Restaurant

Beoordelingen van Reem Hotel

3 out of 5
Reem Hotel
50-51 Prince's Square, London, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 977 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 447 van 977 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 241 van 977 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 100 van 977 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 977 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Suchi op 30 aug 2019
Dear Guest, Thank you for rating us 4 out of 5. I am glad you enjoyed your stay and we hope we are given another opportunity to welcome you back. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager Reem Hotel

8/10 – Goed

Kim, Borne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Als je binnen komt denk je oei wat oud en klein. Maar kamers zijn netjes gerenoveerd. Nadeel alleen mijn vriend is 2 meter. Bed was maar 1.80 en douche kop was ook laag. Dar was voor ons enige van tja.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Anca Rusu Head Receptionist op 20 dec 2018
Dear Kim, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again to The Reem. Best regards, Anca Rusu Head Receptionist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goeie liging. Je bent in 20 minuten in het centrum met de underground. Kamers zijn aan de kleine kant, maar daar had ik niet echt problemen mee. Mooie gerenoveerde badkamers. Ik had er een prettig verblijf.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Anca op 11 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We hope to have the chance of welcoming you again in the near future. Best regards, Anca Rusu Head Receptionist

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Google
Dichtbij de Notting Hill carnaval!! Kamer schoon, wel veel te klein voor 3 volwassenen. Was 2 pers. kamer. Verder prima en schoon.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Anca op 4 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We hope to have the chance of welcoming you again to The Reem. Best regards, Anca Rusu Head Receptionist

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Citytripaanrader
Leuk hotel voor kleine citytrip
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Suchi Agarwal op 17 jan 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time to review your recent stay at the Reem Hotel. I hope we have this opportunity to welcome you back to our hotel in near future. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager

4/10 – Matig

S D, D

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke straat
Enige wat ik goed vond was dat het hotel een goede locatie had. Van dit hotel moet je geen extra dingen verwachten. Kamer is ontzettend klein, een op elkaar gepropt hoopje. Je hebt nauwelijks ruimte om te bewegen en als je met zijn tweeën op een kamer bent is bewegen niet te doen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Dicht bij metro, gezellige straatjes in de buurt.
Op 5 minuten lopen van metrostation Bayswater. Van deur tot de meeste bezienswaardigheden duurt het max half uur. Locatie is goed, in de buurt van hydepark, goedkoper dan centrum. Bij de metro zijn supermarkten en veel eetgelegenheden aanwezig. Ook souvenirwinkels, die goedkoper zijn dan centrum. Douchecabine is aan de kleine kant, hotelkamer ook aan de kleine kant. Verder wel netjes en schoon. Ontbijt is simpel maar voldoende. Hotel is prima voor stedentrip gangers die vroeg op pad gaan en laat terug. Dus puur voor het overnachten. Personeel is vriendelijk. In de zomer kan het tegenvallen aangezien ik geen airco heb kunnen zien. In maart was het ook heet in de kamer. Vooral wanneer de dag zonnig was. Na regen valt het temperatuur wel mee.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel, mooie badkamer
Kamers zijn netjes en schoon. Badkamers zijn vrij nieuw en zien er goed uit! Matras heeft springveren, dat vond ik zelf wat minder, maar het is dan ook geen duur hotel. Personeel is ontzettend aardig! En ook de onbijtservice is prima!
Reactie van Suchi Agarwal op 15 apr 2016
Dear Guest, Thank you so much for your review. I appreciate your feedback and do hope you will give us a chance of welcoming you back at the Reem Hotel. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager

6/10 – Redelijk

Beno, Hoogezand

Positief: Netheid, personeel en service
eenvoudig, redelijk goed
eenvoudig hotel, kleine kamer, matras aan vervanging toe, elke dag keurig schoon gemaakt, waterkoker op de kamer, redelijk uitgebreid ontbijt. We hadden kamer aan de achterzijde, daardoor (?) lekker rustig. Ondanks redelijke bezetting toch vrij stil in het hotel. Bij volledige bezetting is de ontbijtruimte te klein.

2/10 – Ontzettend slecht

Rud & Grace, Den Haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
van buiten en op plaatjes leuk, maar....
Het hotel is in zie je slechte staat van onderhoud. Bovendien niet erg schoon. De dubbele kamer die wij al is erg klein kleiner dan een normale enkele kamer De televisie leek groter dan het bed. Wel een En suite badkamer van de redelijk formaat met douche losse herrie makende afzuiginstallatie. Ik heb het drie keer verbrand aan het hete koude kraan kwam. Uit de hete kraan kwam ook heet water. De kamer was voorzien spaarlampen zeker een minuut echt aankwam. Ik begrijp niet hoe dit hotel zijn brandveiligheidscertificaat gekregen Heeft. Hand sturen dat hij de verkeerde kant op. En waarom niet brandwerend. voor het eerst dat ik niet kon wachten weer thuis te kinnen slapen. ontbijt was redelijk maar de "eetzaal" is zeer klein en gegestopt onder in de vieze kelder. Ik ga hier nooit meer naar toe en raad iedereen het af. Dit is geen 3sterren hotel zelfs 1 ster zou te veel zijn. Begrijp niet dat expedia hier reclame voor maakt

8/10 – Goed

fabian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon een hoed hotel
Het hotel is prima verzorgd zit dicht bij metro station bayswater.. Ontbijt is prima..hotel kamer was schoon en goed.. Redelijk modern

8/10 – Goed

Anne-Beth

Positief: Netheid, personeel en service
keurig hotel
rustige buurt; schoon hotel; heel goed ontbijt; op een paar minuten lopen van de metro

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Matig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel
Hotel ligt buiten het centrum maar dat is via de metro op een 5 minuten lopen goed bereikbaar. Kamer was klein en bed en douch zeer matig. Ontbijt is prima verzorgd door vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Inge, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel in mooie buurt vlak bij Hyde Park.
De ligging van het hotel is goed, typisch Engelse omgeving. Het personeel is aardig en behulpzaam. Het ontbijt is prima ook al is de ruimte waarin je eet te klein. De kamer was mooi maar heeft wat gebreken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, voor Londen in deze prijsklasse dan
Prima slaapplaats en uitvalsbasis. Kleine kamer, maar wel functioneel, schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi uitzicht vanaf 1e verdieping op parkje. Ontbijt was ook prima (dan wel de croissants overslaan), zelfs de koffie was goed. Wel jammer dat ontbijtzaal in kelder was. Duur voor zo'n kamer en hotel, maar blijkbaar normale prijs voor Londen.

6/10 – Redelijk

Tessa

Positief: Personeel en service
Prima hotel voor stedentrip
Het is geen blits hotel maar voor ons was het goed genoeg. Kleine hotelkamer met nette badkamer. Ontbijt was eenvoudig maar prima. Erg vriendelijk personeel. Prima uitvalsbasis met twee metrostations op loopafstand. Gratis wifi.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Great location: 5 minutes walking distance to bayswater station. Room was a bit small, but contained all the important needs. Nice breakfast and very friendly staff.

8/10 – Goed

judith

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Top locatie. Bij hydepark,metro en bruisend Londen
Het hotel ligt op een mooie locatie. Dicht bij het rustige hydepark. Metropole minder dan 5 minuten lopen en bussen rijden af en aan. Ook gezellige winkelstraat met eettentjes om de hoek. De kamer is wat klein en het bed ligt niet zo lekker. Hotelpersoneel is erg vriendelijk en alles is goed verzorgd.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor citytrip in Londen
Prima hotel voor enkele overnachtingen in Londen. Goede prijs kwaliteit. Lekker ontbijt en vriendelijke service

8/10 – Goed

Alexander, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Reem hotel, London.
Clean and nice hotel. not too expensive, Rooms a bit small, but we needed nothing more than a bed and a tv. Friendly helpful staff. goes on my list of 'ok' hotels. But Especially the location is great, considering the price of the hotel. Located near the circle line (3minutes walk to Bayswater station) and the central line (6minutes walk to Queensway station) we were in the city in no-time. This was very important to us, because we didn't want to change 4 times to go to our destination, and wanted to be within 30 minutes travelingtime. Both were achieved easily. Supermarkets close aswell (we bought our own breakfast) and a lot of giftshops. We didn't use the breakfast of the hotel, you can save a lot if you buy it yourself. If you want an easy vacation, and not spend too much, but don't want to sit in a very-cheap far-away hotel, i would sincerely recommend the Reem.

4/10 – Matig

mcmo, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slapen, douchen en snel weer van London genieten
De prijs - kwaliteit verhouding van het hotel is redelijk denk ik wat London betreft, in een andere stad zou ik dit te duur vinden. De kamer was iig te klein/krap (blijkbaar typisch London), rond het bed lopen en rekken & strekken waren geen optie. Voor de rest was de kamer van alle standaard gemakken voorzien. Relatief schoon maar wel een lichte schimmellucht in de badkamer, geen 'bed bugs'! Scheuren in het plafond, vochtvlek in tapijt en oude viezige vitrage doen niet goed aan de uitstraling van de kamer. De ietwat aziatische sfeer van de kamer moet ook je smaak zijn: zalm roze, mint groen en bordeaux rood. Het uitzicht op het parkje en de mooie panden aan de overkant maakt veel goed. De locatie van het hotel is zeer comfortabel. De buurt is relatief rustig en groen, om de hoek van Notting Hill en Kensingtion Gardens. Daarnaast is de dichtsbijzijnste metrohalte Bayswater op de cirle line aangesloten.

8/10 – Goed

leny, hengelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
redelijk hotel
met name de ligging van het hotel is ideaal voor een bezoek aan londen. de receptie medewerkers zijn erg aardig en de bedden zijn prima. rustig hotel. enige minpuntje, lekkage smorgens van de bovenburen.

4/10 – Matig

Jan, Wageningen, Nederland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet echt leefbaar
Je kunt er slapen maar daarmee is ook zo goed als alles gezegd. Zeer kleien kamer, vol met bedden en dan moet er natuurlijk ook nog zo'n schrijftafel in die je al helemaal nooit gebruikt. Qua ligging niet slecht, 500m van metro Bayswater in relatief rustige (hotel)wijk.

8/10 – Goed

klazina, dordrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
goed hotel
is een goed hotel, ligt in een leuke buurt is genoeg te doen

10/10 – Uitstekend

Sonya, australia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and central to everything and great breakfast each morning and friendly staff
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van suchi op 26 apr 2020
Dear Guest, Thank you for your lovely review and I am so glad you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back at the Reem. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager Reem Hotel

4/10 – Matig

Mohammadreza

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Oscar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra billigt alternativ.
Bra hotell för sin prisklass. Städningen kunde varit bättre, lite slitet men inget som egentligen stör. Frukosten var mycket bra och det fanns något för hela familjen!
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van suchi op 26 apr 2020
Dear Guest, Thank you for your lovely review and I am so glad you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back at the Reem. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager Reem Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at REEM hotel was a very nice experience! It's a quiet hotel in a beautiful neighbourhood and very close to two underground stations.The room was clean and in a good condition.I
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van suchi op 26 apr 2020
Dear Guest, Thank you for your lovely review and I am so glad you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back at the Reem. Kind Regards, Suchi Agarwal General Manager Reem Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel was great if you’re just looking for a place to sleep at night.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Luis Lopez Senior Receptionist op 10 mrt 2020
Thank you very much for your feedback. We are delighted that you had a good time staying with us. Warmest regards

10/10 – Uitstekend

Gary, Saint John, NB, CAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were excellent. Friendly, professional and helpful. Upon arrival there was a problem with the family room we had booked and without any discussion from us we were offered side by side rooms instead. With two older teenagers this made for an even better week. Small rooms by North American standards but met all of our expectations. Short walk to restaurants and subway. Would stay there again.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Luis Lopez Senior Receptionist op 10 mrt 2020
Dear Gary Thank you very much for your feedback. We are delighted that you had a good time staying with us. Our staff is very pleased with your kind words. Warmest regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I ordered a room with 2 single beds, had a tiny-tiny double room with not enough space for 2 persons to move at the same time.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 3 mrt 2020
Dear guest Thank you very much for your feedback. We are working very hard to improve our facilities. Best regards

10/10 – Uitstekend

Frances

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Management team op 3 mrt 2020
Dear guest Thank you very much for your feedback. We hope to have you back in the future! Warmest regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar agradable pero muy pequeñas las habitaciones
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 29 feb 2020
Dear Guest Thank you very much for your feedback. We are delighted that you had a great time staying with us. Warmest regards

8/10 – Goed

Luis, ESPAÑA

Positief: Personeel en service
Buena atención, agradables y dispuestos. Excelente ubicación , zona muy tranquila, muy limpio
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 29 feb 2020
Thank you very much for your feedback. We are delighted that you had a great time staying with us. Warmest regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 29 feb 2020
Dear Guest Thank you very much for your feedback. Warmest regards

8/10 – Goed

Janika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Siisti pikkuhotelli -nice and cosy
Oikein kiva pikkuhotelli lähellä Notting Hilliä. Huoneet tosi pieniä ja kaikissa kokolattiamatto. Siistiä ja ystävällinen palvelu. Olimme ostaneet perhehuoneen, mutta saimmekin kaksi erillistä. Menihän se näinkin. Aamiaishuone tosi pieni ja ruuhkainen, mutta ruoka maittavaa. Oikein kelpo majapaikka suurkaupunkiin tutustumista varten.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 23 feb 2020
Dear Janika Thank you very much for your feedback. We are pleased that you had a great time staying with us and we hope to have you back in the future. warmest regards

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely staff
Staff at The Reem Hotel couldn’t have been any more friendlier and made the stay really enjoyable! The bed was very comfortable and a nice treat after long days exploring the sites. The hotel was well located close to the underground and Hyde Park but was in a lovely quiet area. We will definitely be returning to this little gem.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Management team op 21 feb 2020
Dear Tim Thank you very much for your feedback. We are delighted with your kind words and we will love to have you back in the future. Warmest regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fin morgenmad - brød, frugt, morgenmadsprodukter, æg, bønner og pølser. God beliggenhed. Daglig rengøring. Dobbeltsengen noget smal (ca 130-140 cm) på 3 personers værelserne.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lori op 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are glad to know that you enjoyed our breakfast buffet and that you are happy with the cleanliness of the room and with the location of the hotel. Regarding the size of the room, please be advised that this is a Victorian old building and that`s the reason why our rooms are not very spacious but we are working very hard to improve all the facilities. We hope to see you again in the near future! Best Regards, Lori Head Receptionist

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lori op 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay at The Reem. We are delighted with the score you gave us and we hope to see you again in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location and price, close to public transport
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Lori op 11 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback. It is a real pleasure for us to note you had a great stay at The Reem and we hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

8/10 – Goed

Warner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice one!
Great little place on a quiet, convenient street in big, noisy London.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lori op 11 feb 2020
Dear Warner, Thank you very much for your excellent feedback. It is a real pleasure for us to note that you had a great stay at The Reem and we hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Modern, clean, friendly staff, a great area and lots to see and do
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 1 feb 2020
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback. It is a real pleasure for us to note you had a great stay at The Reem and we hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 1 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at The Reem. We are delighted with the score you gave us and we hope to see you again in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Esta muy bien calidad precio el metro esta muy cerca el personal de recepción es muy atenta la habitación pequeña pero cómoda y no pasas nada de frío incluso con el radiador apagado hace mucho calor
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 1 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are glad to hear that overall you had a great stay at our hotel. We hope to see you again in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

10/10 – Uitstekend

Victor, A coruña

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La zona y que no se pasa frio. Atencion muy buena en el desayuno y en recepcion
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 27 jan 2020
Dear Victor, Thank you very much for your feedback. It is a real pleasure for us to note you had a great stay at The Reem and we hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Pequeno porém muito bem organizado, funcionários solícitos, café da manhã razoável. Excelente custo x benefício.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van LORI op 24 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. It is a real pleasure for us to note you had a great stay at The Reem and we hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar muy agradable y el desayuno muy bien Gracias
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 20 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your exceptional feedback. We are delighted to hear that you were very pleased with everything at our hotel. We hope to see you back in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

6/10 – Redelijk

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van LORI op 24 jan 2020
Dear Helen, Thank you for taking the time to rate your recent stay at The Reem. We are delighted with the score you gave us and we hope to see you again in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera sotto il livello della strada con la finestra che sia apriva anche da fuori, bagno piccolissimo in cui si faceva fatica a muoversi e lavarsi, rumorosissima (porte che di servizio che sbattono e pavimenti da tipTap). Nel complesso la pulizia era buona ma comunque sotto gli standard a cui siamo abituati in Italia. NON CONSIGLIATO
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lori op 18 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you left the hotel with this impression. This is not our usual high standard at all. We hope you will give us another opportunity to welcome you back at The Reem in the near future to better your recent stay. Best Regards, Lori Head Receptionist

8/10 – Goed

Haider Adel Ali

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van LORI op 24 jan 2020
Dear Haider Adel Ali , Thank you for taking the time to rate your recent stay at The Reem. We are delighted with the score you gave us and we hope to see you again in the near future. Best Regards, Lori Head Receptionist