Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Westpoint Hotel

3 out of 5
Westpoint Hotel
168 - 172 Sussex Gardens, London, England

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 403 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 293 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 128 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 65 van 1000 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De ontvangst was prima. Kamer was heel klein en heel gehorig. Ontbijt was heel teleurstellend! Brood was droog en taai, eieren waren er niet, zelfs geen gekookte eieren.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reception front desk op 4 jan 2020
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to learn that you found your stay to be less than satisfactory. please next time feel free to report any problem at the front desk, we will be happy to sort it out for you. Kind Regards Westpoint Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If you don't mind waking up two nights at 4.30 at night by the fire alarm, a hard and small bed, housekeeping waking you up, thin walls and unbothered staff, this is your hotel. If you like just a tiny little comfort on your stay, spend a little more on another hotel. I can go on reviewing the small things like a dangerous leaking soap dispenser in the shower, dirty toilet and no ironboard in the room, but I'm just too tired from lacking sleep the last 3 nights.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van westpoint hotel op 12 nov 2019
Thank you for taking the time to review the Westpoint Hotel after your recent stay. We were very disappointed to read that you found your stay with us to be less than satisfactory. Please be assured that all your comments have been relayed to the appropriate departments and corrective actions have been taken where necessary. Please accept our sincere apologies for any shortcomings that you may have experienced during your stay, and we sincerely hope that you will consider the Westpoint Hotel for any future visits to London. kind Regards, Westpoint Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was goed , alleen jammer dat er geen daglicht was . Ik vind het niet leuk.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Reception front desk op 29 okt 2019
Dear Guest, thank you taking the time to review to the Wetpoint hotel after you last stayed with us. We are glad to read that you enjoyed the room you were in. However, we are sorry to know that in your room wasn't daylight, we will take in consideration your review to improve this aspect for our hotel.We do hope to redeem ourselves on your future trip to London. Kind Regards Wespoint Hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van westpoint hotel op 30 aug 2019
Thank you for taking the time to review the Westpoint Hotel after your recent stay. Please be assured that all your comments have been relayed to the appropriate departments and corrective actions have been taken.Your feedback is very important to us as We are constantly striving to improve our customer care. We hope we can welcome you back to the Westpoint Hotel on your next trip to London. Kind Regards Westpoint Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht. ALLES!! De kamer vies en klein. Vieze geuren op de gang. op je bed moet je je afdrogen en aankleden want naast het bed is geen ruimte. Al helemaal niet in de badkamer. Slechts 1 nachtkastje dat we als kofferplek hebben gebruikt. Geen tafeltje of stoel. Open kast op 15 van voeteneinde. Moest sluipdoor kruipdoor naar de deur waarvan het slot niet werkt. De vloer Smerig! Raam gebladerd hou en gordijn stuk. Veel lawaai. Kortom uitchecken was een opluchting. Bah bah driewerf bah
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van westpoint hotel op 19 jul 2019
Thank you for sharing your experience with us. All the feedback are highly appreciate as it help us to focus on the area which needs improvement.We were surprised with your comments about the cleanliness, as we typically receive positive feedback for this. Please be assured that all your comments have been relayed to the appropriate departments and corrective actions have been taken where necessary Regarding the size of your room, we are sorry you were unhappy. As the hotel is not purpose built, room sizes do vary due to the historical design of the building. However, we are always happy to offer guests alternative rooms when availability permits. Please next time feel free to report any problem at the front desk, we will be happy to help you. Kind Regards Westpoint Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Goede ligging. Faciliteiten wel gedateerd, maar oké.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van westpoint hotel op 1 jul 2019
Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear you had such good time during your stay with us. It is always encouraging to receive such a nice feedback as yours. We hope to get the chance to welcome you back again in the near future. Kind Regards Westpoint Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
badkamer te klein. je kan je eigen na het douchen niet echt goed afdrogen in de badkamer omdat het gewoon te klein is
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van westpoint hotel op 1 jul 2019
Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to learn that you found your stay with us to be less than satisfactory. We always encourage our guest to speak with our front desk regarding any problems that may occur during your stay in order to sort it out for you. We do hope to get the chance to redeem ourselves on your future trip to London. Kind Regards Westpoint Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van westpoint hotel op 1 jul 2019
Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear you had such good time during your stay with us. It is always encouraging to receive such a nice feedback as yours. We hope to get the chance to welcome you back again in the near future. Kind Regards Westpoint Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Caterina op 7 jun 2019
Dear Guest, We really appreciate your feedback. We are glad to hear you were happy during your stay.We do hope you will consider us on your future trip to London. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn erg krap en armoedig. Erg kleine tv. Na een nare ervaring met 1 personeelslid zijn wij naar een ander hotel gegaan.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Westpoint Hotel op 7 mei 2019
Dear Guest, thank you for taking your time to leave us your feedback regarding your last stay. We are sorry about the issue you experienced staying with us. please note that all complain should have been reported to the front desk we would have done our best to rectify the problem. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De ligging is perfect op een paar minuten lopen vanaf Paddington station. De kamer was erg klein,vooral de douche en toilet. En erg oud. Wel schoon en goed bed. Aardig personeel
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Westpoint Hotel op 18 apr 2019
Dear guest, thank you for taking your time to leave us your positive feedback following your last visit. We are glad you enjoyed our hotel location as well as the politeness of our staff. The customer service is an area that we always strive to provide. We do guarantee that all the comments are taken into consideration by the right department who will do their best to rectify the problem you mentioned. we do hope you will consider Westpoint hotel for any future visit to London. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
ligging perfect, zeer vriendelijk personeel, gedateerd hotel
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Westpoint Hotel op 18 apr 2019
dear guest, thank you for taking your time to leave us your feedback. we are glad your stay was satisfactory overall. We do hope you will consider Westpoint Hotel for any upcoming trip to London. kind Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine en gehorige kamers. Krappe gangetjes. Alle kamers in je omgeving kan je horen
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van westpoint hotel op 1 mei 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are really sorry to know that your stay didn't match your expectations. We are sorry to hear that you found the room too small. As the hotel is not purpose built, room sizes do vary due to the historical design of the building. However, we are always happy to offer guests alternative rooms when availability permits. Please next time Do not hesitate to contact the reception, which is open 24/7, and report any discomfort or issue. The reception staff will do the best to assist you and fulfill all your requests if availability permits. We hope we can welcome you back again in our hotel on your next visit to London.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig hotel vlakbij Paddington underground. Dus super locatie!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van westpoint hotel op 13 apr 2019
Thank you for taking the time to review the Westpoint Hotel after your recent stay. It is always very encouraging to receive a positive review like yours and we hope we can welcome you back to the Westpoint Hotel on your next trip to London.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Mega kleine kamer, harde bedden, de douche deur lag er uit en overal was stof te vinden.
5 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

CAC, Zeewolde

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Het hotel ligt op een goede plek vlakbij metrostation Paddington en diverse winkels en restaurants. We werden alleen weggestopt in een piepklein wel mooi kamertje met een zeer smalle douche. Klein wastafeltje wel met warm en koud water. Bed smal en het raam kom niet open. Helaas zat de kamer in de kelder, zijn er meerderen, maar deze lag bij het opberghok van het linnengoed wat smorgens om half 7 werd bijgevuld voor ons raam. Dat eas echt heel vervelend. Dus geen kamer 401!!
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Maria, Utrecht, nl

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging is prima vlakbij de underground, hotel ziet er van buiten af netjes uit, maar onze 3-persoonskamer was veel te klein, niet schoon en niet fris
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel, klein maar redelijk schoon en heel dicht bij alle openbaarvervoersvoorzieningen.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van westpoint op 6 feb 2019
Dear Linda, thank you very much for your feedback following your last stay. We are glad you liked your stay as well as our hotel location. It is very central and plenty of restaurants and pubs nearby. We do hope to welcome you back in the near future. kind Regards, Caterina

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel ligt centraal en is goed bereikbaar. In de buurt veel en goede eetgelegenheden.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van westpoint op 6 feb 2019
Dear Guest, thank you for taking time to leave us your feedback after your last stay. We are glad you liked our hotel location and you took advantage of it. We do hope to have the chance to welcome you in your next visit to London. Kind regards, Westpoint Hotel

8/10 – Goed

Boris

Positief: Netheid, personeel en service
Klein gezellig hotel
Kleine kamer met iets minder goed bed Wel vriendelijk en proper
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Kamers zijn gedateerd. Geen bar faciliteiten, Gehorige kamers, wel redelijk netjes
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

René, Capelle aan den IJssel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gedateerd hotel, maar alles werkt prima, bedden zijn oke. Badkamer in onze kamer was erg klein. Ligging dichtbij metrostation en genoeg gelegenheid om een hapje te kunnen eten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Jos, België

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel was heel goed! Jammer dat onze kamer zo verouderd was, het ontbijt viel ook wat tegen.. Er was heel weinig keuze en het leek alsof het hotel niet voorbereid was op zoveel gasten.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Monique, Delft

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallend hotel, klein en oud
Het hotel was erg teleurstellend; de kamer was zo klein dat je met twee personen amper kon bewegen. het was benauwd en vreselijk oud. Een hele kleine badkamer, hettweepersoonsbed was een twijfelaar. Alles was oud, de lift ws kapot, dus moesten we 5-hoog via een smalle trap met onze koffers. Enige positieve was de leuke wijk Paddington waar het hotel ligt.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van reception department op 19 sep 2018
Dear Monique, thank you for taking the time to write us your feedback about your recent stay with us. Any complain should have been dealt with reception which is 24h, we would have been happy to help you. Kind Regards, Claudio Westpoint hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel aan de buitenkant ziet er erg mooi uit. Goede locatie. Bizar dat er geen airco aanwezig is. Aangezien er ook geen ramen open kunnen. Hele slechte bedden.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van RECEPTION op 3 sep 2018
"Dear Guest, thank you for taking the time to write us your feedback about your recent stay with us.We are glad to know that you like our location it i very central indeed. We are sorry about the AC , we can only provide fans for our guests at this moment. Kind Regards, Luisa Westpoint Hotel "

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ouderwets, klein, bedompt, sanitair onvoldoende, vies
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van RECEPTION op 3 sep 2018
Dear Guest, thank you for taking the time to write us your feedback about your stay with us. We appreciate your comments about the stay. As we are going through a process of renovation, your feedback helps us to identify areas which need improvement. We hope to welcome you again. Kind regards, Luisa Westpoint Hotel

4/10 – Matig

I, Breda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met achterstallig onderhoud
Hotel met achterstallig onderhoud: Kamer klein en zeer warm met verrot raam wat hierdoor niet open kon. Matras oud/versleten waardoor de veren zeer goed te voelen waren...zelfs voor 1 nacht. Vloeren behoorlijk verzakt, oude aankleding. Summier ontbijt en hotel is aan een behoorlijke renovatie toe. In de wijk paddington zeer veel hotels te vinden met winkels, restaurants en metro in de buurt.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van RECEPTION op 3 sep 2018
"Dear Guest, thank you for taking the time to write us your feedback about your stay with us. We appreciate your comments about the stay. As we are going through a process of renovation, your feedback helps us to identify areas which need improvement. We hope to welcome you again. Kind regards, Luisa Westpoint"

8/10 – Goed

Louisa, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar en prima hotel
Vriendelijk personeel, goede schoonmaak, badkamer wat krap (geen plankje oid). Ontbijt matig (zoete broodjes, wat gewoon brood en een broodrooster was fijn geweest...). Heel dicht bij metro.
4 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Linda, Amsterdam

Prima hotel, voldeed aan onze wensen
was een prima hotel, zeker voor onze gezinsvakantie
3 nachten verbleven in oktober 2016

6/10 – Redelijk

Regine, Keerbergen, België

Positief: Personeel en service
Vriendelijk onthaal in goed gelegen hotel
Onthaal in Westpoint was vriendelijk. Onze kamer was beschikbaar bij aankomst (10.30 a.m.!), zo niet, bagage depot ter beschikking. Restaurants in de buurt, openbaar vervoer (Paddington). Kamers (single,) zoals veelal in Londen, echt klein; badkamer piepklein. Vrij basic en netjes, du wel OK voor een paar overnachtingen ervan uitgaande dat je niet naar Londen komt om op de kamer te zitten. Ontbijt: geen ervaring mee, we zijn buiten het hotel geen ontbijten. Tenzij full English Breakfastbuffet zijn de continentale ontbijten meestal niet veel zaaks, dus hebben we het niet geprobeerd.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen.
Centraal gelegen in een mooie beurt. Lekkere restaurants in de buurt. Alleen ontbijt viel erg tegen.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Reception op 3 mrt 2018
Dear guest, We thank you for the time spent to write us a review. We are glad you have enjoyed your stay. We hope to welcome you again. Kind regards, Elena

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale locatie, ok voor een kort verblijf
Locatie van het hotel is ideaal. Alles dicht in de buurt. Metro station om de hoek. Leuke eetgelegenheden. Fijne wijk. Hygiëne van het hotel is matig. Inmiddels 2e x dat we verbleven maar qua hygiëne achteruit gegaan. Daarnaast zeer een gehorig hotel.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

s, holland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrally located, close to public Transport and
The hotel looks very nice from outside, but is dated inside. many doors before reaching your room. dangerous if fire breaks out. rooms are small bathroom even smaller you can not even turn around. rooms do not have air con, but we got a fan for the heat. staff were very nice and helpful though
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Ivon, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service
Goedkoop hotel
Als hotel voor een paar overnachtingen voldoet het prima, schoon,aardig personeel, ontbijt kun je beter in een plaatselijk café nuttigen, ideaal punt voor de Hop on - Hop of tour van Big Bus deze is de goedkoopste voor een ticket van twee dagen en ontzettend aardig personeel, ze helpen je overal mee.
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Jeroen, Netherlands

Goede ligging. Lekker dicht bij paddingtonstation
Kamer was erg warm voor met zn drieen. Helaas alleen een continental breakfast te verkrijgen maar om de hoek genoeg leuke tentjes voor een english ;-)
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Reasonable hotel for staying in Paddington area
Friendly staff (24/7) | (Bath) room was rather small and somewhat outdated | Wifi was working well | Close to Hyde Park and shops/restaurants

4/10 – Matig

amja

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Klein maar dicht bij het centrum
Kleine maar wel hygiënische kamers behalve bruin water uit de kraan

6/10 – Redelijk

Jeanet

Negatief: Comfort kamer
Kleine badkamer
Prima hotel op loopafstand van openbaar vervoer, restaurants en winkeltjes. Vriendelijke personeel, ontbijt was matig. De badkamer was heel smal, ongeveer 60 cm. Dit is wel belangrijk om te weten, aangezien een wat breder persoon moeite zou kunnen hebben met douchen en het gebruik van het toilet.

10/10 – Uitstekend

Ritva

4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van luca op 6 mei 2022
Dear Ritva thank you for your positive review. we are glad you had a nice stay with us. we hope to host you again in the near future Kind regards Luca

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train, and in an interesting neighborhood.
15 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Kasia op 28 okt 2021
Dear Mark, thank you for taking your time to review us after your recent stay. We are glad you enjoyed our location which has easy access to central London attractions. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Kasia -Reception Department

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant corner of Paddington
Excellent location in a quiet enclave close to Paddington underground ( although we walked past it twice as it’s not that well signposted ! ). Friendly staff, clean and tidy rooms made this a very pleasurable stay. I would definitely come again.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Sandra op 3 sep 2021
Dear guest, Thank you for your review. It help us a lot. Kind regards, Sandra, front desk receptionist.

10/10 – Uitstekend

Claudia Lupita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Sandra op 17 sep 2021
Dear guest, Thank you for your review. It helps us a lot. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place great price
Booked last minute because missed last train..upgraded me to double..wild stat again
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van martina op 28 aug 2020
Dear Guest, Thanks for giving us such a nice review. Hope to see you again at our hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catastrophe
Couldn't travel due to Covid-19
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Ritva

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Rachel

Negatief: Comfort kamer
Noisy Rooms
Reception staff were not friendly but very blunt, the room was extremely noisy and we could hear the conversation in the room next door and in the corridor. The house keeping staff were talking loudly with each other and banging around when cleaning other rooms first thing in the morning
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
L’hôtel est très propre,le personnel et très serviable. L’hôtel est vraiment très bien situé. Je conseille vivement.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Westpoint Hotel op 7 mrt 2020
Cher invité, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un retour si positif sur votre dernier séjour chez nous. Il est toujours encourageant de recevoir des commentaires aussi sympathiques que les vôtres. Nous sommes heureux que votre séjour ait été satisfaisant et nous espérons vous accueillir bientôt. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Westpoint Hotel op 7 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking your time to leave us such a positive feedback regarding your last stay with us. It is always encouraging to receive such a nice feedback as yours. We are glad your stay was satisfactory and we do hope to welcome you back soon. Kind Regards,

8/10 – Goed

Mina

4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

L.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen lugar y ubicación. Un poco antiguo. Personal amable.
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Westpoint Hotel op 7 mrt 2020
Querido invitado, Gracias por tomarse su tiempo para dejarnos un comentario tan positivo con respecto a su última estadía con nosotros. Siempre es alentador recibir un comentario tan bueno como el tuyo. Nos complace que su estadía haya sido satisfactoria y esperamos darle la bienvenida pronto. Saludos cordiales,