Deluxe vierpersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van OYO Townhouse 30 Sussex Hotel, London Paddington

4 out of 5
OYO Townhouse 30 Sussex Hotel, London Paddington
30 Sussex Gardens, paddington, London, England

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 369 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Savana

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Emma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, aardig personeel. Het is schoon, goede bedden. Dichtbij een metrostation. Het ontbijt pak je beneden en neem je mee naar je kamer. Er zijn geen gewone broodjes en beleg. Wel fruit, croissants, yoghurt, vruchtensappen, muffins. Het is prima. Onbeperkt kun je koffie, thee en flesjes water pakken. Kortom: goed hotel voor een paar dagen in Londen. WiFi is erg goed.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ammy op 2 nov 2019
Bedankt voor het delen. We zullen zeker werken volgens uw feedback om in de toekomst betere services te garanderen. Een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Ammy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Voor deze lage prijs moet je geen luxe verwachten. Maar het personeel doet er alles aan om dat te compenseren. Verder is deze locatie prima als uitvalsbasis voor dagjes londen
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Barbara op 12 mei 2021
Hi, We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Barbara

10/10 – Uitstekend

Dave, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotelletje, klein maar knus. Kamer is schoon en netjes. Alles is aanwezig, stille kamer. Prima voorzieningen.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 29 nov 2018
Hoi Dave, Bedankt voor het delen met ons. Vertrouw ons, het geeft een enorme opluchting om onze gasten tevreden te zien, wat ons hoofd motto is. Aarzel niet om uw mening ook in de toekomst te delen, dit geeft ons een kans om het niveau van algemene groei te bereiken. Met vriendelijke groet, Ritesh Yadav

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, vriendelijke staff, prijs/kwaliteit OK
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 7 nov 2018
Hallo gast, Bedankt voor het applaudisseren! De grootste vreugde ligt in het tevreden zijn van onze gasten, waar we dag en nacht aan werken. Blijf ons ook op de hoogte houden met uw toekomstige beoordelingen. Met vriendelijke groet, Ritesh Yadav

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Klein hotel, zowel kamers als lobby als ontbijtfaciliteiten klein, maar goed. 5 minuutjes lopen naar metro. Prima prijs / kwaliteit verhouding
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 30 okt 2018
Hallo Jürgen, Bedankt dat je de kostbare tijd hebt genomen om de recensies te schrijven. Recensies zoals deze zijn wat ons motiveert om een extra stap te maken om onze gasten te helpen. Vertel het over uw ervaring aan uw vrienden en familie. Ik kijk er naar uit om u te laten genieten van onze diensten. Vriendelijke groeten , Ritesh Yadav

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ritesh Yadav op 6 okt 2018
Hi Isabelle, I am happy to know that you liked my services. I am happy to have served you and feel delighted to read your feedback. You’re most welcome to revisit my property and I would seek your continuous support and love. It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a great day ahead :) Thanks, Ritesh Yadav

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgen kamer enige nadeel deze was op de bovenste verdieping zonder lift,!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Satyarth op 6 sep 2018
Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our OYO Townhouse 30 Sussex. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We are looking forward to host you again on your next visit to london

2/10 – Ontzettend slecht

Xavier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property not for hotels business. Beds matters old, unbalanced. Uncomfortable
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel but small rooms
This hotel is very central to underground stations and is close to a main street so lots of food/pub options. Our room was VERY small with a small double bed for two adults. Perhaps common in London but was unexpected for us.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

David

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer war sehr dreckig Flecken auf dem Boden oder an der Gardine sonst ganz ok
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Paola

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Cleanliness was very poor in the beds, the blankets and toilet didn’t not look clean.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Barbara op 6 nov 2023
Hi, Thank you so much for the positive rating and for taking out your valuable time to share the experience with us. We thank you for allowing us to make the services even better by sharing your feedback. Regards, Barbara

10/10 – Uitstekend

La Bellee

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dewi op 6 nov 2023
That is great to hear, Le Bellee! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi

6/10 – Redelijk

Liane

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The room was actually quite dirty. There was a stain on the wall that resembled blood or tomato sauce that i noticed before we left. We stayed for 2 nights and didn’t receive housekeeping services. The staff were friendly nonetheless, and the area was close walking distance to nightlife, restaurants and shopping.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Joey op 6 nov 2023
We are sorry to hear about your experience, Liane! Request to consider this as an off case, as cleanliness is one of the basic priorities in our hotel. Do give us another chance to host you soon and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Joey

4/10 – Matig

Leif

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
OYO
Hotellet ligger dejligt centralt og nemt at komme til fra Paddington station. Edgeware Road undergrund ligger tæt på. Udmærkede italienske restauranter tæt på. Hotellet har lidt stejle trapper op til den øverste etage og så havde vi den uheldige episode at en mus eller anden gnaver havde sneget sig ind på værelset formentlig gennem en åben altandør men den slap ud samme vej. Reception blev orienteret om det.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Bjørg Anita

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tim op 6 nov 2023
Hi, Anita! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

6/10 – Redelijk

Urs Michael

Like many hotels in London, this hotel is just standard for a budget trip. Small room and shower but clean. Staff is friendly and helpful. No common area other than a couch in front of the reception desk/open office. No hair dryer. Ok for a few nights stay when you’re barely looking for a place to sleep.
Reactie van Dewi op 6 nov 2023
Hey, Michael! Thank you so much for rating us positively. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services, we have notified the concern with our significant team to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Dewi

2/10 – Ontzettend slecht

amira

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a room for 3 nights unfortunately haven't stayed for over 5 mins in that hotel . The room was simply disgusting , filthy, smelly , damp everywhere, durty carpet , we found bugs in the bed , durty sheets , durty smelly pillow and duvet with hair under the pillow cases ( pls check the video ) . Honestly couldn't breath . Went down to see the receptionist which i found rude and couldn't care much , never apologised or tried to help . Ended up leaving the place looking for an other hotel in the last minute which was not easy finding 1 the same day . We travelled a long way to find this !! So my advise dont even bother it will save you time and hustle looking for something else . We had to contact expedia to explain the situation and ask for our refund which they managed to refund us . So thanks expedia but still disappointed for advertising this kind of budget hotel .
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maria Mehrin

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked location to nearby tube and other attractions. I would not rate it the 4 star it was given
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 29 jul 2023
Hi, Scott! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Eva

8/10 – Goed

FRANCISCO JAVIER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bastante limpio y cómodo, bien comunicado.No tiene ascensor. Habitación pequeña, pero limpia.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 29 jul 2023
¡Gracias por calificarnos positivamente, Francisco! Seguramente trabajaremos en los comentarios compartidos para improvisar nuestros servicios en el futuro. Tener un buen día por delante. Saludos, Eva

8/10 – Goed

Lars

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 25 jul 2023
Delighted to hear your words of praise, Lars! We will ensure consistent service when you visit us next time. Have a pleasant day ahead. Regards, Eva

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We reserved and stayed in he quadruple rooms. Hotel is dated, small rooms that are also due for upgrades. No refrigerator in the room. Narrow and steep stairs and no elevator in the hotel. No early check ins. You get what you paid for. Cheaper isn’t always better. There’s a few groceries going towards Hyde park and mostly Middle Eastern restaurants with authentic and delicious dishes including shawarmas. There’s plenty of shopping about ten minutes away by Hyde park. Buckingham palace, Big ben, etc are about 20 minutes away by foot. Plenty of taxis around.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eva op 25 jul 2023
Hi, Michael! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Eva

8/10 – Goed

Jessica

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Michele

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The property quite dated and there is no elevator.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Noah op 15 jul 2023
Much thanks to you for rating us positively, Michele! Delighted to know you loved our services. Have a nice day. Regards, Noah

4/10 – Matig

Estelle

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Dewi op 15 jul 2023
We deeply regret the experience you had with us, Estelle! We will deep dive into this concern to understand what went wrong and be assured corrective action will be taken to improvise our services in the future. Regards, Dewi

4/10 – Matig

Ryan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dewi op 15 jul 2023
Hi, Ryan! Apologies Thank you for bringing this concern to our notice. We have raised it to our relevant team and we shall work towards better guest experience in the future. Regards, Dewi

8/10 – Goed

S

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Noah op 15 jul 2023
Hi, S! Thanks for spending your valuable time writing the review. Feedback and suggestions of our valued guests like you always motivate us to improve our services further. Regards, Noah

6/10 – Redelijk

Joanne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was nice but the carpet in the halls were dirty. They gave us the attic room and the stairways up to it is not great. Actually, it was awful because it was really narrow and scary to climb up to the room with all of our luggage. The staff was really nice and the location was great.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Barbara op 15 jul 2023
Hi, Joanne! Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We agree that the lack of cleanliness is unacceptable, we request you to please take this as an off case since we are thoroughly working on cleanliness and it is one of our basic aspects to serve our guests with. Rest be assured, we have updated our team to take the required action immediately to resolve this particular issue. Have a great day ahead! Regards, Barbara

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay
It was okay. Pretty basic but clean and tidy. Polite staff. Bed was too soft for me. Paper cups , no glasses. I think was a bit overpriced but the location is good so that could be debated.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Noah op 15 jul 2023
Hi, Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Noah

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Noah op 15 jul 2023
Hi, Maria! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah

8/10 – Goed

Wing Chuen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ava op 7 jun 2023
Thanks for rating us superbly, Wing! Glad to know that you loved our services :) Regards, Ava

6/10 – Redelijk

MIKHAIL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Water was absent and we lived in other room. Staff was great. Thank you for all!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Noah op 15 jul 2023
Hi, Mikhail! Thanks for sharing your experience and valuable feedback with us. We will try our best to give an awesome experience on your next stay. Regards, Noah

6/10 – Redelijk

Teea

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ava op 24 mei 2023
Hi, Teea! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Ava

10/10 – Uitstekend

nicola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will definitely stay again.
The lady who owned the hotel was so helpful and friendly, the hotel its self is in a good position to tube stations and shops, food places and in walking distance to hyde park and a bonus is there is parking available at a good day rate too.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ammy op 10 mei 2023
Thanks for the positive rating, Nicola! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ammy op 10 mei 2023
Hi, Michael! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.

6/10 – Redelijk

tamsin

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Below average
Hotel wasn't as expected. Had a bit of a musty smell and rooms needed a bit of an update.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Vidar

Positief: Personeel en service
Helt greit
Kanskje karakter ville blitt bedre om jeg hadde bodd her for noen år siden. Helt greit hotell, trivelig og hyggelig personale. Et helt greit hotell om en bare skal ha et sted å overnatte, og å sette fra seg tingene. Reagerte litt på at senga står helt inne til radiatoren, som var lett lunk i. Senga var OK og det var lite og ingen støy på natta. Bra plassert, men jeg bomma litt da jeg bestilte og trodde det lå enda nærmere Paddington enn tilfellet var, men uansett greit plassert med tanke på det meste av kommunikasjonsmuligheter. Rommene trenger en liten oppfriskning, men alt i alt et helt greit opphold. Opplevd det verre i samme området.
4 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Amparo

Negatief: Voorzieningen
Descripto n o internet doesn’t correspond to reality!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Joey op 4 mei 2023
Apologies for the inconvenience caused, Amparo! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

poor
no power in shower, and had to change room as of ants,
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lisa op 12 apr 2023
We are extremely sorry to hear about this, Guest! We are working hard to deliver great service experience each time when someone visits our hotel. Looking forward to enhancing your experience with us. Regards, Lisa

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Damp with wallpaper coming away from wall , ,bad condensation ,windows dirty , wood rotten , outside window looked like a dump . Ants where everywhere ... absolutely not 4 star quality . .. Staff where verry nice
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Eva op 6 apr 2023
We are extremely sorry to hear about this, Richard! We are working hard to deliver great service experience each time when someone visits our hotel. Looking forward to enhancing your experience with us. Regards, Eva

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Mixed bag
Excellent location in balance with cost. Tube round the corner and less than 20min walk from Oxford Street. 30 mins walk from Harrods. Room accessibility would be an issue with lots of luggage or if you have mobility issues as steep narrow staircases. Bed was very comfortable, issues with water pressure on the top floor meant shower/bath was near impossible. I would stay again based on cost and location if travelling on my own again. If I had the family with me I would probably give it a miss, but on the whole it's OK and worthy of its ratings.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Eva op 6 apr 2023
Hi, Daniel! We regret the unpleasant experience you had with us. We shall strive to meet up to your expectations so that we can make your stay comfortable with us. Looking forward to welcoming you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Eva

10/10 – Uitstekend

Sharron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Quite happy with this hotel for the really reasonable price. Close to tube and train station. Easy to walk into central London ( about 30mins walk) Really helpful staff Deb was lovely, even helped carry my case upstairs. ( There is no lift). Room and bathroom were small and simple but clean and the bed was comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Lisa op 1 apr 2023
Hi Sharron! We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again. Regards, Lisa

10/10 – Uitstekend

Rhona

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Lisa op 1 apr 2023
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Rhona! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Lisa

10/10 – Uitstekend

Leif

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Eva op 15 mrt 2023
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Leif! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Eva

10/10 – Uitstekend

Lauren

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Eva op 15 mrt 2023
Thanks for rating us superbly, Lauren! Glad to know that you loved our services :) Regards, Eva

6/10 – Redelijk

Jesper

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ava op 22 feb 2023
Hi, Jesper! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava