onze kamer hier niet mee overheen. De kamer was hartstikke klein en was ook heel warm (Ventilator is wel aanwezig en gelukkig kon het raam open). Verder was alles OK, behalve dat we door de cleaning lady de kamer uit gejaagd werden omdat wij niet de kamer hadden verlaten tijdens de door hun ingeplande schoonmaak tijd. Er werd binnen een uur 3x aangeklopt, en 4x gebeld of wij de kamer konden verlaten zodat de kamer schoongemaakt kon worden. Dit terwijl er geen enkele informatie of mededeling aan ons meegeven was dat wij voor een bepaalde tijd de kamer moesten hebben verlaten zodat onze kamer schoon gemaakt kon worden (dit was niet de check out dag). Breakfast was ok, maar niet erg veel keuze.

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were lovely, friendly and attentive... bed seemed a little small for 2... clean and well maintained... good location for tube lines into westend... location felt safe for 2 women getting back in the evening ... would choose again if staying in London
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Fabio

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La stanza era in un interrato sotto il livello della strada, era comunque pulita, ma piuttosto triste. Il personale, a parte una donna nelle ore serali, è inesistente, fatica anche solo a salutare.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Aicha, Aulnay sous bois

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 15 apr 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

10/10 – Uitstekend

LIYANG, san jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Great location, very quiet and nice staff. Complementary breakfast is a great plus.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 8 apr 2024
Dear Liyang, Thank you for your time in to share a fantastic review about your stay here at The Duke of Leinster Hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and glad to hear that we made your stay a memorable one. We are looking forward to welcome you again for another pleasant stay :) Best regards, Viryas

10/10 – Uitstekend

Silvana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist sehr nahe am Hyde Park, super Verkehrsanbindung, sehr nettes Personal
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 8 apr 2024
Dear Silvana, Thank you for your time in to share a fantastic review about your stay here at The Duke of Leinster Hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and glad to hear that we made your stay a memorable one. We are looking forward to welcome you again for another pleasant stay :) Best regards, Viryas

8/10 – Goed

Ruby

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 8 apr 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

10/10 – Uitstekend

Andrea

8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 26 apr 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 – Goed

Luca

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 21 apr 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 – Goed

Sukhbir

Positief: Voorzieningen
Good service 👍
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 2 apr 2024
Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you enjoyed our service. If there's anything else we can assist you with or if you have any further comments, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back again soon!Best regards,Management

8/10 – Goed

Anastasia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Super süßes kleines Hotel, nettes Personal, super Frühstück. Gut erreichbar an den stationen Paddington, Bayswater und Queensway. 10 min zu Fuß und man ist direkt im Hydepark. In die stadt kommt man auch sehr gut da man die 3 Underground stationen gut erreichen kann.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 25 mrt 2024
Thank you for your fantastic review! We are thrilled to hear that you found our hotel super cute, with nice staff and a great breakfast. It is wonderful to know that our location was convenient for you, with easy access from Paddington, Bayswater, and Queensway stations, as well as being close to Hyde Park. We are glad that you found it easy to get into the city with the three nearby underground stations.We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Best regards,Management

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 26 mrt 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Management

6/10 – Redelijk

MARIA SELENE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok: It's ok if you have in mind it's a low-budget hotel. The price is ok, considering breakfast is included. Though the options for breakfast are always the same, it's appreciated to have fruit, dietary, proteins, and juice (not to mention. The people in the restaurant are always busy and helpful. The hotel has lifts, which is always good when carrying heavy luggage. Not ok: I booked a two singles room, and this place only has one room with two singles, situated on the underfloor. The room is small. It turns a bit difficult to move around, but it is still acceptable. The bathroom is ok, including shampoo, conditioner, and on. For me, the main concern was the mattress, which needed to be replaced. They are uncomfortable. If you stay more than a couple of days, your back could suffer. Suggestions: - A room for keeping luggage would be a plus. - Another room with two singles on the upper floors would be appreciated.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 20 mrt 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

10/10 – Uitstekend

YiuWai, Wylie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is good. The staff is very friendly. The area nearby look safe to me. Walking distance to underground station, and a lot of shops/restaurant near the station. Also waking distance to Hyde Park.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 20 mrt 2024
Thank you for taking the time to review your stay at The Duke of Leinster Hotel. I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service
It's a nice enough property. Service was good. They upgraded me to an apartment which was nice. The apartment was a bit cool, but I appreciated that for sleeping.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 19 mrt 2024
Thank you for your review! We are pleased to hear that you found our property nice and that you received good service during your stay. We are glad you appreciated the upgrade to the room, even if it was a bit cool, which can be beneficial for sleeping. If there is anything else we can do to make your future stays even more comfortable, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!Best regards,Management

8/10 – Goed

Brian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location near everything. Plenty of food options in walking distance. Easy and cheap transit to all attractions.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 19 mrt 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's perfect location, with plenty of food options within walking distance and easy access to public transportation for exploring the city's attractions. We're glad you found our location convenient for your needs. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Management

6/10 – Redelijk

MARIA SELENE

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 18 mrt 2024
Thank you for your rating and feedback. We are sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address any areas of improvement to enhance the experience for our guests. We appreciate your input and hope to have the opportunity to stay with us in the future.Best regards,Management

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Leckere Frühstücksauswahl, charmantes Hotel, Personal sehr freundlich, sauber, weiche Handtücher, Betten gut, den ganzen Tag stehen Getränke zur Auswahl und Obst. Perfekte Lage, nur 10 min Fußweg zu Paddington Station und 5 min zum Hyde Park
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Duke of Leinster Hotel op 11 mrt 2024
Thank you for taking the time to review your stay at The Duke of Leinster Hotel. I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

4/10 – Matig

Priyanka

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 22 mrt 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Managment

10/10 – Uitstekend

Elsie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend visited feb 2024
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 26 feb 2024
Thank you for your recommendation! We're delighted to hear that you had a positive experience during your visit in February 2024.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,Management

10/10 – Uitstekend

Niklaus, Küsnacht

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good price-performance ratio
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 20 feb 2024
Thank you for your positive feedback and for awarding us a perfect rating! We're delighted to hear that you found our hotel to offer a good price-performance ratio. Providing value for our guests is important to us, and we're thrilled that we could meet your expectations. We appreciate your support and hope to welcome you back for another great stay in the future!Best regards,Management

10/10 – Uitstekend

Regina Berta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 14 feb 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our staff friendly. Providing excellent service with a smile is our priority, and we're thrilled that our team made your experience positive. We look forward to welcoming you back in the future!Kind Regards,Management

10/10 – Uitstekend

Ca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je recommande cet hotel! Je suis partie ce matin et je suis très satisfaite de mon séjours. Accueil super bien, chambre très propre. Frigo, bouilloire, petit plateau de sachet de sucre et de thé etc, chambre nettoyée chaque jours. Petit déjeuner copieux. Je suis une personne originaire des tropiques habituée au climat chaud, et j'ai trouvé la temperature de la chambre très bien. Je trouve pas personnellement de point négatif. Localité pas loin de la gare de Paddington. J'y séjournerai sans aucune hésitation si je retournerai à Londres.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 8 feb 2024
Thank you so much for your glowing recommendation! We are thrilled to hear that you had such a satisfying stay with us. It's fantastic to know that you were warmly welcomed, and that you found your room to be very clean and well-equipped with amenities like a fridge, kettle, and tea.We are delighted that you enjoyed our hearty breakfast and that the room temperature was to your liking, especially coming from a hot climate. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you didn't find any negative points during your stay.We are glad to hear that our location near Paddington station suited your needs, and we would be delighted to welcome you back without hesitation if you return to London. Thank you again for your kind words, and we look forward to hosting you again in the future!Warm Regards,Management

6/10 – Redelijk

Rikke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 3 feb 2024
Thank you for providing your feedback and rating us.please feel free to share more details with us. Your feedback is valuable, and we are committed to making the necessary improvements to better meet our guests' expectations.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfactory experience in the future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Concepcio Carbo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 3 feb 2024
Thank you for your brief and positive feedback! We are delighted to hear that everything was to your satisfaction. We look forward to the opportunity of hosting you again for another great experience.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Freja O

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Neither more or less than expected
Descent for the price. Breakfast simple standard. Comfy bed. The free WIFI dose NOT work at all from room, but okay in the lobby
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 28 jan 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest assessment and are glad to hear that your overall experience was neither more nor less than expected.We are pleased that you found the pricing reasonable, enjoyed the simplicity of our standard breakfast, and had a comfortable bed. We apologize for any inconvenience regarding the WiFi in the room, and we will look into improving this to provide a more seamless experience for our guests.We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Tejaswi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was a bit small compared to what we paid.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 27 jan 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty and apologize if the size of the room did not meet your expectations.We understand the importance of providing value for the cost, and your comments will be taken into consideration for future improvements. If there's anything specific you feel we can address or enhance, please don't hesitate to let us know.We value your input and hope to have the opportunity to make your next stay more comfortable and enjoyable.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Jesper

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra och prisvärt hotell
Väldigt bra och prisvärt hotell i bra läge av London.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 27 jan 2024
Thank you very much for your positive review! We're delighted to hear that you found our hotel to be very good and reasonably priced, and that you appreciated its convenient location in London. We always strive to provide an excellent experience for our guests, and it's gratifying to know that we've met your expectations.We look forward to welcoming you back in the future. Thanks again for your support and kind feedback!Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Heung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is good and clean. The breakfast is great. However, my mother said her bed has something smell not good.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke of Leinster Hotel op 27 jan 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your positive comments about the cleanliness of the room and the quality of our breakfast.We're sorry to hear about the issue your mother encountered with the bed. Please accept our sincere apologies for any discomfort caused. We take such matters seriously, and we will promptly address this concern to ensure a more pleasant experience for future guests.We value your feedback and hope to welcome you back soon.Kind Regards,

8/10 – Goed

Xavier

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Duke Of Leinster Hotel op 8 feb 2024
Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We are glad to hear that your experience was positive overall. Your feedback is invaluable to us as we strive to provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Best Regards,Managment