Deluxe vierpersoonskamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van OYO Bakers Hotel London Victoria

2.5 out of 5
OYO Bakers Hotel London Victoria
126 Warwick Way, Victoria, London, England

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 119 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 144 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 426 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Eenvoudig, wat verouderd doch prima.
Eenvoudig hotel maar op zich prima. Wat verouderd, kleine kamer (wist ik vooraf) met heel kleine badkamer, doch prima douche. Ontbijt eenvoudig maar voldoende en voldeed goed aan de basisbehoeften. TV ging eerste dag niet aan,dat werd (dag erna) opgelost. Al met al een prima verblijf hier.
4 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goedkoop hotel maar slecht onderhouden
Ergste van alles is waarschijnlijk de schimmel in de badkamers. Matrassen zijn oud en pijnlijk.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Manager op 3 jan 2018
Thank you for your feedback. We are going through a planned renovation project this month which should resolve the issues.

6/10 – Redelijk

Ronald, Amsterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prima budget hotel
Ok hotel, in een goede buurt, behulpzame balie medewerkers. Ontbijt ruimte, klein,in de keuken van het hotel,simpel' backpacker style'. gezamelijke badkamer schoon, net opgeknapt. Kamer gehorig, houten vloeren. Locatie dicht in de buurt van Victoria station, Buckingham palace op loop afstand,super. Kortom, voor wie op een budget zit, een prima optie maar verwacht niet teveel.

10/10 – Uitstekend

maria bastiaensen, turnhout belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
over het geheel erg goed
heel OK

6/10 – Redelijk

Enrico, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Some room for improvement...
The Bakers Hotel is in a great location, very convenient especially for those arriving at Victoria Station (Gatwick Airport) but some things could do with some serious improvement in this hotel. The wifi was sketchy at best (often no connection), the 'breakfast room' was a depressing, small basement space with fluorescent lights, and the water in the showers somehow didn't want to go down the drain cutting your shower short to a few minutes before the danger of flooding became too realistic.

8/10 – Goed

Lin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Klein, maar fijn hotel in een erg leuk district
Vriendelijk personeel, schone kamers, rustige en leuke buurt. Wel voor mensen die niet al te hoge eisen stellen. Verwacht geen luxe zeepjes of organische shampoos. Maar wat wil je ook nog meer, voor die prijs. Voor mensen die groot/en of steviger gebouwd zijn, kunnen de kleine bedden minder comfortabel zijn. Tenminste, de twee eenpersoonsbedden op mijn kamer waren kleiner dat het standaardformaat. Verwacht ook niet dat je ruimte hebt om elke ochtend je yoga/gymnastiekoefeningen te doen. Maar al met al, zoals de titel het omschrijft: klein maar fijn!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Rustig en toch dicht bij het hart van de stad
Het was helemaal goed voor het doel waarvoor ik 'm geboekt had!

4/10 – Matig

andrew

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Room was very small for a twin room
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Author op 2 mei 2024
Dear Guest, We regret to hear that you found our twin room to be smaller than expected. We apologize for any inconvenience caused during your stay. Please be assured that we value your feedback and we will take it into consideration for future improvements. If there's anything else we can assist you with, don't hesitate to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. Warm regards, Team OYO

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Bruno Agustin

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to find, quick to book in. Room excellent with nice en-suite. Plenty of choice for breakfast and cold juices
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Maria

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent value, Pragmatism extreme
Room was just as advertised, nice and clean and tidy. Booked 3 nights for a business trip, and the room met all my needs, a place to stay at night, a clean toilet and shower, and a lovely breakfast in the morning. All for a very friendly price. Staff were friendly and took my requests and questions into consideration as well. Couldn’t recommend more for someone who values utility over unnecessary luxury.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

laetitia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Très accueillant.
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Olaf

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mayeth

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
need bottle of water to drink upon arrival in the place...
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Barbara op 6 nov 2023
Hi, Mayeth! We are happy to know that you liked our services. Have a pleasant day ahead, :) Regards, Barbara

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Bonito y bien ubicado pero la temperatura terrible
El hotel muy bonito, bien ubicado y cómodo. El calor excesivo, solo había calefacción y la habitación estaba hirviendo, así que tuvimos que abrir a medias una ventana porque tampoco abrían bien.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Silvana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
London 23
Dejlig tur, hotellet manglede en kærlig hånd. Lå perfekt i forhold til at gå rundt i byen.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Asked for a lower floor room and was put in 3rd floor room with no lift. Very basic hotel but overall clean
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 25 jul 2023
Hi, Anne! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Eva

8/10 – Goed

Shannine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely little place
The staff we spoke to whilst there were all friendly and helpful. Our room was clean when we arrived, some stains found on the base of the beds, what looked like burn marks on some parts of the carpets. But overall a lovely little place to stay, close to Victoria coach station and also the underground.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 20 jul 2023
Thank you for rating us positively, Shannine! It is so disheartening to see our valued guest unsatisfied with our services. We will surely work upon the shared feedback to improvise our services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Eva

8/10 – Goed

christèle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Point positif est la situation
Chambre très petite , salle de bain encore plus petite surtout pour 4 ( 3m2),odeurs provenant du dehors ( cannabis) Rapport qualité prix
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 20 jul 2023
Nous sommes extrêmement désolés d'apprendre cela, Christèle! Nous nous efforçons de fournir un service de grande qualité à chaque fois que quelqu'un visite notre hôtel. Nous espérons pouvoir améliorer votre expérience avec nous. Cordialement, Eva

10/10 – Uitstekend

Samuel

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Eva op 20 jul 2023
Great to hear this, Samuel! Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Eva

10/10 – Uitstekend

Tilda

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lisa op 3 jun 2023
Hi, Tilda! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Lisa

4/10 – Matig

Else

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ava op 31 mei 2023
Hi, Else! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa

4/10 – Matig

mary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
The room was way too small! Bed very uncomfortable w a bar across mattress halfway down
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ava op 31 mei 2023
We are extremely sorry to hear about this, Mary! We are working hard to deliver great service experience each time when someone visits our hotel. Looking forward to enhancing your experience with us. Regards, Lisa

8/10 – Goed

Tatjana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein, aber fein. Frühstück war nicht meins, deswegen habe ich da nur Kaffee getrunken. Person der am Rezeption gesessen war, war sehr freundlich und hilfsbereit
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ava op 24 mei 2023
Hallo, Tatjana! Wir werden Sie weiterhin glücklich und zufrieden mit unseren Dienstleistungen machen. Wir hoffen, Sie immer besser bedienen zu können! Viele Grüße, Ava

6/10 – Redelijk

Océane

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Points positifs : emplacement, non loin des lieux touristiques et du métro. Réservation simple et communication ok. Points négatifs : petit déjeuner très simple, chambre humide et pas très propre, le gel/douche shampoing était le même que le produit pour se laver les mains, personnel à l’accueil pas très accueillant.
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alina-Marie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Wer Lust auf: Socken hinter seinem Bett hat, Zahnpasta an der Badezimmertüre (die sich zu dem nicht zusperren lässt), Spiegel die extrem dreckig sind, Frühstück das liebloser nicht sein könnte, Besteck das mit Kalk überfüllt ist, Heizungen die dauerhaft heiß sind und nicht kalt gestellt werden können und Fenster die vielleicht 20cm aufgehen, für den ist das „Hotel“ richtig. Wer aber ein bisschen Ansprüche hat sollte sich ein anderes Hotel suchen. Das einzig positive ist die gute Lage. Sorry aber da ist noch sowas von Luft nach oben :/
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Maria op 4 mei 2023
Hi, Alina! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Maria

6/10 – Redelijk

CHEUK KEE

Reisde met een groep
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Joey op 4 mei 2023
Thank you so much for the positive rating, Cheukkee! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback and we will strive for a better experience in the future. Regards, Joey

10/10 – Uitstekend

cerys

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Ammy op 23 mrt 2023
Hi, thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Lisa op 14 feb 2023
Hi, Guest! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa

4/10 – Matig

Annika

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer waren nicht sauber, Bettwäsche schmutzig und sehr provisorisch zusammengeflickt. Die Matratzen waren hart und vermutlich alt da man jede Feder gespürt hat. Die Badeinrichtung war instabil und es gab Löcher in den Wänden. Es war sehr kalt da die Heizung nur ein paar Stunden ging. Morgens war es v.a. Im Bad so kalt wie draußen. Das Frühstück war unterirdisch und dürfte nicht als solches angegeben werden. Neben einem alten kaffeeautomaten (sehr schlechter Kaffee) lagen Toast in der Verpackung neben dem Toaster, in Folie verpackte pain au chocolate, ein bisschen Wurst und Obst auf einer sehr kleinen Anrichte. Es sah aus wie kurz beim Supermarkt um die Ecke ein paar Sachen gekauft und hingeworfen. Der Raum war viel zu klein für alle Gäste. Sie standen im Flur welcher direkt vor unserer Tür war. Trotz Klärung und Nachfrage des Hotels gab es kein glutenfreies Frühstück. Somit konnten und wollten wir es nicht essen.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Lisa op 14 feb 2023
Es tut uns leid, Sie enttäuschen zu müssen, Annika! Wir können verstehen, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht angenehm war. Wir werden uns aber auf jeden Fall bemühen, unseren Service zu verbessern. Geben Sie uns eine weitere Chance und wir werden dafür sorgen, dass Sie den Komfort und die Gastfreundschaft erleben, für die wir bekannt sind. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen :) Liebe Grüße, Lisa

10/10 – Uitstekend

Susanne

3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Eva op 7 feb 2023
Thanks for rating us superbly, Susanne! Glad to know that you loved our services :) Regards, Eva

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we got there, they showed us to our room then five minutes later they knocked and made us change rooms. They booked us in a room at the very top of the property, at least five flights of stairs. The heating wasn’t working when we got back at about 11 pm and there was no one at the front desk to talk to. The room was super tiny and felt like I was a prisoner at the top of a tower. Really terrible experience and I will pay more for anything nicer next time.
Reactie van Eva op 4 jan 2023
Hi, Fiona! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Eva

8/10 – Goed

Joan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen alojamiento en relación calidad-precio. Zona muy tranquila y céntrica, a 5 minutos andando de la estación de Victoria.
Reactie van Eva op 4 jan 2023
¡Hola, Joan! Tu comentario nos ha alegrado el día. Reseñas como la suya son las que nos hacen ir un paso más allá para ofrecer un mejor servicio en el futuro. Saludos, Eva

8/10 – Goed

Annabelle

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Ava op 22 dec 2022
Hey, Annabelle! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Ava

10/10 – Uitstekend

Thales Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ava op 22 dec 2022
Hi, Thales! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Ava

4/10 – Matig

Laura

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, room was clean and a decent size. Check in quick and easy. There was heavy rainfall and the ceiling was leaking in both bedroom and en suite, also one light was hanging off the wall.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ava op 22 dec 2022
Hi, Laura! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Ava

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good central location. I had booked the OYO Bakers hotel for a friends 40th. The gentleman on reception was excellent. I had bought banners to put up in the room, which he was happy to do. He decorated the room further with balloons for us. Rooms were clean and tidy. Water pressure was fine.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva op 19 nov 2022
Hi , Thanks for taking out time to share your prestige review with us. We take pride in giving outstanding services to our customers and we are overjoyed to receive your compliments and appreciation. Regards, Eva

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva op 19 nov 2022
Hey, Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Eva

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi var veldig fornøyde. Det var perfekt beliggenhet da vi skulle tidlig til Victoria station hvor vi skulle bli hentet til Harry Potter omvisning. Rolig og stille område. Små rom og typisk engelsk stil, men det viste vi da vi bestilte.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva op 19 nov 2022
Hjertelig takk for at du deler dette, Ellen! Dette bringer mer ansvar på skulderen vår for å sikre at ditt fremtidige besøk blir intet mindre enn fantastisk. Fortsett med denne kjærligheten :) Hilsen, Eva

6/10 – Redelijk

Johnson

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Eva op 19 nov 2022
Hi, Johnson! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Eva

6/10 – Redelijk

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Et lille men fint værelse som havde alt det man skal bruge. Vores værelse lå i stueetagen og vores dør var ikke helt tæt så det var ekstremt lydt. Man kunne høre alle ude på gangen så vi blev også vækket flere gange om natten. Hotellet har generelt en virkelig god placering i byen. Morgenmaden er ikke meget værd, så vi valgte at spise morgenmaden ude i stedet for.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Noah op 23 aug 2022
Hi, we are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Noah

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

John-Paul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Nice staff, great location, needs revamped
Hotel is great 5/10min walk from Victoria Station. Staff friendly on desk however never seen anyone else, either at breakfast or cleaning the rooms. 3 night stay and had 1 large towel and 1 small towel that wasn't changed. Stayed on top floor and no aircon but room had a large fan that had to remain on all night due to incredibly close conditions. Overall cleanliness of room was poor; stained curtains and wall, holes in ceiling and bathroom needed remedial work done in certain areas. However location was the main reason I chose this and price was competitive to area and time of visit.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was tiny but enough. There was not much variety at breakfast, but it was enough for half a day. The room was tidying every day. All in all, it was a good hotel for the price.
5 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Okay til prisen, dog med mangler
Fint værelse til prisen. Der blev dog ikke fyldt op når noget manglende. Eksempelvis toiletpapir, kaffe osv. Dette skulle vi selv henvende os for at få. Morgenmaden blev serveret sent og kun i en time, 8.30-9.30. Der var ikke siddepladser nok og vi sad alt for tæt på de øvrige gæster
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Manager. op 19 mei 2022
Thank you for your feedback. We have passed this to the relevant teams.

8/10 – Goed

Sari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erinomainen sijainti, huone siisti ja mukava. Suosittelen lämpimästi.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Manager op 26 apr 2022
Hi Sari - thank you for choosing Bakers Hotel. We are please we met and hopefully exceeded expectations.