Deluxe driepersoonskamer | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, pillowtop-bedden

Beoordelingen van The House of Toby

3 out of 5
The House of Toby
61-65 Swinton Street, Kings Cross, London, England

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 288 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 453 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 160 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

eduard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a pleasant stay, The room was big enough and the bathroom. The bed was comfortable and had a good night sleep. The only minus is that there is no elevator, so yo u have to carry all your luggages up and down the stairs
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management op 12 nov 2023
Dear Guest,We're glad to hear you had a pleasant stay and found the room comfortable for a good night's sleep. We appreciate your feedback regarding the lack of an elevator, and we apologize for any inconvenience caused. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,The Management

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Walter

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Paulus, Utrecht

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Compact rooms but modern (recently restyled) and efficient. All necessary amenities for the business travel are present and functional
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Els, België

Reisde met partner
We kregen een kamer toegewezen in de kelderverdieping. Op zich niet zo een groot probleem maar er hing niet zo een aangename geur. Eens je in de kamer was, werd je de geur wel wat gewoon maar in de badkamer bleef de geur toch aanwezig. Verer kon het kleine venstertje ook niet open. De kamer op zich was super klein. Maar de kamer was wel mooi ingericht en de badkamer was pas vernieuwd. Er was ook net opnieuw geschilderd dus het was wel netjes. We zijn er 6 nachten gebleven en de kamer is geen enkele keer schoongemaakt; Dat zou ook wel moeilijk zijn geweest met al onze spullen erin ;-). Ik ben zelf na 3 dagen om zuivere handdoeken gaan vragen. Die kregen we wel zonder problemen. Verder was het onthaal vrij sober. Vriendelijk genoeg maar daar is ook alles mee gezegd. Toch ben ik geen enkele keer gaan reclameren omdat ik ook wel besef dat je voor die prijs geen al te grote verwachtingen mag hebben.
6 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is top, vlakbij metro station. Ontbijt is eenvoudig maar prima. Hotel ligt aan een drukke weg dus veel lawaai. Kamers zijn prima vooral badkamer erg krap. Weinig ventilatie dus erg vochtig op de kamer. Verder was het wel schoon.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was prima verzorgt, kamers waren schoon en netjes. Geen last gehad van geluiden uit andere ruimtes. Het continental ontbijt is voldoende. Er is een nachtportier aanwezig, ook dit geeft een veilig gevoel.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Claudine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van viral op 7 apr 2019
Dear Sir/Madam, Thank you so much for taking the time to share your review after your last stay at our Hotel. Your comments have definitely made the whole teams’ day as it is comments like this that they work towards every day to achieve. We are extremely happy to hear that we have made your stay a memorable experience and the location was as convenient as per your needs. Thank you so much for your honest appraisal about the facilities and service we offer. A big thank you for rating our service 5 out of 5*!! We are already looking forward to welcoming you back to The House of Toby Hotel in your near future visit!!! Warm Regards Viral Patel General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Manu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel maar basic verblijf
Het hotel is zeer goed gelegen, op 10min wandelen van het Station St.Pancras waar de Eurostar toekomt en ernaast het metro/treinstation King's Cross. In de buurt is er niet zoveel, enkele pubs en ontbijthuisjes (Tip: Bloomsbury Coffee House) dus voor de winkels en bezienswaardigheden moet je metro nemen. Dat is geen mega minpunt, als je bij Big Ben logeert zal je ongetwijfeld ook genoodszaakt zijn om metro regelmatig te nemen vr de andere bezienswaardigheden aangezien London zo groot is. Het hotel zelf is basic, maar ok. De kamers zijn mini, maar comfortabel. In driepersoonskamer nauwelijks plaats vr onze valiezen, maar pluspunt is dat we wel 3 echte (goede!) bedden hadden (dus geen zetelbed zoals meeste hotels) De badkamer was mini, had een uitstekende regendouche, wc en wastafeltje. Het hotel is denk ik onder nieuw management, want er waren veel werken aan de gang en ze waren alles nog een beetje aan het uitzoeken. We hebben geen geluidsoverlast gehad. Ontbijt was inbegrepen in prijs, maar ontbijtzaal werd verbouwd dus kregen we een zakje met voorverpakte muffin, mueslireep, fruitsapje en stuk fruit. Het was het idee dat telde denk ik, want dat leek me nogal jeugdherberg-achtig. Hopelijk zal het ontbijt na de werken beter zijn. Ook zou ik hen aanraden om een beter beveiligde ruimte voor de valiezen te voorzien, we moesten ze gewoon in de inkom droppen en ze kleefden er een stickertje op. Maar de receptie is niet altijd bemand dus stonden de tassen daar onbeheerd.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van viral op 12 dec 2018
Dear Guest Thank you for choosing to stay with us and sharing your honest experience at The House of Toby London. I am extremely delighted to hear that we met your expectations especially with shower Facilities and friendly service our team provided. It is comments like this that make a huge difference to them as they strive for this every day.I am very pleased to hea that we offer all three main facilities you were looking for. We do take pride when it comes to the location in london where we are situated. Thank you very much for your fee back and 4* here on Hotels.com. It will be our pleasure to welcome you back on your next visit in city. Kind regards Viral Manager

8/10 – Goed

Matthijs

Hotel is onlangs gerenoveerd. Prima kamers en perfecte ligging dichtbij Kings Cross.
5 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Bert, Antwerpen

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
De foto’s op de site doen vermoeden dat het om ruime kamers gaat. Bij aankomst bleek niets minder waar: mij eenpersoonsbed paste nét tussen twee muren, had een halve meter loopruimte ernaast. Het hotel bleek ook nog eens bezig te zijn aan een grondige renovatie, waardoor mogal wat ongemak werd ervaren.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Peter

Okay stay but coul be better..
I had a single room. The room was really, really small. That was not a problem but it is good to know before you book. The bed had a wall at the both sides. You can see that on the photo’s, but I was not aware of that. I am 1m90 long and could not sleep comfortable in the bed. The room was cleaned properly, but on 1 day when I came back the door was a little open, after my room was cleaned. I guess because the door got stuck a little so the door did not fell in its lock easily. I think this a huge issue, because i stored my ipad, passport, ceditcard etc in a bag on my room. I told this at the counter, and the man told me that everything was safe because there were cameras everywhere. Probably he is right, but the door should be locked after roomservice. Some positive notes: staff was great, location perfect near Kingscross and a lot of restaurants around.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
centraal gelegen bij kings cross
Eigenlijk alleen geslapen, het 2-persoons bed was wat krap (1.40m). miste toch wel een "normaal"ontbijt. Dagelijks ruim aan schone handdoeken. Lekkere douche.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Viral Manager op 28 aug 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and sharing your experience at The House of Toby London. I am extremely delighted to hear that we met your expectations especially with Location and Comfort . It is comments like this that make a huge difference to them as they strive for this every day. Thank you again for rating us 4* here on Expedia and it will be our pleasure to welcome you back at The house Of Toby on your next visit in city. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dicht bij St Pancras
Het was een fijn en proper hotel, maar de tweepersoonskamer en badkamer (wij zaten in de kelder) was enorm klein. Er kon maar één iemand per keer naar de badkamer. De was tafel was ook klein dit maakte het moeilijk om je tandem te poetsen. Wij hadden geen ontbijt omdat ze renoveerden, maar we kregen wel een on-the-go-grab-breakfast. Dit was allen maar fruit, een muffin, sinaasappelsap en een koek. Wij hadden een op voorhand klaargemaakt broodje verwacht. Dat viel enorm tegen, want we kregen al snel honger. De hygiëne en het comfort was dan wel goed.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van KEVIN op 2 aug 2018
THANK YOU FOR STAYING WITH US.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, clean and comfy. Superfriendly staff
During the heatwave in London, the airco functioned perfect. It was great coming back in a nice cooled room. Rooms are very small, but surprisingly complete. Including complementary coffee. The grab and go breakfast is really nice as well. A great solution for a hotel without breakfast facilities.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Viral Manager op 31 jul 2018
Dear Guest Thank you for choosing the The House of Toby London Hotel. I was delighted to read that you had a good experience and that you enjoyed your stay with us. Thank you.!! Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van viral op 18 jul 2018
Dear Guest Thank you for taking the time to complete your review after you recent stay at The House of Toby London. The feedback of our guests is important to us and I was genuinely sorry that we did not meet your expectations. I do hope that we would have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future so that we have the opportunity to show you the standards that we strive to achieve. Wishing you a wonderful day ahead !! Kind regards Viral Manager

10/10 – Uitstekend

Florine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf in The House of Toby
The House of Toby is een perfect hotel voor een lang weekend Londen. Door de centrale liggen (Kings Cross / St. Pancras International) ben je via de Underground zo op je gewenste plek van bestemming. Het hotel zelf is erg prettig en heeft de normale voorzieningen die voldoende zijn voor een kort verblijf. Het heeft geen eetzaal / roomservice, maar iedere ochtend is er de optie voor een Grab & Go Breakfast. Deze bestaat uit een tasje gevuld met een muffin, een pakje fruitsap, mueslirepen, een stuk fruit en wat snoep. De tweepersoonskamer die wij hadden op de begane grond was ruim en was voorzien van een hele fijne badkamer met ruime douche. De kamer is modern ingericht en heeft een erg prettig bed.
5 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van viral op 6 feb 2018
Dear Florine Thank you for sharing your feedback and for your recent stay at The House of Toby London. Our aim is to provide our guest with memorable experiences and I am very glad to hear that we have succeeded in our efforts. I m glad to hear you have had a comfortable stay with us. Thank you again for rating us 5* here on Hotels.com and it will be our pleasure to welcome you back at The House oF Toby on your next visit. Kind regards Viral Manager

6/10 – Redelijk

Virginie, Belgium

Positief: Personeel en service
Close to St Pancras
Close to St Pancras International Station. Friendly staff. The room was small but clean and nicely decoration. Good bed. Unfortunately we had a room in the basement on the streetside which was quite noisy. Would definitly recommend another room!!
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van viral op 26 jan 2018
Dear Guest Thank you for sharing your feedback and for choosing The House of Toby London for your recent stay. We do apologize for any inconvenience due to street side noise. We would assure you to give you room upstairs quiet Room and just you have to write a Request and we will take care of rest on your next visit in city. Thank you gain for your feedback. Kind regards Viral Manager

8/10 – Goed

J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op goede locatie vlak bij King's Cross/St. P
Superkleine, modern ingerichte schone kamers. Heerlijke douche en fijne flatscreen-tv. Geschikt voor overnachting, maar niet voor verder verblijf. Het grab 'n go-ontbijt was teleurstellend. Al met al geen gek hotel als je de prijsklasse in aanmerking neemt.
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van viral op 24 nov 2017
Dear Guest Thank you for sharing your feedback and for choosing The House of Toby London for your recent stay. We are thrilled to hear that the location was excellent as per your needs. We are sorry to hear that Breakfast did not meet your expectation. we will put forward your suggestion regarding Breakfast to management. Thank you again for rating us 4* here on Hotels.com. It will be our pleasure to welcome you back at The House Of Toby on your next visit in city.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Speciaal gekozen omwille van de locatie, station en underground op 10minuten wandelen. Vriendelijk personeel, grab&go breakfast was voldoende. Kamer net en relatief groot voor Londen, maar aan straatkant, waardoor veel lawaai.
1 nacht verbleven in november 2017
Dear Guest Thank you for recent stay and sharing your feedback here on Hotels.com for The House of Toby London. Our aim is to provide our guest with memorable experiences and I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Thank you for commending our facilities , it is always great to receive positive comments about Hotel and facilities we offer. It will be our pleasure to welcome you back at The House OF Toby on your next visit in city. Kind regards Viral Manager

8/10 – Goed

Janice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was small but perfect for one person. It would have been nice to have at least a complimentary bottle of water. Also, there is no elevator on the property. This wasn't too much of an inconvenience for me since I only had 1 piece of luggage, but this could be a problem for those with a lot of large luggage and mobility challenges. The property is a short walk to the King's Cross-St. Pancras subway station. The hotel area is quiet but close to shopping area, food and cafes. I recommend this hotel for short trips.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel room was small but I knew this before going and I only needed it as a base. It was clean and the bed was comfy. The only issue was the sockets were very loose and I struggled to charge my phone which wasn’t ideal but that is an easy fix for the hotel. Would stay again
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Alistair

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van sp op 8 apr 2024
Dear GuestThank you so much for your valuable feedback.RegardsFront Desk Team

4/10 – Matig

Georgia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiny room, bathroom door didn’t close properly. Right next to a building site.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 3 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the size of the room and the issue with the bathroom door. We regret the disturbance from the nearby construction site. Your comments will be taken into consideration for improvements.Best regards,The Management

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good for a one night stay our room was clean nice and clean bathroom no elevator front desk people very nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 3 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your review. We're pleased to hear that you found your room clean and the bathroom satisfactory. Our team appreciates your kind words. We hope you had a comfortable stay overall and look forward to welcoming you back.Best regards,The Management

10/10 – Uitstekend

yeonghwan

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service
Chambre petite mais bien agencée donc ce n'est pas problèmatique lorsque l'on y vient pour dormir et se laver. Les plus : proche de St Pancras, accueil parfait Les moins : règlage de la température de la douche (brûlant ou très très chaud), vétusté et une odeur désagréable dans la chambre. Un peu cher pour une chambre single.
Reactie van The Management op 3 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we'll address the issues mentioned to enhance our guests' experience.Best regards,The Management

10/10 – Uitstekend

Robert, BAINBRIDGE ISLAND

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sp op 8 apr 2024
Dear GuestThank you so much for your valuable feedback.RegardsFront Desk Team

8/10 – Goed

Matilde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van sp op 8 apr 2024
Dear GuestThank you so much for your valuable feedback.RegardsFront Desk Team

10/10 – Uitstekend

Catherine, BAINBRIDGE ISLAND

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sp op 8 apr 2024
Dear GuestThank you so much for your valuable feedback.RegardsFront Desk Team

10/10 – Uitstekend

Peggy

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sp op 8 apr 2024
Dear GuestThank you so much for your valuable feedback.RegardsFront Desk Team

10/10 – Uitstekend

Aimee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The House of Toby was ideally located for a city break. The hotel staff were friendly and willing to go above and beyond for their customers. We would highly recommend this hotel for its central location. We were able to drop our suitcases off within minutes of being of the train at King Cross.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Zoe

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just awful, noisy, dirty, the shower tray was cracked. Bed uncomfortable. The carpet was a trip hazard. Nothing like the photos
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Management op 7 mrt 2024
Dear Guest,We apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your feedback is invaluable, and we will address these issues promptly to enhance the guest experience.Best regards,The Management

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff were really lovely and went above and beyond helping us up the stairs with the pram. The bathroom was lovely with fresh towels. Tea was good. Beds were comfy. Could do with a lick of white paint in some areas but that was minor. Good central location for us to get to the Eurostar. Early check out was no issue. Bar was helpful to get drinks. Netflix was a bonus on the tv. Enjoyed the eco body wash and had no reaction with sensitive skin ❤️
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not for me
Dirty room, stained walls - good shower. Left as quickly as possible the next day
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Management op 7 mrt 2024
Dear Guest,We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Your feedback is important to us, and we will address this promptly to ensure a better experience for our guests in the future.Best regards,The Management

6/10 – Redelijk

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice enough but room was tiny.
Location good for Kings Cross. Place was nice enough but the room was super small. Had less than a foot either side of the bed. Room was clean and tidy though.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

8/10 – Goed

Jack

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are excellent and friendly
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

4/10 – Matig

Charlie

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Don’t bother!!!
Was in G05 right next to the air handling units and the construction work. No chance of any sleep. If I was told prior to booking I’d have gone to the Point A hotel on the corner. Other rooms may be ok. But the ground floor ones out the back….don’t waste your money!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 19 jan 2024
Dear Guest,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we regret that your room location was unsatisfactory due to noise issues. We will strive to improve our communication to ensure all guests have a pleasant stay.Sincerely,The Management

8/10 – Goed

Haronveer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

6/10 – Redelijk

James

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

10/10 – Uitstekend

Aurelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van sp op 2 mrt 2024
Dear GuestGood EveningThank you so much for your valuables feedback for us.See you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
Cosy little room, perfect. Staff were very nice. Room was clean.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 19 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words. We're delighted to hear you enjoyed your stay in our cosy room and found our staff accommodating. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,The Management

4/10 – Matig

Dan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Horrific Noise & No Warning
Checkin on Friday night was swift, no mention of breakfast. We were directed to go out the back door to the courtyard to find our rooms in a separate annex next to the loud air conditioning units, not great but manageable. We were awoken by the construction on the site the other side of the bedroom wall, the jackhammer was less than 2 meters away and recorded 107db on my phone (if we worked there we’d have to be given noise defenders). No mention of this construction was made at checkin or anywhere around the hotel. At checkout no apology was given. If you know this is going to happen advise it on your hotel bookings, let customers know in checkin and in their rooms so they can make an informed decision!
Enterance to room in courtyard. Note the ongoing building work the other side of the wall.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 19 jan 2024
Dear Guest,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay, especially regarding the unexpected construction noise. We appreciate your feedback and will work to ensure better communication with our guests regarding any potential disruptions in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience in the future.Sincerely,The Management