6 Songshan Road West Branch, Yancheng District, Luohe, Henan
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 6 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 6 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 6 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 6 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 6 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geert
20 okt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
They did not want to make an invoice for even after I told them 10 times, i will pay the room and not hotels.com ! They kept insisting I should not pay even after my phone call with hotels.com and in this call it was confirmed i should pay the room. What is wrong with this people???
Geert
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
wei
Zakenreiziger
24 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
还不错
wei
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Simon
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒服,整齊,乾淨,超值!
漯河整個城市和酒店讓人感覺舒服,雖然不是五星酒店,房間非常整齊清潔,價格合理,非常不錯的享受!
Simon
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Watchareekul
2 dec 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Watchareekul
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
From our booking, we understood that the room rate must have included breakfast. But, the front desk at check-in counter confirmed no breakfast. So, we were not so happy but could not do anything.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
KE CHIANG
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer