Exterieur

Beoordelingen van London Marriott Hotel Park Lane

5 out of 5
London Marriott Hotel Park Lane
140 Park Lane, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 183 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 314 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk!
Het was een leuk hotel met een fantastische ligging! Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. Ook heel plezierig zwembad, stoombad en fitness. Eén mindere ervaring: in de bar - Lanes - vragen we een cocktail. De vriendelijke ober geeft ons 2 mojito's die niet echt volgens de regels van de kunst zijn klaargemaakt - maar die wel de prijs van een 'echte' cocktail kosten. Wanneer we dit opmerken, krijgen we een hele verdediging - wel op een vriendelijke manier gebracht. We zijn er verder niet op ingegaan maar toch... een hotel van dat niveau mag ook cocktails van niveau serveren. Maar goed, dit was slechts één minpuntje en een voor de rest positieve ervaring.

8/10 – Goed

Sara, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie, locatie, locatie
Perfecte ligging aan Hyde Park met een tube station voor de deur, schone nette kamers en aardig personeel. Aanrader!

2/10 – Ontzettend slecht

Zuller

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The lady who works on the check in is rude and does not have training to do the job.
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yaretzza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff, very comfortable room, walking distance to all major areas. Would book again!
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nathan op 29 jan 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us. Your kind words mean a lot to our team, and we truly appreciate your support.Rest assured, we will pass on your encouraging comments to our associates. Knowing that our efforts have made a positive impact on your experience brings us great joy.Once again, thank you for your thoughtful feedback. We look forward to serving you again and providing you with an even better experience in the future.RegardsNathan Night Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel.. friendly stuff.. nice location
5 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Janice

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No welcome information about the room function (lights) about use of pool and dining
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

hala

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every things
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

A

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
清掃の方が悪かったのでしょう。トイレの周りはビチョビチョ。使ったタオルの回収はなし。マリオットのクオリティではなかったです。残念。
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Andrei op 11 mei 2023
Dear "A",Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are sorry to hear that your experience fell short of your expectations and that you encountered issues with the cleanliness of your room.Please rest assured that we take cleanliness and hygiene very seriously, and we apologize for any lapses in our housekeeping service that you may have experienced. We will be sure to review your comments with our team and take necessary steps to improve our processes.Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.With my best personal regards,Andrei

10/10 – Uitstekend

Cenk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Fatma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was very nice. Enjoyed
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
Stellar customer service. Staff went above and beyond to make my stay comfortable.
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Michael Desmond

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was perfect. staff were wonderful and the rooms were top notch. Only negative was the shower ...it's side was way to high to get into that tub to take a shower and im 6'2"
2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

cheryl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
5 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with the BEST location. Steps away from the tube which will take you anywhere. Within walking distance of many sites, shopping, restaurants, etc. (if you like to walk - we walked miles every day). The negative? The hairdryer provided only worked in an outlet in the bedroom. Wouldn’t work with the international outlet that we brought. Not the best for someone who needs a hairdryer with a mirror in the morning.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Alejandro Javier, Metepec

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location of the Hotel and attention to detail of the staff. Should probably get more restaurants for breakfasts option. Love the Spa and the gym
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Stefania Pili - Guest Relations Manager op 2 okt 2022
Dear Alejandro,Thank you so much for deciding to positively review your recent stay at Marriott Park Lane.We are thrilled to read that you enjoyed your stay with us and we hope we will be welcoming you back very soon.Please note that besides our Lanes of London Restaurant,we also offer a buffet breakfast in our beautiful Executive Lounge.This is available for all our Executive Room bookers and loyal Marriott Bonvoy guests.We hope you will be able to use both our outlets on your next stay!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Azzam

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Bahar

5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Azzam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Thais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Ótimo atendimento . Quarto bem confortável . Café da manhã muito bom . Piscina aquecida bem legal . Possível fazer muitas atrações andando .
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Hussein

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location , limited restaurant choices
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地条件が最高です。
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maravilhoso
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Takashi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カスタマーサービスがとても良かったです😊
6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Darren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

glen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Mayfair Hotel
Excellent venue for trip to London
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

kaley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic service
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Belinda

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for shopping. Delicious breakfast, professional staff and very clean
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Phillip

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bad reception!
The receptionist did not know from the computer data that I had already paid in full and even asked me for the money for the room stay. I had to tell him I had already paid it in full. So this confusion caused stress right away in me. It was not very professional on the staff member part. That spoiled the stay at the hotel.
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

J

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
London Trip
A night away in London
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Niamh

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Amazing hotel , friendly staff, comfy room and good location , this hotel will always be my choice when i visit london again
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Sean

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay and staff
All staff were really excellent, very friendly , attentive and a great credit to the brand. Cant really fault anything about the hotel, felt very premium. It has a steam room but no sauna and would prefer that latter but that really is nitpicking. Would definitely stay again. Am very surprised its only 8.2 as at time of writing
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van M. Bertram op 27 feb 2020
Dear Mark, thank you for the great review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

ABDULLAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائع
فندق ممتاز وموقعه ممتاز
9 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mats Bertram op 13 feb 2020
Dear Abdullah, thank you for your nice feedback. We are looking forward to have you with us in the future. Best regards Mats Bertram Front of House Manager

8/10 – Goed

Hagit

4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

caner

3 nachten verbleven in december 2019