Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Seraphine Kensington Olympia Hotel

4 out of 5
Seraphine Kensington Olympia Hotel
225 Kensington High Street, London, London, England

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 231 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 453 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 192 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 79 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 1001 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamer, attent personeel, prima ontbijt, goed gelegen in centrum tbv openbaar vervoer.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Naeem op 10 feb 2020
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

René

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er waren wel wat kleine slordigheden in de kamer en badkamer, maar alles was netjes schoon en we zijn er geweest om te douchen en te slapen.... wifi aanwezig en ontbijt ruim voldoende! Dicht bij metrostation en bushalte. Minder: erg klein wasbakje (toiletformaat) in de badkamer.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Naeem op 23 dec 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van minhaz op 15 dec 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Naeem op 2 dec 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een paar dagen, ontbijt was erg sober, vriendelijk personeel, schoon, kamer was aan de kleine kant...
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Aranit op 30 nov 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Guest Services Supervisor

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van AA op 4 aug 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Regards,Aranit Guest Services Supervisor

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: de netheid en het vriendelijke personeel. Slecht: de zéér kleine eenpersoonskamer met een fonteintje als wastafel, een deurtje van het bureau dat amper open kon omdat het bed er tegenaan stond.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Bela T. op 6 jul 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een klein hotel, op een super locatie. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt prima (continentaal). De kamers hebben alles, maar zijn wel ieniemienie. Smal bed van 135cm breed is voor 2 volwassenen wel wat krap.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ronnie op 15 apr 2019
Dear Guest Thank you for your feedback and look forward to welcome you back. Regards, Ronnie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ronnie op 3 apr 2019
Thank you very much :) regards, ronnie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ronnie op 3 apr 2019
Thank you very much :) regards, ronnie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ronnie op 3 apr 2019
Thank you very much :) regards, ronnie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ronnie op 3 apr 2019
Thank you very much :) regards, ronnie

8/10 – Goed

B, netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service by Aranit in fixing my suitcase. Hotel is well positioned to visit London.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ronnie op 7 jan 2019
Thank you. I will pass your comments to Aranit. Regards, Ronnie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great staff, good location, good breakfast, ideally located
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ronnie op 18 dec 2018
thank you very much :)

6/10 – Redelijk

Veronique, Haarlem

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kleinste hotelkamer
We zaten op de kleinste hotelkamer ooit, met het kleinste tweepersoonsbed (twijfelaar van 1.20 voor 2 personen) en de kleinste badkamer die we ooit in een hotel hebben gehad. Het was even wennen, maar de kamer was schoon, modern, alles was aanwezig. Ik denk wel dat deze kamer voor forse/grote mensen echt heel oncomfortabel is. De locatie was geweldig. Het ontbijt was eenvoudig. We hebben het prima gehad, maar ik zou hier zelf niet zo snel weer boeken. Volgende keer toch graag een iets ruimere kamer en een groter bed.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Ron op 6 dec 2017
Dear Guest Thank you for your feedback and unfortunately not all the rooms are of the same size but hopefully that did not spoil your stay. Regards Ronnie

6/10 – Redelijk

Lucky, Rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Goede locatie met een niet zo frisse kamer
Ondanks de foto's was de kamer stuk kleiner dan verwacht. Dat is opzich niet zo erg. Helaas kon ik heel de nacht genieten van een rioollucht wat uit de badkamer kan. Tevens was de kamer niet goed schoongemaakt gezien er nog spullen waren van de vorige hotelgast. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Ron op 1 dec 2017
Dear Guest Please accept my very sincere apology as I am quite embarrased with what you experienced. I will personally speak to the Housekeeping team and will ensure somethign like this is never repeated. Thanks for bringing it to my attention but as a matter of interest I just wondered whether you mentioned this to reception on departure or even during your stay. regards, Ronnie

2/10 – Ontzettend slecht

Michel, roosendaal

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Veel te duur, kamers en bedden veel te klein
Zwaar over-priced hotel wat misbruik maakt van gelegenheden om schandalige prijzen te vragen voor kamers zo groot als een schoenendoos. Personeel is zeer vriendelijk maar dat kan helaas niet de slechte kwaliteit van het hotel redden.
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van r op 27 okt 2017
Dear guest Thank you for your feedback and and I am disappointed that you did not feel that you got value for money. Room pricing always reflects what is happening in the area and go down as well as up. Regards, Ronnie Cherian

8/10 – Goed

floor, nijmegen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima uitvalbasis om Londen te verkennen
Op loopafstand van metrostation(s), dichtbij restaurants, Kensington en Notting Hill. Kamer + badkamer erg klein maar alles is aanwezig (incl rainshower, kluis, etc) en schoon. WiFi werkt minimaal op kamer (bij receptie wel goed). Prima ontbijt. Kortom: goede prijs / kwaliteit verhouding en fijne uitvalbasis om Londen te verkennen!

8/10 – Goed

G.R., Groningen, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel
Wij verbleven 4 nachten in een standaard 2 persoonskamer, kamer kleiner dan de foto's ogen, maar met zorg ingericht, leuke details. Badkamer meer dan prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima. Het gehele hotel was netjes en schoon. Bed sliep prima en in de nacht geen last gehad van geluiden in en om het hotel. Kamer was wel wat aan de warme kant. Bussen voor de deur, metro op loopafstand. Hotel ligt in een winkelstraat, voldoende eetgelegenheden om de hoek. Vlakbij Hollandpark, Kensington Palace en prachtige daktuinen. Nothing Hill een metrohalte verwijderd en the City makkelijk bereikbaar met metro.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kort zakelijk verblijf in Londen
voor een kort zakelijk verblijf een prima optie. goede aanbieding qua prijs, goed bereikbaar met de metro en goede aansluitingen richting City. Geen grote kamer wel alle comfort

10/10 – Uitstekend

Nathalie, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kensington High Street topper
The staff at the hotel deserve a very positive note! They were very friendly and helpful! The room was very nice and comfortable, the renovations in the hotel did not bother us at all, they will only make it even better. We know where to go next time! We'll be back!

2/10 – Ontzettend slecht

Natalie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was closed for refurbishment
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff were always helpful. Husai went the extra mile and got us a table for 8 on a very busy weekend
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

myriam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Desk Team op 5 mei 2023
Dear Guest,Thanks for your review and staying with us.

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura si trova in una posizione ottima, vicino fermata autobus e metropolitana, il personale è molto gentile e disponibile, la colazione anche se poca varietà di prodotti ma tutto di ottima qualità (meglio poco e buono che tanto e scadente), camera accogliente ottimo rapporto qualità/prezzo.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Font Desk Team op 5 mei 2023
Dear Guest,Thanks for your review and staying with us.Thanks

10/10 – Uitstekend

Lorraine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé. Propre. Service impeccable. Petit déjeuner abondant et délicieux
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jalal op 12 apr 2023
Cher invité, Nous sommes heureux que vous ayez passé un merveilleux séjour avec nous. Veuillez nous rendre visite à nouveau. Merci et Regards, Jalal Ahmed

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi havde booket hotellet i god tid. Vi ankommer til et værelse, hvor der har været vandskade, der ikke er dækket til eller noget. Gipsvæggene var der store plamager/fugtskader på. Badeværelset havde ingen varme på og ventilation virkede ikke. Vi kunne ikke engang åbne vinduer, da disse var lukket til. Vi klager selvfølgelig og får efter tre ud af fire nætter et andet værelse, der er ramt af skimmelsvamp. Vi beholder vores første værelse, da der trods alt kun er mug på badeværelset i dette. Alt i alt rigtig venligt og sødt personale, men absolut et ulækkert værelse, der ikke var pengene værd.
4 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Claudia M

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Aranit op 13 jan 2023
Dear Guest. Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Regards, Guest Services Supervisor

6/10 – Redelijk

Yvonne, Offenbach am Main

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das erste Zimmer das wir hatten war sehr dunkel und es hat nach Abfluss sehr stark gestunken. Wir baten um einen Zimmerwechsel aber das war nicht möglich. Das Fenster war ein Luftschacht und so kam wenig Tageslicht ins Zimmer. Das Bett war sehr schmal und es gab auch nur eine Bettdecke - auf Anfrage bekamen wir zumindest eine weitere Bettdecke. Das Bad war auch sehr klein. Am nächsten tag baten wir wieder um einen Zimmertausch der dann möglich war. Das Zimmer war moderner und etwas größer als das andere. Das Frühstück bestand aus einem einfachen Kontinentalen Frühstück - der Frühstücksraum selbst ist sehr beengt und es kommt zu Wartezeiten.
Reactie van Aranit op 13 jan 2023
Dear Guest. Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Regards,Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personale davvero molto disponibile, camera molto pulita e colazione a buffet ottima
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Gracie op 9 dec 2022
Caro ospite,Grazie mille per le tue gentili parole e per la tua recensione a 5 stelle del nostro hotel.Siamo orgogliosi di offrire ai nostri ospiti la migliore esperienza e sono lieto che il vostro soggiorno sia stato piacevole.Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto nel prossimo futuro.Cordiali saluti,GracieAddetto alla reception

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 8 dec 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Helen, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good stay in a good location although I missed not having a cooked breakfast
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 29 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Veronica

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HORRIBLE - STAY AWAY!!
We booked this so-called 4 star hotel for a weekend in London. The room was supersmall and dirty. The windows were moldy and the bathroom disgusting. We decided to give it a try after all but I woke up early saturday morning from a spring feather coming up from the mattress. Went to the reseption and was shown 3-4 other rooms to which we could change but each just as dirty and smelly. I have tried to get in touch with the management for 3 months now with no response. I will never go back and reccomend to stay away.
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exactly what we needed
We had 1 night in London to see a performance in Royal Albert Hall, we needed a triple room which isn't easy to find in London. This hotel provided that plus is on a bus route direct to Albert Hall so was perfect for our needs. The room was comfortable and functional, breakfast was decent, staff were excellent.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 29 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Desmond

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideal area for what we wanted from the weekend. Good and efficient service, very satisfied with my stay
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 29 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Shuhei

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Aranit op 17 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Stuart

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Aranit op 17 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Tracey

3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Aranit op 17 nov 2022
Dear Guest.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Reda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service , clean rooms , good location
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 31 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Lasse

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanks for a pleasant stay at your hotel!
We had a nice stay at Seraphine. The staff were lovely and did everything they could to give us a great stay. The beds were a bit too hard and the rooms a bit small, but we would return next time aswell!
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 31 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in and out were very easy processes the staff was friendly and helpful, the room was clean and just what I needed, close to tube station and with walking distance to many activities and dinning options.
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 21 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Krista

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jaclyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay at the Seraphine Kensington Olympia Hotel in October. The staff was very friendly and helpful. They do a nice little breakfast each morning for getting coffee/tea, juice, and toast/fruits. The location is very convenient for using the metro system or even walking many places.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 21 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quarto pequeno para 3 hospedes, restante bom
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 17 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Samantha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit op 17 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

10/10 – Uitstekend

Luke

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 10 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

8/10 – Goed

Kristin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra och fint hotell med mycket små rum.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 1 okt 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Aranit Guest Services Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very hard for seniors to access too many stars They did not have the rooms that I booked so we did NOT STAY at this hotel had to find another hotel.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Aranit op 1 okt 2022
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations.We done our best for you and we moved the room straight away and free upgrade. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Regards, Guest Services Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Milagros, Miami

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The tile in the bathroom floor was broken and had no grout to unite tile with tile. The lid on garbage can in bathroom was broken. Mold in the bathroom ceiling ( I have pictures) Wifi was consistently busy.
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Shanil Velliani op 25 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your message, we are disappointed to know about the issues which you reported, certainly this is not the standards on which we operate. We rightaway investigated your concerns and flagged to all stake holders and we are glad to inform that all raised issues are now resolved.We certainly would like to welcome you back again. Please get in touch with us once you make your future reservation and we will personally look after your hotel experience.Thanks & Regards,Shanil Velliani

8/10 – Goed

Laurence

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Aranit Guest Services Supervisor op 26 sep 2022
Dear guest , Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Regards, Guest Services Supervisor