Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van H10 London Waterloo

4 out of 5
H10 London Waterloo
284 to 302 Waterloo Road, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 517 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 349 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adriana Maria, IJSSELSTEIN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer uitgebreid ontbijt. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Dichtbij bushaltes en metro
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
duur voor wat men krijgt
heel duur voor wat men krijgt : hele kleine kamer met afgeleefde badkamer. Ontbijt is ook veel te duur, wij hadden beter verwacht alhoewel het niet slecht was
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Oeds

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Got a free upgrade. Skybar is amazing and personnel of the Skybar was very, very friendly!
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic hotel
Goed hotel, maar verwacht niks exceptioneels. Verschillende metrostations in de omgeving. Personeel is niet echt supervriendelijk
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Front Office Supervisor op 17 jan 2022
Dear Guest, First of all, thank you for choosing H10 London Waterloo in your recent stay in London. We are sorry to learn that you were not able to entirely enjoy your stay with us. We always strive to provide a exceptional service for our guests and I am very sorry to learn that we fell below your expectation on this occasion. We truly hope you will decide to give a new chance to our hotel, to ensure a more comfortable and pleasant stay in the future. Kind regards, Covadonga Castiello Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie met een geweldig dakterras met uitzicht op de skyline van Londen. Personeel super vriendelijk. Ontbijt vond ik qua prijs/kwaliteit tegenvallen. Er was wel voldoende variatie, maar voor het bedrag van 19£ p.p.p.d had ik wat meer luxe artikelen verwacht.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eleonora Scarpello-Front Office Assistant Manager op 10 jan 2020
Dear Guest, Thank you so much for the feedback you have left over your recent stay in our H10 London Waterloo hotel, we truly appreciate it. We are very pleased to learn that everything during your stay was to your satisfaction and that you had the chance to enjoy some quality time in here. On the other hand we are very sorry to learn that you have found the value for money in regard to the breakfast not entirely to your satisfaction. We do hope that despite this downside, you will join us again in the future for another lovely stay with us. Kind regards, Eleonora Scarpello Front Office Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Carmen Prieto op 6 jan 2020
Dear Anonymous, Thank you for your great five star score. It is great to see you enjoyed your stay. We hope to welcome you back at H10 London Waterloo in the near future. Best regards, Carmen Prieto Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Martin, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast and breakfast facilities were excellent. They have Nespresso machines in the room. Great coffee!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Carmen op 1 jan 2020
Dear Martin, Thank you for staying with us and for the amazing five start score. I am pleased to hear that you enjoyed the coffee and the breakfast facilities in general. Thank you for your feedback. I hope to welcome you back to H10 London Waterloo in the future. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed was het uitgebreide ontbijt + skybar minder goed was de check-in: anderen kregen een welkomstdrink en wij niet
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Paul - Isidore Mentzafos Front Office Supervisor op 18 dec 2019
Dear guest, We would like to thank you for your time to post your comments regarding your stay with us. Please accept our sincere apologies for not offering you a welcome drink during your check in. For that reason we would like to assure you of our utmost attentive care and services upon your next visit in our hotel. Kind regards, Paul - Isidore Mentzafos Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keurig, modern en functioneel hotel, maar verder niet heel bijzonder ik heb er eenmaal gegeten en dat was prima, ontbijtbuffet ook uitgebreid en gevarieerd. overall vond ik het wel tamelijk duur
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Eleonora Scarpello - Front Office Supervisor op 16 sep 2019
Dear Peter, Thank you so much for the feedback left regarding your recent experience. We do hope to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards, Eleonora Scarpello Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Handvat van deur badkamer stuk bij aankomst. Meteen opgelost.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Eleonora Scarpello - Front Office Supervisor op 3 jul 2019
Dear Aidan, Thank you so much for your feedback and for the high rating left! We are looking forward to your next stay in our hotel. Kind regards, Eleonora Scarpello Front Office Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad 4 stars hotel Windows cant open To much noise even on 3th Floor, cleaning start 8AM with vacuüm cleaner & smashes the Doors very hard to close the door Sauna is broken for more then 7 months Cleaning stole toilet products Far away from the city center Is not worth the money
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Gina Alpe - Front Office Supervisor op 17 jun 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing the experience you had at our hotel. We would like to inform you that as we are located in a busy area of London it can get noisy at times, even though we have double gazed windows to prevent it from happening. Also, the windows cannot open as a security measure. Regarding the sauna, we would like to mention that our spa has closed permanently and will not be opening again in the future, this is why it is no longer advertised. On the other hand, we are very sorry to hear the issue with housekeeping, rest assured we have shared your comment with housekeeping manager to review the case and take actions accordingly. We would like to thank you once again for highlighting your experience with us. We remain at your entire disposal. Kind regards, Gina Alpe Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Angela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was geweldig!! Zeer uitgebreid en vers. In weinig hotels z'n gevarieerd ontbijt gehad. Goed bereikbaar. Metro station op 5 minuten lopen.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Gina Alpe - Front Office Supervisor op 21 feb 2019
Dear Angela, It was a pleasure having you with us and thank you for taking the time to review your recent stay at The H10 London Waterloo Hotel. We are glad to hear that our breakfast met your expectations and that you founf our location convenient. Thank you for choosing the H10 London Waterloo, we look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Gina Alpe Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

hyunsoo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
붐비지 않고 조용하고 깔끔한 숙소
4박 했는데 아침저녁 보면 로비가 막히거나 붐비는 경우가 거의 없었고 주변소음도 없어 편하게 수면을 취할수 있다. 18파운드 인가 하는 아침식사는 별4 정도 만족도. 그외 컨시어지도 일처리가 빠르고. 엘베도 편리하다. 뷰는 멀리 런던의 고층빌딩군이 보여서 갑갑하지 않고 방크기는 약간 작지만 런던에서 이정도면 만족해야 할듯. 8층에 있는 런던아이가 보인다는 bar는 메뉴가 그닥 먹을게 없다. 목욕욕조의 깊이가 약간 낮다. 영국이 물값이 비싸서 그런건지. 콘센트도 220콘센트 1개가 달려있다.
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Amanda Montenegro. Front Office Assistant Manager op 6 jan 2019
Dear hyunsoo, Thank you for visiting us at the H10 London Waterloo and for your review. We are glad to hear you enjoyed your stay and that you had a nice sleep in our comfortable rooms. We really appreciate your good comments in regards of our service and facilities. Once again, thank you for your feedback, we look forward to welcoming you again. Kind regards, Amanda Montenegro Front Office Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Amanda Montenegro. Assistant Front Office Manager op 20 dec 2018
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sharmaine Concepcion - Front Office Supervisor op 29 nov 2018
Dear anonymous, Thank you for choosing H10 London Waterloo and for leaving a good rating. We hope to welcome you back in the near future! Kind regards, Sharmaine Concepcion Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Amanda Montenegro. Front Office Assistant manager op 5 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back ! Kind regards, Amanda Montenegro. Front Office Assitant Manager

10/10 – Uitstekend

J., Woerden (NL)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern met een geweldig uitzicht
Ik verbleef samen met mijn vriendin een weekend in H10 London. Bij aankomst waren we prettig verrast. Moderne, schone kamer met een geweldig uitzicht over de stad. ‘s Avonds kan je een drankje of een klein hapje nuttigen in de skybar, waar je kunt genieten van het uitzicht op de London Eye. Vanaf het hotel zijn diverse metro stations en Westminster bridge, London Eye en Big Ben op loopafstand. Wij vonden het een geweldig hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Sharmaine Concepcion - Front Office Supervisor op 13 okt 2018
Good evening Mr. J, Thank you for choosing H10 London Waterloo and for taking the time to review your recent with us. Our hotel is truthfully well located which brings you closer not just to the stations but also to London’s top attractions. We are also pleased to know that you had an amazing experience and view in both your room and our Sky Bar. Once again, thank you for your lovely feedback and good rating and we hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Sharmaine Concepcion Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

rick, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal en zeer aangenaam
Dit hotel heeft bij ons een zeer aangename indruk achter gelaten. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Gianna Engel, Guest Relations op 2 sep 2018
Dear Rick, Thank you so much for your feedback on your recent stay at our H10 London Waterloo Hotel. We are very proud that especially the staff made your stay with us very pleasant. It would be a pleasure to welcome you soon again. With kind regards, Gianna Engel Guest Relations

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prettig hotel en 5 minuten lopen naar de metro.
Voor ons was dit de tweede keer in het hotel. Het is nog steeds een prettig en rustig hotel. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is fantastisch. Ze hebben een heerlijk dakterras met uitzicht over London.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Amanda Montenegro. Front Office Assistant manager op 25 aug 2018
Geachte Niels, Hartelijk dank voor het geven van uw review na uw verblijt in ons hotel. Goed om te lezen dat uw de locatie van ons hotel prettige vond t.o.v. het centrum van de stad en Waterloo Station. Fijn dat het ontbijt buffet aan uw verwachtingen heft voldaan en dat van het aanbod heft kunnen genieten. Het doet ons goed om te vernemen dat u de service heft kunnen waarderen, en als zeer prettige heft ervaren. En bijzonder om te lezen dat de kamer boven uw verwachtingen was uitgerust. Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te kunnen ontvangen in ons H10 Hotel. Met vriendelijk groet, Amanda Montenegro Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie van het hotel was perfect.
London Eye was om de hoek en het was ook erg dichtbij het station. Ook is het uitzicht vanaf het terras erg mooi vooral in de avond. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook werd alles netjes opgeruimd en schoongemaakt in onze hotelkamer.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Jack op 22 feb 2018
Heel erg bedankt voor de leuke reacties!

8/10 – Goed

Chantelle

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is centraal Om de hoek van London Eye & Big Ben Je stapt zo de metro in en bent overal heel snel Fijn hotel, bed ligt lekker, heerlijke douche ook!
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Amanda Montenegro. Front Office Assistant Manager. op 28 dec 2017
Geachte Chantelle, Hartelijk dank voor het geven van uw review na uw verblijt in ons hotel. Goed om te lezen dat u de locatie van ons hotel prettig vond t.o.v de London eye and Big Ben. Bijzonder om te lezen dat de kamer boven uw verwachtingen was uitgerust. Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te kunnen ontvangen in ons H10 Hotel. Met vriendelijk groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Borja Ayllon op 22 apr 2017
Dear Guest Thank you for your vote. We hope to welcoming you in a future stay with us. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstige ligging (5-10 min. van Waterloo station, 15 min. van Londen eye & Big Ben). Mooie kamers, goede schoonmaak van kamers. Weinig stopcontacten in kamer (geen in badkamer).
Reactie van Nicky McKay op 23 sep 2016
Dear Guest, Thank you for your comment on Expedia.com. We are delighted that you found our Hotel convenient for it's location. Unfortunately due to health&safety reasons, here in the UK there are no sockets in the bathroom. Please accept our apologies for this. Kind regards,

8/10 – Goed

ASTRID V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel op prima lokatie maar wel luidruchtige buurt
Prima busverbindingen en op loopafstand van diverse metrostations. Wel een hoop lawaai 's nachts, vooral van buiten (sirenes, claxons, zelfs gesprekken buiten waren te volgen op de 5e verdieping). Uitgebreid maar duur ontbijt. Gratis sauna bij de gym.

8/10 – Goed

Maarten K.

Positief: Personeel en service
Lang weekend London
Het hotel ligt op loopafstand van een metro station, je bent er zo. Het hotel ligt naast een drukke weg en in de buurt van een ambulance post, voor een goede nachtrust zijn oordoppen aan te raden. Personeel is vriendelijk. De bedden zijn prima, alleen de tussendeur bij sommige kamers maakt het erg gehorig. Het ontbijt is erg duur, in de buurt kan je goed ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

arthur, ocean springs

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Made a mistake and booked the wrong hotel would not refund!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Frances, Padstow Heights

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
location to Waterloo Station very easy & short walk .Room a bit small but nice .breakfast excellent.nice boutique hotel for a short stay.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren schon drittes Mal hier. Alles ist perfekt, Frühstücksbüffet hat große reichhaltige Auswahl.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value, good location and comfortable clean room. Wonderful roof terrace bar and all the staff were helpful and pleasant.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room and amenities. Sapphire was incredibly helpful and polite. Would definitely come back again!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sabina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Angharad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Iván

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Neil

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a great hotel .. will be back
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Jessica

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ulrike

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Stuart

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3-day Stay in London.
Newer and more modern Hotel. Within walking distance of Big Ben, Parliament, Buckingham Palace & London Eye. On-site Spanish Restaurant was by far one of the best restaurants we visited during the 2 week trip to the UK.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

howard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jason

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Rachel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and room. Only observation was some mould on ceiling but overall great stay.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views
Made to feel very welcome, upgraded and fantastic view of the city skyline
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

cathy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023