Exterieur

Beoordelingen van Novotel Luxembourg Kirchberg

4 out of 5
Novotel Luxembourg Kirchberg
6, Rue du Fort Niedergruenewald, Plateau de Kirchberg, Luxembourg City

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 393 van 906 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 384 van 906 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 906 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 906 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 906 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Oktay

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 5 mrt 2024
Dear Oktay,Thank you for taking the time to review your stay.We endeavour to provide an excellent standard for all our guests and regret that you felt this was not the case. We will use your feedback to review this with our team and highlight any areas that may need some attention.We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back in future. Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

2/10 – Ontzettend slecht

Sieske, paramaribo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fithy. Smelled like dog poop. Service was BAD
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 25 sep 2023
Dear Sieske,I would like to thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg.We are truly sorry to learn about the issues and the unpleasant smell you encountered. Please rest assured that we take such matters very seriously, and we will address this with our housekeeping team to ensure it does not happen again. We also apologize for the service you received, as it does not reflect the high standards we strive to maintain at our hotel.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable experience. Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Richelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Breakfast was good. Playroom, bouncer for kids. They paid attention of the fact it was my birthday.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 14 aug 2023
Dear Richelle,Thank you for taking the time to share your feedback.It is rewarding to hear that you enjoyed our breakfast and appreciated the playroom and bouncer for kids. It's always a pleasure when guests chose to celebrate their special occasion with us and I am glad to know that our team was attentive and recognized your birthday during your stay.I hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Arina

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 7 aug 2023
Beste Arina,Bedankt voor uw review.Ik lees met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

10/10 – Uitstekend

Alfons

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is just great. Very good and fresh.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg op 2 aug 2023
Dear Alfons,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. Our dedicated team always aim to deliver the best experience to all of our guests and your kind words are truly rewarding.It’s great to know we were able to tempt your taste buds with the wide selection on offer at breakfast.We look forward to welcoming you back.Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

10/10 – Uitstekend

Menno van der

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en mooie locatie. Ideaal om de stad te verkennen door de nabijheid van veel openbaar vervoer.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 7 mrt 2023
Dear Menno,Regrettably, I am not able to write in your language. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. First, I would like to thank you for such a positive review.I am thrilled to know that everything was to your satisfaction during your stay, especially our location. We are delighted that our proximity to public transport allowed you to enjoy your stay in Luxembourg.I look forward to welcoming you back in the future. Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Elna

Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 7 mrt 2023
Dear Elna,We acknowledge with thanks your encouraging rating about your recent stay.It is rewarding to know that everything was to your satisfaction during your stay; I will be sure to share your remarks with our team members and congratulate them.We look forward to welcoming you back on a future visit.Sincerely,Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in zakendistrict maar OV is gratis in Luxemburg dus je zit zo in het oude centrum
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 15 aug 2022
Dear Sandra, Regrettably, I am not able to write in your language, however, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. We hope to always give our guests a stay they remember and are delighted that we met your expectations with our strategic location. We hope to have the opportunity to see you again. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Wilhelmus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima accommodatie, Tram stopt voor het hotel en ben je binnen 5 minuten in het centrum,
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 8 aug 2022
Dear Guest, Regrettably, I am not able to write in your language. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. First, I would like to thank you for such a positive review. I am pleased you had a good experience and am glad our convenient location helped you make the most of your time with us. I look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

8/10 – Goed

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 8 jun 2022
Dear Kurt, Thanks for your rating of our hotel. We're glad your experience has been to your satisfaction. We would certainly like to learn more about that in a private message. We look forward to welcoming you again. Best regards, Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

6/10 – Redelijk

Roger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a standard hotel at quite a high price, probably as a result of several conferences. Staff at reception is very friendly and supportive.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager N op 17 mei 2022
Dear Roger, Thank you for taking the time to share your feedback. I am delighted to read your kind mention of our team's courteous service and I will make sure to convey your appreciation to them. We do our best to offer competitive prices, and I am sorry that you were not satisfied in this regard. Please rest assured that your feedback has been duly noted and will be taken into consideration. We look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager Novotel Luxembourg Kirchberg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Marine Petitprez - Customer Relationship Manager op 9 mrt 2021
Dear Guest, I am delighted with the excellent rating you have given our establishment and it was a pleasure to share it with our entire team so thank you for your feedback. We hope to welcome you again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Luke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good new hotel, works great when with 1-2 kids!
Rooms looked new, fresh, clean, with beautiful bathroom. Had a room with two double beds for partner, myself and child. Great. Had (paid) parking space in the front of the hotel for E11.50 per 24 hours. Limited spots available so perhaps during weekdays would have been less fortunate.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 25 sep 2020
Dear Luke, Thank you for such positive feedback. I am delighted to know that you had a comfortable stay with us and appreciated our secure parking and friendly teams. Such kind comments motivate us to keep up the good work and I will be sure to share your feedback with them. We look forward to welcoming you back to Novotel Luxembourg Kirchberg in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager

8/10 – Goed

melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Top
Ondanks wij er maar 1 nachtje bleven als overnachting, was het een super hotel, zou er zo weer heen gaan. Super ontbijt, ook speciale dingen voor kinderen. Vind hem alleen op een vervelende plek zitten ver van de snelweg. Maar verder was het top, receptie 24 uur open, vriendelijke mensen die er werken, schoon hotel, nette kamers en dat voor een goedkoop hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 28 aug 2020
Dear Melissa, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your opinions with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Unfortunately, I am not able to write in Dutch. However, I would like to respond to you and am therefore answering in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us, from our high standards to our tasty breakfast. I am especially grateful for your mention of our team members who do their best to make all our guests feel welcome, in particular, our younger ones and have shared your feedback with them to congratulate them. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 17 aug 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. I am delighted that you had a pleasant experience and have shared this with all our team. We truly value all feedback from our guests as it gives us the opportunity to constantly improve the quality of our services. We look forward to welcoming you back. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
The hotel was located close to transport and all of the employees we interacted with were very friendly and helpful. The employees were really welcoming and knowledgeable. The downside is the rooms weren't being cleaned daily due to Covid restrictions and you have to switch rooms if you wanted it cleaned, which wasn't ideal with kids.
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 14 aug 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide your positive feedback. It's rewarding to know you appreciated our high service standards and convenient location. I will be sure to share your kind words with our team members, everyone will be thrilled to know that you acknowledged their efforts. I apologize for any inconvenience with the room, but I do appreciate your understanding as we have had to alter some of our usual services due to current restrictions. We hope to welcome you back in the future to Novotel Luxembourg Kirchberg. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager

10/10 – Uitstekend

Martijn, Alkmaar

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Zeer vriendelijk personeel, schone kamers en modern ingericht. Douchekop bleef niet goed hangen, maar die kun je ook vasthouden 😉
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 20 jul 2020
Dear Martijn, Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Dutch. However, I would like to respond to you and am therefore answering to you in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I am grateful for your kind remarks about your room and our team's courteous service and will be sure to pass along your comments to congratulate them on their efforts. I will be sure to share your remark regarding the shower so that we may carry out corrective measures. We truly value all feedback from our guests, as it gives us the opportunity to constantly improve the quality of our services. We hope to be able to welcome you back to Novotel Luxembourg Kirchberg in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 2 mrt 2020
Dear guest, This is a great rating. Thank you! We are glad we met your requirements. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net Hotel en leuk voor de kids met wat spellen en extratje bij het ontbijt
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 2 mrt 2020
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Dutch. However, I would like to respond to you and am therefore answering in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I am very happy to know that your family had a pleasant stay and enjoyed the many breakfast options at our hotel. I have shared your review with the entire team; such positive feedback acts as both an incentive and reward for us. We look forward to welcoming you back to Novotel Luxembourg Kirchberg, Wishing you a wonderful 2020!

10/10 – Uitstekend

Arnout

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de rand van de stad
Goed en schoon hotel, locatie is top als je een auto hebt zoals ik, maar het ligt wat afgelegen in de industriele / commerciele zone. Dit was voor mij een pluspunt maar ik kan me voorstellen dat anderen dat juist als een minpunt zien. Het hotel was schoon, het sanitair netjes en het was erg rustig. Het personeel spreekt veel talen
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 2 mrt 2020
Dear Arnout, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Dutch. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I am pleased you were happy with the standards we uphold and have shared your feedback with all the Novotel Team so they are aware of their contribution in ensuring you had an enjoyable moment. I am grateful for your kind remarks about our peaceful location out of the hustle and bustle of the city centre, ideal for relaxing. I thank you once again for sharing your experience as it gives me the opportunity to congratulate our team. I hope we can welcome you back to Novotel Luxembourg Kirchberg for another enjoyable stay in the future and wish you a happy and prosperous 2020. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
Eerste keer in dit hotel. beviel erg goed en gaan hier zeker vaker komen. receptionist erg vriendelijk. ontbijt heel goed en belangrijk goede koffie! top locatie om de hoek van de tram. leuk voor kinderen, ivm speelhoek
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 2 mrt 2020
Dear Ronald, It’s rewarding to receive your kind feedback, however, as I am unable to reply in Dutch I am doing so in English and would like to apologise in advance for any inconvenience. It is very rewarding to know that you had a pleasant experience with us. The acknowledgement of the quality of service on the part of a recent guest is always appreciated and encourages us to continue upholding our high standards of service. It is a pleasure to know that you appreciated our convenient location, the friendliness of our team and our breakfast buffet. I thank you once again for sharing your experience as it gives me the opportunity to congratulate our team. We look forward to welcoming you back to Novotel Luxembourg Kirchberg in the future. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was super en de kamers en badkamer waren schoon
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your encouraging review. However, I am unable to communicate in Dutch and am therefore answering you in English, please accept my apologies in advance for any inconvenience. It’s a delight to hear that you had an amazing stay and appreciated our breakfast buffet. I have shared your comments with our Chef and Housekeeping Manager so that they can congratulate their teams. It is always very motivating to receive a positive review such as yours. We hope to see you again in the future. Sincerely,

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 5 sep 2019
Dear Marc, Thank you for rating your stay with us. I am pleased to see your overall positive rating and above all to share it with our team. Your complete satisfaction is our team’s top priority. We hope to welcome you back on a future occasion, Marc, at Novotel Luxembourg Kirchberg. Sincerely,

8/10 – Goed

Sangers, Limburg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie familiekamer, schoon, verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kindvriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 5 sep 2019
Dear Guest, Although I cannot communicate in Danish I would like to thank you for such a positive rating, so I will be answering in English and hope this is not too much of an inconvenience. A high rating from our guests is really important to us; it encourages us to constantly improve the quality of our services and to be able congratulate our team, so thank you again. We look forward to welcoming you back. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Centrale ligging, OV om de hoek, nette kamers, vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard voor herhaling.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jérôme Lefèvre Directeur Général Novotel Luxembour op 26 jun 2019
Dear Guest, It’s rewarding to receive your kind feedback however as I am unable to reply in Dutch I am doing so in English and would like to apologise in advance for any inconvenience. It’s a pleasure to know that our strategic location was convenient for you and that you appreciated our friendly team. I have shared your kind review with our team, so they are aware of how much of an impact they made on your experience. It is great to know that we will be your top choice for your next visit. We truly value all feedback from our guests, as it gives us the opportunity to constantly improve the quality of our services, so thank you for sharing it. We look forward to welcoming you back to Novotel Luxembourg Kirchberg, Sincerely, Jérôme Lefèvre Directeur Général Novotel Luxembourg Kirchberg Quartier Européen Nord Kirchberg B. P. 512 L-2015 Luxembourg Tel : +352 42 98 48 1 Fax : +352 43 86 58 www.novotel.com www.accorhotels.com

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie net buiten de stad. Tramverbinding naar Lux expo en stad. Looptafstand 30 minuten via brug of via wandelpad en lift
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Marine Petitprez Customer Relationship Manager op 4 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your review. I'm glad that you had a pleasant stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Our location is one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have such a strategic position that brings transport options to our guests and must-see attractions closer. Thank you for your kind words on our location and for our establishment. I did share it with our team. It is very important to receive feedback to improve the quality. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het viel erg tegen dat de hotelbar al om middernacht dicht ging (na een concert in de Philharmonie)
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Very good and pleasant stay. Clean rooms and excellent service Thank you so much
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel maar...
Top restaurant en kamer. Enige nadeel was dat er schimmel zichtbaar was in de badkamer
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en goed onderhouden hotel.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Issouf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Xaviera, Almere

Positief: Personeel en service
Prima voor 1 nacht
Maar de buurt is niet gezellig. Je kunt met de tram naar de stad en bent er dan binnen 10 minuten.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Position of the hotel is perfect.
Hotel is perfect. Staff is very friendly en all is very clean and organized. Distance to city center is only 3 stops away with the tram that stops right around the corner of the hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Doré

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Hans, Kampen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor doorreis van vakantie
Prima hotel voor doorreis op vakantie. Goede bedden/douche/ontbijt. Eten in restaurant te duur.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel!Bed was wat minder prettig.
Goed hotel. Bed was wat minder comfortabel. Kuilen in het matras leek het wel. Uitgebreid ontbijt was super. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Het hotel is gelegen in een nieuwe buurt die nog in aanbouw is. Het is net buiten het stadscentrum, maar de wandeling naar het centrum is heel mooi en gezellig als je langs Pfaffental loopt.

8/10 – Goed

Paul, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in de buitenwijken van Luxemburg
Mooi hotel. Wel in de business wijk van Luxemburg City dus niet veel te doen in de omgeving

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steeds voor herhaling vatbaar.
Wij zijn al enkele keren in Novotel Kirchberg geweest; zowel voor ons als onze hondjes is het personeel steeds vriendelijk, daarom dat we steeds terug voor dit hotel kiezen. 1 klein minpuntje; het internet is soms een beetje minder.

6/10 – Redelijk

A L

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
airco did not work ,too warm.
veel te warm in de kamer en de airco werkte niet, daardoor niet kunnen slapen. Te weinig parkeerplaatsen. Hotel is voor de rest prima

8/10 – Goed

meike, hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor overnachting tijdens doorreis.
Prima, schoon en fris hotel. Nette kamer en de kinderen vonden de speel mogelijkheden in de lobby fijn.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed zaken hotel eten en drinken goed verzorgt, vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Matt, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and clean
Stayed in 4p room. Good bed. Clean bathroom. Enough parkingplaces. About 20-25 min walking from centre. Busstop close to hotel
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Renate, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice hotel with full space room
We slept very well and the breakfast was great. It was clean and the bed was extremly good. Good hotel for short stay........ .. ... ....
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij waren op doorreis. 1 nacht gebleven. Na een lange reis super ontvangst voor de kids! Leuke speelhoek, ze kregen een knuffeltje en een bon voor een ijsje. Verder hele nette schone kamer. Geen geluidsoverlast. Ontbijt was super voor elkaar! Zelfs voor de kinderen een apart ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed verzorgd hotel
Kmets waten netjes en schoon. Ontbijt was heerlijk een aanrader. Nadeel is dat de parkeerkaart continue bij de bali moet activeren en sta je onnodig lang te wachten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op loopafstand van het centrum.
Dit was een fijn hotel met persoonlijke aandacht voor de gasten. We waren met onze hond en die kreeg een leuk speeltje. Heel attent. De kamer was zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Bedden zijn prima. Enige klein minpuntje was de watertemperatuur van de douche die een beetje op en neer ging, waardoor je dan weer onder lauw en dan weer onder warm water stond. Maar dat is een kleinigheid. Het ontbijt is uitstekend. We hebben in het hotel ook gedineerd en dit was ook uitstekend. Het centrum van Luxemburg is lopend goed te bereiken.