Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Ilan

4 out of 5
Hotel Ilan
ul. Lubartowska 85, Lublin, Lublin

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 130 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 130 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, maar in een minder deel van Lublin
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

J.M.H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Dawid op 25 apr 2018
Dear J.M.H. thank you for your recent stay as well as for the feedback. It is our pleasure to welcome you back to Lublin at any time again to convince you again of our high service and quality standards. Best regards Dawid Patulski General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
grote kamers met airco welke zeer aangenaam was!

8/10 – Goed

Nicolas, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotel in het centrum van Lublin
Ruime kamer, vriendelijke service, ruime parking voor de wagen en vlak bij het mooie oude centrum van Lublin!

2/10 – Ontzettend slecht

??????

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Prachyaporn

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tedy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The opportunity to be on the historic Chachmei Lublin Yeshiva and pray there was terrific.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

mauro

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mehmet Kemal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazng lublin stay
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anna Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Edward, West Kelowna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's been the best hotel experience in Poland over the past month. We are delighted.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a nice day
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mohcine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incroyable
Exceptionnel en tout point.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sven Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Steve

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely not a 4* hotel - more like a 2* - lovely building and clean room, but stained, patched carpets, an air conditioner that didn't cool the room (in a heatwave), and you had to specifically request the controller. Generally poor facilities. Apart from the very nice man on check in, the staff didn't seem interested at all - lady when I checked out didn't even interrupt her phone call. Breakfast staff didn't seen to be trained at all - 'hot' items were left to go cold and with no burner under the trays, bread and milk ran out and not replaced, staff disappeared. This is very surprising in Poland where hotel staff are generally outstanding.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant and comfortable old fashioned hotel. Great breakfast and polite staff.
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dirty
When we checked in at night, the room was not made up and there were used towels in the bathroom. The environment was not clean totally.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Moshe

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very good but need attention
The location was good, service of the team was friendly and the room was quite and comfortable. There were three issues that need fixing. The shower tab was broken, the arm of the single chair was broken and the sofa has problems on one side.
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ireneusz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dan, Laval

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a 2*, not a 4* hotel. The rating is misleading, I would have never booked it it it was properly rated. There was no fridge inside the room. We had to go down to the reception, because the phone in the room didn’t work, to ask for one, which was at least brought fast, empty and of course not cold. The room had A/C, but not remote control, which was kept at the reception. You have to ask for it. There was no light on the second floor, so when we returned from the city, we had to walk in the dark from the elevator to the room. It took two days to have the lights fixed. The safe in the room didn’t work. We were promised to be fixed, but it wasn’t. The room wasn’t clean, the only thing the cleaning stuff did during our 3 days stay was to empty once the garbage bags. The pillows should be changed, are very used. The bathroom OK. The breakfast was good. The stuff at the reception was pleasant. The rest is terrible. The sidewalk in front of the hotel’s wall was very dirty, it looked like it wasn’t clean in ages.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Iwona

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Warto!
Hotel jest położony blisko Rynku (10minut piechotą), dzięki czemu jest idealnym miejscem wypadowym zarówno dla wyjazdów służbowych,jak i turystycznych. Hotel elegancki i z historią, obsługa bardzo miła. Polecam przepyszne śniadania!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Ilan op 23 sep 2021
Dziękujemy za bardzo miły komentarz.

8/10 – Goed

gerald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ilan Hotel. Great stay
very pleasant stay.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Ilan op 1 sep 2021
Thank you for your kind review We appreciate your feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall very nice.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Ilan op 1 sep 2021
Thank you for your kind review We appreciate your feedback

8/10 – Goed

JACEK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok
Dobry hotel
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Recepcja Hotelu Ilan**** op 13 feb 2021
Szanowny Panie Jacku, Dziękujemy bardzo za ocenę chęć podzielenia się opinią. Niezmiernie się cieszmy, kiedy nasi Gości zostają zadowoleni. Zachęcamy do kolejnych rezerwacji. Pozdrawiam serdecznie, Recepcja Hotelu Ilan****

8/10 – Goed

Krzysztof

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Svetlana Grigoreva-Pietrzyk, Hotel Ilan**** op 3 nov 2020
Szanowny Panie Krzysztofie, Dziękujemy bardzo za Pana ocenę. Jest ona bardzo ważna dla nas, ponieważ 8/10 wskazuje, że Pan był zadowolony nie na 100%. W związku z tym, czy Był by Pan tak uprzejmy i napisać słowną opinię na temat co zasługuje na szczególną pochwalę bądź co trzeba poprawić. Pozdrawiam serdecznie, Svetlana Grigoreva-Pietrzyk, Hotel Ilan****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend
Good location, nice and cozy hotel in Lublin. Recommend
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Svetlana Grigoreva-Pietrzyk, Hotel Ilan**** op 21 okt 2020
Dear Guest, Thank you very much for such lovely opinion. We are glad, you have stayed satisfied with the comfort and the quality of our service. Hoe to see you again at our Hotel Ilan****. Best regards,

8/10 – Goed

Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bardzo dobre śniadanie
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ewa op 6 okt 2020
Szanowna Pani Mario , Dziękujemy za poświęcenie chwili na oceny oraz komentarz. Mamy nadzieję, że będą nas Państwo odwiedzać jak najczęściej - będzie nam bardzo miło. Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia.

10/10 – Uitstekend

Lucky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stay in a historic building in Lublin
The Hotel was beautiful as it was in an old Jewish school with on the top Floor a Synagoge and a Museum. The Location was good and walkable to town. Good facilities like a gym and a Sauna. And the Restaurant was good, with Special dishes.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ewa op 6 okt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jedna noc
Bardzo dobra lokalizacja, centrum. Wyjątkowa relacja ceny do jakości. Dobre śniadania, pomocna i miła obsługa
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Svetlana Grigoreva-Pietrzyk, Marketing op 22 sep 2020
Szanowny Gościu, Dziękujemy bardzo za chęć podzielenia się swoją opinią. Jest nam niezmiernie miło, kiedy Goście są zadowoleni ze swojego pobytu w naszym hotelu. Zapraszamy ponownie w najbliższej przyszłości. Pozdrawiamy,

8/10 – Goed

Tomasz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Svetlana Grigoreva-Pietrzyk,Recepcja op 22 sep 2020
Witam serdecznie Panie Tomaszu, Dziękujemy za Pana ocenę, jest ona bardzo ważna dla nas. Niemniej jednak, bylibyśmy również wdzięczni za słowną opinię co, Pana zdaniem, zasługuje na szczególną pochwalę. Zapraszamy ponownie,

6/10 – Redelijk

Marek

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
niestety remont kawiarni posiłki podawane w mało komfortowych warunkach i chaos
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Svetlana Grigoreva-Pietrzyk op 17 aug 2020
Szanowny Panie Marku, Dziękuję bardzo za Pana ocenę i opinię.Jest ona niezmiernie ważna dla nas. Rzeczywiście w ostatnim czasie mieliśmy prace remontowe Restauracji The Olive, powiększamy przestrzeń i modernizujemy ją dla naszych Gości. Posiłki w tym czasie były podawane przy Salt Lobby Barze czy do ogródku przy zachowaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa. Uprzejmie informuję, że od 1.09.2020 zapraszamy serdecznie do naszej restauracji w nowej odsłonie! Więc pełny komfort będzie zapewniony!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Maciej Kruk op 28 mrt 2020
Szanowny Gościu, Każda opinia jest dla nas ważna, zarówno te dobre jak i te negatywne. Jest nam przykro słyszeć że nie byli państwo usatysfakcjonowani z pobytu w naszym hotelu. Bardzo chcielibyśmy wiedzieć co mogliśmy zrobić inaczej aby państwa pobyt był bardziej udany. Bylibyśmy wdzięczni za odpowiedź. Z poważaniem Maciej Kruk Hotel Ilan

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Maciej Kruk op 28 mrt 2020
Szanowny Gościu, Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się że pobyt w naszym hotelu zaliczają państwo do udanych. Oczywiście polecamy się na przyszłe państwa pobyty w Lublinie. Z poważaniem Maciej Kruk Hotel Ilan

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
I will recommend this hotel for many reasons, one is a short distance to Old Town, and the other the most delicious breakfast ever. Very helpful and friendly staff, extremely satisfied with the stay
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Amadeusz Kawka, reception. op 5 okt 2019
Dear visitor, Thank you very much for the positive feedback on our hotel. We are very pleased that your stay was enjoyable. We will be pleased to host you again. Yours faithfully,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Knut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sommerferien
Meget bra hotell
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

SUNGMIN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
파리가 좀 있었던 것만 빼면 좋았습니다.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van DawidP op 19 jun 2019
Thank you so much for your feedback. It is very rewarding for our entire team to hear how much you enjoyed your stay with us. This is why we are looking forward to welcome you back to Lublin. Best regards from Lublin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van DawidP op 21 jun 2019
Thank you so much for your feedback. It is very rewarding for our entire team to hear how much you enjoyed your stay with us. This is why we are looking forward to welcome you back to Lublin. Best regards from Lublin

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Bardzo dobre jedzenie, miła obsługa restauracji. Jednak 4 gwiazdki przyznane trochę na wyrost, do poprawy szczegóły.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van DawidP op 19 jun 2019
Witam Serdecznie, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się serwowane jedzenie spełniło Twoje oczekiwania. Dołożymy wszelkich starań aby poprawić szczegóły, które nie spełniły Twoich oczekiwań. Prosimy o ich sprecyzowanie. Pozdrawiamy z Lublina

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotelilan op 8 apr 2019
Thank you very much for your feedback. We hope we will have a possibility to guest you again. Best regards, Hotel Ilan**** Team

10/10 – Uitstekend

Uche Celestine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel. Great staff.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Marketing op 18 mrt 2019
Dear Uche Celestine Aghadi, Thank you very much for your feedback. We hope we will have a possibility to guest you again. Best regards, Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotelilan op 8 apr 2019
Thank you very much for your feedback. We hope we will have a possibility to guest you again. Best regards, Hotel Ilan**** Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, short distance to city centrum by walking
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan**** op 2 jan 2019
Dear Guest, Thank you very much for you kind words and wish to leave a feedback for us!. Our staff do its best to make our guests feel as comfortable as it only possible. We hope you enjoed your stay at Hotel Ilan**** and there will be another occasion to guest you in the nearist future! Best regards,

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien
Chambre très grande lit confortable service irréprochable un petit bémol pour l’odeur des produits d’entretien
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan**** op 21 nov 2018
Dear Mr. Bernard, Thank you very much for your opinion. It is very important for us to know how our guests feel at our Hotel Ilan****. The note about smell is valueable, so we can eliminate that right away. We invite you to be our guests again! Best regards,

8/10 – Goed

Yerach

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan**** op 30 okt 2018
Dear Mr. Yerach, Thank you for your assessment. We are glad you stayed satisfied with your stay at our Hotel llan****. However, we would appreciate, if you will write you liked best. We invite you for the next you stay in Lublin, Best regards,

10/10 – Uitstekend

avraham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
interesting historic
A very interesting historic and well preserved place. Well done
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan**** op 24 okt 2018
Dear Mr.Avraham, Thank you very much for your kind words and your opinion. That is impressive place indeed. Due to the fact, that Hotel Ilan**** is placed in the building of the former Yeshiva Chachmei Lublin, we try to keep the atmosphere and Jewish tradition, so each and every one of our guests could feel that. Hope to see you soon! Best regards from Lublin,

8/10 – Goed

Ryszard

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam
Szczególnie wyróżniająca się kultura i poziom personelu hotelu
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Svetlana Grigoreva, Hotel Ilan**** op 10 okt 2018
Szanowny Panie Ryszardzie, Dziękujemy bardzo za wyróżnienie i Pana opinię. Nasz personel dokłada wszelkich starań, by nasi goście czuli się maksymalnie komfortowo, mogli odpocząć i poczuć atmosferę tego niezwykłego miejsca! Zapraszamy serdecznie do Hotelu Ilan***** w najbliższej przyszłości! Pozdrawiam, serdecznie,