Exterieur

Beoordelingen van The Princes Square Hotel

4 out of 5
The Princes Square Hotel
23-25 Princes Square, off Illchester Gardens, Bayswater, London, England

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 504 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op een goede locatie met veel eettentjes, dichtbij de metro en dichtbij een heel mooi park.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Maya op 11 jan 2020
Thank you for your kind feedback!

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good breakfast buffet, small bedroom, noisy from adjacent rooms
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tina op 18 dec 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Maya op 22 dec 2019
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
een eenvoudig maar schone accomodatie. in een rustige wijk van londen
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Tina op 7 nov 2019
Thank you for your review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and our room was clean, it is nearby the station and food places
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Elena op 2 sep 2019
Thank you for taking the time to review our hotel and we are thrilled you enjoyed your stay with us. We hope to see you again during your next visit to London. All the best.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van elena op 2 sep 2019
Thanks for taking the time to leave this review, we really appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed is de ligging, vlakbij Hyde Park/metro. Minder goed is de grootte van de kamer, de kleinste die ik ooit heb gehad.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Elena op 24 jul 2019
Bayswater is an amazing area to be in and we are glad that you were able to enjoy the locale.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer oude, gedateerde en kleine kamer. Komt niet overeen met de onschrijving op de site van Expedia. Voorzieningen zoals beschreven kloppen niet, foto's van de kamer ook niet. Nooit weer, erg teleurstellend.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Tina op 8 jul 2019
Thank you for bringing your issue to our attention. We will work on rectifying this situation.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tina op 6 mei 2019
Thanks for taking the time to leave this review, we really appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Elena op 23 apr 2019
Thanks for taking the time to leave this review, we really appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, apart from the heat in the room
The hotel is in a super location, close to the bus and Tube Bayswater and Queensway. The hotel itself is very nice, comfortable, lovely decor in the rooms, very quiet rooms. Coffee and tea making facility. The only minor is that the rooms are boiling hot, due to a central heating that's impossible to turn down or off. It's blazing hot, 24 hrs a day, which was quite unbearable, even with the window wide open all night. Unfortunately, the problem was not fixed during our stay, but if they would fix this, it's a perfect hotel for a few nights!
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Tina op 1 jan 2019
Thank you for taking the time to review our hotel, and thank you for your kind words. We hope you consider visiting us again during your next stay in London.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Leuk hotel, kleine kamer, wel schoon en uitgebreid ontbijt
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Management op 3 okt 2018
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Bart, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
A nice hotel with a lovely host that was really helpful. She made it able for us to do an early check in and every morning she asked us how we were doing. It is optimally located to travel with public transport or to walk.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel in Notting Hill
Goede prijs/kwaliteit verhouding Dichtbij Metro- en busstations Bayswater en Queensway Diverse eetgelegenheden in de directe omgeving Op loopafstand van Portobello road market
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Jill, Nottinghill

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel close to nottinghill carnival
We had an early flight. We missed the fact that hotel check in was from 2 pm. So we had to go and spend our time doin random stuff. We would have rather checked in, taken a shower, had some breakfast and then go about our business. She did her best and we got in a lil earlier then 2 pm. The room was not spotless but is also was not dirty. We cleaned the room to our liking en enjoyed our stay. Tips: -Clean door handles, phone, remote and kettle. -add packets of sugar and or honey to tea area
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Steven, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice guesthouse near Notting Hil
Kind reception, good working wifi, comfortable bed and reasonable bathroom. Location is 5 mins walk from both Bayswater, Queensway and Notting Hill Gate underground stations and 10 minutes walk form Portobello Road.

10/10 – Uitstekend

Bettina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, we‘re coming back!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean helpful staff will stay again
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Miriam

Positief: Netheid, voorzieningen
I liked everything
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay at Princes Square Hotel. The hotel was a quick walk from transit to get you anywhere in London. Grocery and food available a short walk away if you don’t want to go far. Beds were comfy, proper duvet covers on the duvets with higher quality material so it was soft and cozy. We had a kettle and tea or coffee for the morning. Very quiet neighborhood so I slept great. I’d recommend this place!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Takashi, Mizuho-shi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Francesca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just what you need. Great location
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

donna

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotel which was clean and comfortable.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Luigi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo soggiornato 6 giorni in questo piccolo albergo da poco ristrutturato, in una posizione ottima: vicino ad Hyde park, due diverse linee metro, fermate bus e a numerosi bar e ristoranti. Ci è stata assegnata una stanza al 3° piano con vista sul viale principale. Piccola ma molto carina e ariosa. Molto carino il nuovo arredamento ed il bagno. Servizio pulizia efficiente compreso nel prezzo. Unica pecca: ascensore in manutenzione, ma comunque le valigie sono state portate in stanza da un addetto dell'albergo. Rapporto qualità prezzo ottimo!
6 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Zuzu

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Sorry but I’ve got bedbugs bites, and I’m quite sure it was during my staying at your hotel , cause started with little rash and as the days went by during my staying it became worst , the doctor said it was an allergic reaction to bedbugs
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Paola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Magnus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Antoine

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
like a cell of 12m2 for 3 , 1000£ for 3 nights without breakfast - anyway not available at the place - so new eve night or not, this place is not worth the cost.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very conveniently located, close to shops, restaurants and tube stations. Room was very comfortable.
5 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Not worth the money
The room was on the 4th floor and there was no lift. It was situated next to the entrance to the floor, and we heard every single person coming in. The air-conditioning was malfunctioning and was terribly noisy, and the gentleman they kept sending up to fix it spoke no english and didn't know anything about it. There is no sound proofing of any kind, so if you would like to get a good night's sleep-this is probably not the place. I must admit I am surprised how highly this hotel is rated. Would not visit again.
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very impressed with staff they were very helpful and met all needs and request
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nara op 23 mrt 2020
Thank you for the kind words! We’re so happy your visit at Princes square hotel went so smoothly

10/10 – Uitstekend

Theo, Athens greece

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff! Great location!....................
8 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nara op 19 mrt 2020
Thank you so much for your kind words, We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nara op 19 mrt 2020
Thank you so much for your kind words, We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Kind regards

8/10 – Goed

Jimmy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Maya op 13 mrt 2020
Thank you for staying with us and for your rating!

8/10 – Goed

carina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Maya op 11 mrt 2020
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Leif

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
En hiss som inte fungerar och en smal trappa som leder till rummen och för oss på 4:e våningen. Tur att man inte har någon typ av rörelse
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Maya op 9 mrt 2020
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Small room but it was good for what I needed for one night. The heat was extremely high in the small room.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 4 mrt 2020
Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 4 mrt 2020
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
합리적인 가격. 주변 관광하기 좋음.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tina op 2 mrt 2020
Thank you so much for your positive review.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tina op 2 mrt 2020
Thank you for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre triple reservee etait beaucoup trop exigue.une chambre quadruple nous,a,ete proposee. Etablissement bien renove.Accueil professionnel mais pas tres chaleureux. L hotel est propre, confortable et l' emplacement est ideal, proche du metro. Le quartier est tres agreable, calme, restaurants, commerces.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 28 feb 2020
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aucun double vitrage pour le bruit de la rue fenêtre à l ancien manque une double fenêtre pour garder le cacher. Bon rapport qualité prix. Lés literies sont bon Le petit déjeuné pour 8€. À ce qui faut. Soucis propreté des serviettes . Si rien d autre a dire Métro à coter.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 28 feb 2020
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Kenneth

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Fint til prisen
Udemærket hotel til pengene ud fra indre London prisleje.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 28 feb 2020
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Udemærket hotel
Ganske udemærket hotel, men komforten var ikke den bedste. Men ellers godt placeret hotel
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 26 feb 2020
Thank you for your kind feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 24 feb 2020
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Well positioned. Good beeakfast. Personnel very kind.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 17 feb 2020
Thank you for your kind feedback!

4/10 – Matig

Katherine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointing, untrained employees, NO running water, ride house keepers.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 17 feb 2020
Thank you for your feedback. We will address your concerns.

8/10 – Goed

Flo&Claudia, Schweiz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Lage zu einem gutem Preis wir kommen immer wieder gerne hierher.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Maya op 12 feb 2020
Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you back.