Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van London Elizabeth Hotel

4 out of 5
London Elizabeth Hotel
Lancaster Terrace, Hyde Park, London, England

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 99 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 253 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 220 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 172 van 1001 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Filip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Scheve vloeren waardoor ved ook schuin stond. Verder heel ruime kamer. Geen geluidshinder.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 18 jan 2023
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Francis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel is wat verouderd en dat is een understatement, maar de kamer was ruim en schoon. We hadden zelfs een balkon en uitzicht op Hyde Park. Het bed is wel erg klein voor z'n tweeën, maar dat is geen drama. Ontbij is simpel. Voor een weekend Londen is de locatie perfect, je loopt zo Hyde Park in en ook Paddington ligt op loop afstand. Binnen 45 minuten loop je ook naar Travalgar Square, via Hyde Park en Oxford Street, dus dat is een leuke wandeling. Metro ligt ook vlakbij, dus vanaf daar kom je ook overal.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Guest Relations Team op 20 mei 2022
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Tatiana Fabiola

5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Guest relations team op 20 sep 2021
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De schoonmaak was prima! Het hotel is vrij verouderd en echt wel aan renovatie toe. Andere bedden is ook geen overbodige luxe. Eerste ochtend was er geen warm water om te douchen. Het ontbijt stelt echt niks voor, hebben buiten de deur gegeten.
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Valery, Rijswijk

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergaande glorie, personeel onbeschoft en proberen je nog te tillen bij het afrekenen. ( we hadden half pension geboekt en men probeerde nog eens 4 x avondeten wat in de prijs te laten betalen bij het uitchecken )
4 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ergste hotel dat ik ooit ben geweest, alleen de locatie is goed. Vies en kleine badkamer, geen warm water, moest een keer om te kunnen douchen water opwarm in de waterkoker om me te kunnen wassen.
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Jaqueline, Utrecht

Positief: Personeel en service
Mooie locatie en bus voor de deur en tramhalte om de hoek. Hyde park op nog geen 50 meter afstand. Hotel helaas gedateerd en ontbijt onder de maat, helaas.
5 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met een perfecte ligging voor uitstapjes naar het centrum van Londen. Gebouw en interieur zijn wat gedateerd maar geeft wel de typisch Engelse sfeer weer. Voor een paar nachtjes een prima verblijfplaats.
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Suite was sous solle, heeeel warm. Airco blaasde, maar geen koude lucht. Hadden wel zonder vragen een ventillator geplaatst ...
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Cees, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Knus ,mooi authentiek Engelse Hotel
Een Klein Hotel waar de karakterestieke Engelse sfeer tot zijn recht komt,met een verzorgde nette kamer. Personeel alleraardigst en vriendelijk. Hotel ligt gunstig gelegen tegen het mooie Hyde Park Ligt redelijk centraal in Londern En slechts 60 meter van de Metro waarvan je makkelijk naar alle richtingen van Londen kunt.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Moeske, Netherlands

Positief: Personeel en service
London Elizabeth Hotel in London
We stayed for 3 nights....the room was big enough for thee persons. Interior was a litte bit outdatet, bathtroom needs a renovation. Continental breakfast buffet was fine. Not a lot of choice but what was there was good! The staff was very friendly en helpfull.
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Eric, Netherlands

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location, that's about it.
Not what we hoped for. Nice location, but I wouldn't recommend you staying more then 1 night. We stayed in a deluxe double. Airco didn't work, but was not needed when we stayed. Wifi also was out. Breakfast was adequate at best. Staff was friendly, but I had the impression that most of the staff only just started working there. In short: if you need a place to sleep after a long day of sightseeing, this hotel will do just fine. But I imagine you can get a cheaper alternative.
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not for me
Awful hotel. No respect for guests.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Guest relation team op 22 aug 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

John

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Guest relation team op 22 aug 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Eva

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Guest relation team op 22 aug 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeg ble booket om til the Colonnade hotel. Hotellet er nedslitt, dårlig aircondition som lager mye lyd, ubehagelige senger, rom i kjelleren med utsikt mot lysgrav, veldig enkel frokost, mugg på brødet. Er dette virkelig et 4 stjerners hotell?
3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hanne

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van hotel guest relations team op 7 jun 2023
Thank you for your email

4/10 – Matig

Claudia

5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

6 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Giovanna

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Llegamos a nuestra reservación y el hotel está cerrado !! Desde hace meses .., y peor aún sigue publicado en expedía ! Aunque respetaron la reservación y nos trasladaron a otro hotel cercano fue terrible la experiencia
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel guest relations team op 7 jun 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel guest relations team op 7 jun 2023
Thank you for your email

10/10 – Uitstekend

Noritoshi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
過ごしやすいホテルです
3泊させていただきました。 腰に故障を抱えていたので多少辛い思いはしましたが、シャワールーム、トイレが部屋の中の高い位置に設置されていて別空間化されているのでゆったりできました。部屋には冷蔵庫がありませんでしたが、フロントで預かっていただけ不自由はありません。コンセントの持参は必須です。わりと古いホテルだと思うので部屋にUSBコネクタはなく携帯やアップルウォッチの充電にはヒヤヒヤでした。 歩いて5分ぐらいのところにテスコエクスプレスがあり、ホテルの周りにも5〜6件のレストランがあり便利です。
シャワールームへのアクセスは部屋の中のこの階段で
シャワールームです
ベッドは広くて快適でした
部屋からの眺め、近くを歩くと閑静な住宅街の感じでした。
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 7 jun 2023
Thank you for your email

2/10 – Ontzettend slecht

Veronika

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel guest relations team op 7 jun 2023
Thank you for your email

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 9 mei 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

EMILIE

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 13 apr 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Dan

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 13 apr 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Felipa

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dusty books tel not working curtains old& falling apart Staff moved us out bec of leak ?to another hotel
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 20 mrt 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Imelda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We don’t stay
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel guest relations team op 16 mrt 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Alf

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Styr Unna!!!!
Vi dro 4 Vennepar. Ble flyttet fra dette til "søster" hotellet Colonnade London. Tapet falt av veggene, mugg, knuste fliser på gulv, utslitte møbler. Noen av oss fikk nytt rom etter å ha klaget men alt er jo like eledig!. 4.etg uten heis. Ingen håndkle, iskaldt, dusj hadde ikke varmtvann. Ikke varme på bad, Tok timesvis før vi fikk håndkle, og da bare til 1 pers. Elendig frokost som vi 2 av 4 morgener ikke fikk noe drikke til (tomt!) prøvde å si fra men ble møtt av himling med øyner å surt ansikt, iskald matsal, lite mat om du kom etter kl.09. Hotellet er så godt som rivbart, og personalet kan IKKE å drive hotell. Dårlig service. Vil absolutt fraråde noen å bo der!
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel guest relations team op 16 mrt 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Inge Tideman

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefales ikke
Skittent, mugg i tak, skeive gulv, illeluktende håndkle og dårlig service.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 11 mrt 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs a lot of TLC.
Hotel and room very tired and dated. In dire need of a refurbishment. In its current state, at a push it should be rated 3 stars but definitely not 4.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 7 mrt 2023
Thank you for the feedback

8/10 – Goed

Patrick

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 13 apr 2023
Thank you or your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 6 mrt 2023
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Pål

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations Team op 3 mrt 2023
thank you for your feedback

4/10 – Matig

Reginald

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is really run down.
Hotel is really run down. Great location. Bathroom door wouldn't shut, elevator was horrible. Room wifi is worthless
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 3 mrt 2023
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Interesting stay
Great location. Comfy beds. The decor needs updating! Not the best breakfast but the staff were lovely.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 27 feb 2023
Thank for your feedback

10/10 – Uitstekend

Ildikó

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 27 feb 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Alastair

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 27 feb 2023
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Bryan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 23 feb 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

birgitte

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedslidt
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 20 feb 2023
Thank ypu for your feedback

10/10 – Uitstekend

SANGWOONG

Positief: Netheid, personeel en service
고택에서 하루
솔직히 우리가 흔히 아는 호텔은 아니다. 하지만 150년이 넘는 건물을 감안하면 정말 훌륭하게 관리되어 있다. 오래된 호텔에서 한번 자는것도 좋은 경험이라고 생각한다. 장점 1. 도보1분거리에 공원과 전철역이 있어 이동이편함 2.직원분들의 서비스가 좋다 3.무료로 조식까지 제공, 가성비 진짜 좋은호텔이다. 단점 1. 건물이 낡아서 바닥에서 소리가나고 방음이 거의 안된다. 2. 창문을 열기힘들고 오래되서 우풍이 들어온다
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 16 feb 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Margrethe

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 16 feb 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Just needs some TLC and face lifting. Bathroom door (room 111) would not close. Otherwise very nice experience. Would stay again.
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 16 feb 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel sieht leider nicht aus wie auf dem Bild.Drinnen riecht es muffig u.alt.Zimmer soweit ok.Toilettenspülung geht nicht richtig man muß mehrmals pumpen bis da was passiert.Das Frühstück ein graun,die Milchkanne da war die Milch schon angetrocknet,wie alt der Käse war weiß man nicht,die Butter da bohrte jeder mit dem Messer drin rum u.der Kaffee nur Pulver.Das Personal ist nett.
Reactie van Hotel Guest relations Team op 13 feb 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Wilgert

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations Team op 13 feb 2023
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value and well located.
Decent, clean place with character and well situated - would stay again.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations Team op 13 feb 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Adam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations Team op 13 feb 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 13 feb 2023
thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Graham

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Website photos bear no resemblance to reality, does that make Expedia complicit in misrepresentation. I was guided by the photos on your site, should have checked Trust Pilot, so shoujd the trade. Bedroom awful, advertised amenities not there: restaurant and bar. Every other person staying there complaining. Noisy room, no double glazing and next bedroom residents not noisy but we could easily have had a conversation through the wall. Disgusted.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 9 feb 2023
Thank you for your feed back

8/10 – Goed

Navid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and convenient
I have a conference at the Royal Lancaster and this hotel was just a few hundred yards away - so convenient! Only issue was that breakfast was at 7:30 but I had to be at venue for 7:00 ! Other than that was a comfortable stay and would stay again!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Guest relations team op 9 feb 2023
Thank you for your feedback