Exterieur

Beoordelingen van Hotel Henry VIII

3.5 out of 5
Hotel Henry VIII
23 Leinster Gardens, London, England

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 418 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 279 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 130 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 53 van 999 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi werkte niet, douche deed ook moeilijk, airco was erg stofferig, kregen wel een nieuwe kamer toen we daar om vroegen en de deur naar balkon was kapot en kon niet dicht, ligging was heel goed
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeee vriendelijk personeel en zeee schoon Eurostekkers gratis te leen en goed wifi
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Aardig personeel Kamer klein maar netjes Douche met de toilet wel wat klein Ontbijt was goed
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel oud. Niet schoon. Hotel is toe aan een hele grote opknapbeurt. Bedden waren wel redelijk
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
swimmingpool is nice and warm, sauna is not working or luke warm so what about a new one?
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Ludwig

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede badkamer, klein bedje
goede badkamer, klein bedje
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel is oubollig en gehorig. Ligging en personeel is Ok.
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

M, alkmaar, nl

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlakbij het centrum van Londen. Hydepark en Kensington Palace zijn op loopafstand te bezoeken. Leuke restaurantjes in de buurt. Metro en busstation vlakbij. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende.
5 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weinig van de gebruikelijke gastvrijheid van Engeland vernomen. Instelling van het personeel niet vriendelijk. Staat van het hotel slecht met golvende en luid krakende vloeren, loshangende electra-wanddozen en haperende lift.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Leendert, Gelderland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijk en schoon hotel. De kamers zijn wel aan enig onderhoud toe.
5 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel, alleen weinig faciliteiten, geen bar, e.d.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Henny, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel voor bezoek Londen
Goed voor bezoek van Londen, dicht bij bus en metro stations. Neem geen basis kamer van 8 mtr en een bed van 120 cm breed, upgrade is beter. Het hotelkosten erg Spaans georiënteerd en dat betekend dat de computer in de hal om te gebruiken om in te checken voor de vliegreis op een Spaans talige Windows moet gebeuren. Lukt uiteindelijk wel
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

C.

Positief: Personeel en service
Hotel vlakbij High park en metro bayswater
Steden trip met dochter. Prima hotel voor een stedentrip, met ontbijt. Wij hadden een 2 pers. kamer met apparte bedden, badkamer met prima douch en koffie en thee facaliteit. T.v. Is klein hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij verlieten smorgens het hotel en kwamer er savonds laat weer terug. Behulpzaam personeel
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Joost, Leiden

Positief: Personeel en service
Prima locatie voor een bezoek aan Londen
Prima hotel, gerund door Spanjaarden. Ontbijt dik in orde. Familiekamer ook. Twee grote twee persoons bedden erin. Douchekop was verkalkt, waardoor slap straaltje en moeilijk de juiste temperatuur te vinden. Oploopafstand van Queensway, Central line, die door het centrum gaat en vlakbij Hyde Park. Leuke eetcafés in de buurt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij Hyde Park en openbaar vervoer
Kamers zijn kamer en zeer gehorig. Lengte van bed verschilt per kamer maar was bij onze kamer te kort. In de lobby of bar is vrijwel geen gelegenheid om een drankje te drinken. Sanitair is verder wel schoon. Hotel ligt op loopafstand van diverse openbaar vervoer mogelijkheden om richting het centrum te gaan. Te voet is het ongeveer +/- 20 min naar het begin van Bond street.

8/10 – Goed

Hans, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Alles is schoon. Badkamer is klein maar met zeer goede douche + bad. Ontbijt is basic maar goed verzorgd en continu aangevuld.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Nice hotel, but double room and bed very small. Room looked old and muffy.

6/10 – Redelijk

Marja, Wijchen

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel is prima
We hadden een tweepersoonskamer geboekt, maar ons bed was maar 120 cm breed, dus erg klein. De hele kamer was erg klein, het leek wel een eenpersoonskamer. Het was wel schoon!

6/10 – Redelijk

Petrus, Maniquerville Frankrijk

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Uitstekende Locatie
Vier dagen verblijf,ligging uitstekend,dichtbij underground, wandelgebied en musea. De kamer grootte staat niet toe dat 2 personen gelijktijdig door de kamer kunnen lopen,de kamer is te klein. De badkamer heeft onvoldoende ventilatie, de spiegel is na gebruik van de douche niet meer te gebruiken.Ontbijt is bijna goed wanneer het hotel de pastries vers kan aanleveren.

8/10 – Goed

Everdina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

AH, Uden

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gebouw maar toe aan een renovatie!!
Uitstraling mooi, erg verouderd zoals het meubilair in de ontbijt ruimte. Zwembad was gewoonweg smerig. Kamer was netjes helaas een defecte airco wat niet gerepareerd kon worden.

8/10 – Goed

Shasha, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel in nette buurt!
1 Week verbleven in dit hotel. Een heel net en prettig hotel, waarbij de hotelkamers iedere dag werden schoongemaakt, bedden opgemaakt, badkamer netjes en schoongemaakt en vloer gezogen. Het ontbijt is ook goed en wordt constant aangevuld tot het einde (10.00uur). Heel aardig personeel die je graag van dienst zijn en info geven. Zwembad erbij met een kleine sauna wat fijn is om te ontspannen na een hele dag lopen. Extra handdoeken om te zwemmen krijg je gewoon bij de receptie. Het hotel ligt in een fijne straat met meerdere hotels, winkeltjes en restaurants en op 500 meter de straat uit heb je div. bushaltes en ± 5 min. lopen twee metrostations Queensway en Bayswater. Rondom het hotel in de straten zijn er div. winkels en restaurants. Kortom een heel fijne plek om te verblijven in Londen :-) !!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gunstige prijs/kwaliteit verhouding!
Prima prijs/kwaliteit verhouding op gunstige locatie! Ontbijt ook in orde! Helaas viel de sauna(klein en niet warm te krijgen) een beetje tegen...vooral locatie prima voor citytrip!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustig gelegen, dichtbij metro of bus
Prettig hotel met zeer goed ontbijt. Als je een creditcard hebt hoef je geen borgsom van £20 te betalen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
We hebben hier afgelopen nacht 1 nachtje doorgebracht. Prima hotel! Kamer niet groot maar je bent er toch alleen om te slapen dus dan is het prima. Ontbijt ook prima. Als ik weer naar Londen ga zien ze mij hier terug.

8/10 – Goed

Anieke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel in centrum Londen
Het hotel ziet er keurig uit. Vriendelijk personeel, hotel kamer was netjes, de bedden waren wel prima maar helaas wel 120x190, voor mijn partner een nadeel (2m). het ontbijbuffet was uitstekend genoeg keus in lekker dingen. Het zwembad en sauna waren wel aan de kleine kant maar toch heerlijk kunnen ontspannen naar dag door Londen lopen.

8/10 – Goed

Vlado

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good choice
A tiny room with no air conditioner working. Very clean though and quiet along with its great location. Marvellous breakfast. Good WiFi. Strange system for hot water in the shower (I think it was broken). Excellent price.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Bo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Ann-Christin

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
As described by many other guests. Run down hotel. Ok of you are just using it for sleeping. Look everything works but its all very tiered and worn. Rooms are basic and amenities are limited.
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
C est extrêmement grave , j’ai payer 870 Euro pour 6 jour Je restes 4 jour et j’ai payer en plus 60 Lire sterling pour petits dejoner par ce que l’avance expédia en changeant la dar de voyage de décembre 2019 avais oublier indique BREKFAST compris. Alor votre organisation me doit 60 Pond Anglais magre que l’hôtel a gagniez 500 Euro à cause de 4 jour à la place de 6 jour Tout est négative de votre organisation
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent hotel and excellent location and very good breakfast
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Michelle Marlene

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok for 1 overnatning, men ikke 5!
Ikke særlig lækker morgenmad, æggene har aldrig set en høne. Sengene og pudderne var hårde som granit og værelserne var bestemt ikke lydisoleret!
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Lykke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Godt hotel til prisen
Fint hotel til prisen. Gammelt men rent og pænt. Sødt og hjælpsomt personale.
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I was disgusted with the room as it smelt like a suer and they said on the website that there was a bar and restaurant and there was not very unhappy not worth the money
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Gerry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Unhappy, England

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property lost my reservation, then charged me addition fee to get a room. Room keep losing power. Shower was not handicapped accessible which I requested for my elderly mother. Old and worn carpet in hallways. Would not recommend to friends or family
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Fatima, Lyon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai beaucoup apprécié la superficie de la chambre qui était contre toute attente assez spacieuse et la literie bien confortable. Le personnel était aussi chaleureux et à notre écoute. De plus, l'hôtel etait jien desservi en bus ce qui fait que l'on avait toujours un bus de retour qui nous dépose à quelques mètres de l'hôtel. En revanche, pour le petit-déjeuner vraiment décue qu'ils ne servaient pas de chocoalt chaud moi qui ne suis ni café ni thé et les croissants etaient froids et quelque peu durs.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not going back!!
Hotellet är de sämsta jag har varit med om. Personalen e så dryg och ej serviceinriktad. Hotellets tv funkade knappt pga av antennsladden va sönder och tejpad. Vi fick byta rum, och rumbytet var typ en börda för dom eftersom de tyckte de kunde göras dagen efter men hallå ska man glo på väggarna hela natten eller?! Duschen var en Annan femma, vattnet blev inte ens varm så de fick bli en super snabb kall dusch. Och rummet var så kallt och gick inte att sätta på värme från AC’n då den va helt avstängd. Skulle inte återvända dit igen.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Martina, Roma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La posizione dell hotel eccellente...in zona tranquilla ma fornita di tutto.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella posizione e personale molto gentile . Colazione abbondante. Collegato in modo comodo alla metro. Vicinissimo ad Hayde Park.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Victoria, España

Positief: Netheid, personeel en service
La ubicación muy buena el personal de recepción excelente!! Sugerencia cambiar los colchones son muy duros y aunque nos Cambiaron de habitación nos levantamos con dolor de espalda!! Volvería si cambiaron los colchones, Ya que la zona es muy buena y el Hotel acogedor!!
5 nachten verbleven in december 2019