4 restaurants, serveren lunch, diner, Turkse gerechten

Beoordelingen van Yasha Hotel

3 out of 5
Yasha Hotel
27 Rue Joseph Junck, Luxembourg City

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 29 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 227 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No service, not polite
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van JEFFREY R op 15 okt 2019
MERCI

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kamer is netjes, bedden zijn goed. Receptie is niet zo behulpzaam. Maandag met uitchecken wel vriendelijke man van de receptie, andere 2 dagen niet. Locatie is niet geschikt voor koppels, hotel ook niet. Meer voor vrienden. Nachtclub tegenover en paar cafés. Locatie wel goed, 200 meter van bus en treinstation en ook in buurt van winkelcentrum. De lift is veel te klein, 6uur morgens wakker geworden door vrachtwagen ondanks raam en rolluiken dicht.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van thanks op 20 aug 2019
thanks for your report

2/10 – Ontzettend slecht

Eddy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechtste overnachting ooit
Schandalig hotel en zeker voor die prijs van 200€
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van THANKS op 27 jun 2019
THANK YOU VERY MUCH WE ARE WAITING FOR NEXT TIME BEST REGRATS ARTHUR R.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van would be happy to see you at the hotel again op 22 jun 2019
would be happy to see you at the hotel again

2/10 – Ontzettend slecht

Levi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je zit goed als scheiden moet
Toen we last time geboekt hadden, hadden we een heel goed gevoel. Mooie foto's kortom een droom city trip dicht bij huis. TOT we er ter plekke aankwamen. Een trage bediening, minstens 20 minuten moeten wachten. Daarna als gaykoppel vraagt de creapy receptionist of er apparte bedden nodig zijn. We zeggen nee en de blik van hem sprak boekdelen. (Niet al te positief.) Verder een slechte boxspring met gaten in het hoeslaken, de mede gasten hoorde je uiteraard ook. Eens wakker geworden denk je de positieve noot, het ontbijtbuffet, ach ja buffet... 3 schellen kaas, 2 vlees, koude eieren,... En dan de overheerlijke Marokkaanse koffie (die totaal te drinken was) was dat ontbijtbuffet totaal niet de prijs waardig.open electriciteit leidingen en de familie douche spreekt boekdelen, stopcontact om gsm op te laden gebruik je in de in de badkamer boven de schuine tablet, daaronder bevind zich een lavabo die niet doorloopt er was geen stop maar die was helemaal niet nodig. Ontbijt start in het weekend om 7 uur..... Om 9h30 helaas afgelopen want de kebab zaak/roomservice moet gegarandeerd worden ..... Conclusie van het ontbijt, in het weekend met je u aan de halal uren houden. Algemene conclusie: wil je scheiden of wens je een onromantische city trip is dit the place to be, ook om een relatie crisis te doormaken. Wil je effectief goedzitten, boek aan de overkant Ibis style
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van would be happy to see you at the hotel again op 22 jun 2019
would be happy to see you at the hotel again

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Verwarming, WiFi, ontbijt, matig tot slechte kwaliteit, ook na gesprek met de receptionist/uitbater
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Jeffrey op 16 mrt 2019
sorry but we dont have any reclamation from no one so we dont understand why you are writing non truth and why you are writing us in anonimus best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Artur A. op 30 okt 2018
thank you very much dear best regards

6/10 – Redelijk

Tiana, Amersfoort

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel voor op doorreis met de trein.
Locatie bij staton is gunstig, hoewel het in een lawaaierige uitgaansstraat ligt. Parkeren is duur, hotel heeft geen parkeervoorzieningen of parkeerdeal.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

J.J.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke personeel, schone kamers!
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Jeffrey op 17 apr 2018
thank you so much for your feed back

6/10 – Redelijk

Robin, Nederland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prijs-kwaliteitverhouding was ondermaats
Weinig beschikbaar in Luxemburg, vandaar bij dit hotel terecht gekomen.
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van jefrey op 26 aug 2017
thanks for your feed back very freindly from your side

6/10 – Redelijk

Vader+dochter16, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onprettige omgeving en vliegtuiglawaai
Naast adequaat comfort: de buurt werd door mijn dochter vooral als onprettig ervaren. Het vliegtuiglawaai is op bepaalde momenten heel sterk.
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van jefrey op 26 aug 2017
thank you for the feed back best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly hotel as a good base for a London visit
Friendly hotel as a good base for a visit to London
thank you very much for the feed back sir

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een 8 voor t hotel
Een hotel voor jongeren vind ik.op straat te druk en jammer wat er zoal rondloopt.prostituees en hang afrikanen enz.maar t hotel is göed.staat eigenlijk op de verkeerde plaats.

10/10 – Uitstekend

Lydia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Lage war optimal, das Personal überaus zuvorkommend und hilfsbereit Sauberkeit angemessen
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Litet hotell med renoveringsbehov.
Trevlig och hjälpsam personal! Hotellet ligger dock i ett skumt område, åtminstone i kontrast till resten av stan. Det är inte ett stort hotell och rummen är ganska slitna, ex eluttag som inte sitter fast och slitna möbler/dörrar. I renoveringsbehov.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great service!
The staff was very friendly nad helpful. The room was on the small side but clean and the beds were comfortable. Very close to the central station and tram. Walking distance to the old town if you don't mind walking a little. Only downside was the loud cafe across the street. We enjoyed our stay and got great recommendations from the staff of what to see and do in the city.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Anne M

Negatief: Comfort kamer
Disappointing stay
Small tired room in a budget hotel but not at budget price. Extremely expensive for what it was. Area not very good. Noisy and dodgy , people hanging about outside. Not near the centre although very near the train station.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van resepsion op 17 mrt 2023
Je comprends pourquoi ce client a commenté ainsi car lorsque nous avons dit que vous paierez à l'hôtel au moment du check-in, il a occupé la réception pendant plus d'1 heure, nous lui avons expliqué que votre chambre n'a pas encore été payée, il était très en colère contre nous.I understand why this customer commented like this because when we said that you will pay at the hotel at the time of checking, he occupied the reception for more than 1 hour, we explained to him that your room has not been paid yet, he was very angry with us.

8/10 – Goed

Julian

Well located but on a busy street
The location is very convenient for the station but it is on a street full of bars so it is noisy if your room is on the street side.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Elvi Giorgo

Positief: Netheid, personeel en service
Les matels ne son pas confortables! old, il faut les changer pour correspondre au prix eleve. Merci
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fabian

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dusche verstopft, Boden aufgerissen, Türen schließen nicht ordentlich, Kaffetassen schmutzig, Spiegel schmutzig, Betten schmutzig, Völlig verwohnt und verranzt.
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Sakari

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kohtuullinen sijainti
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Rico

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
The whole room wasn't really clean. The bed was full with hairs, even in the bathroom were a lot of hairs. Fortunately they changed the sheets very quick and without any noize. At least, I paid way to much for this hotel. Even the area wasn't really nice, I could hear the bars the whole night!
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The person who greeted us was amazing, friendly and took the time to show us a map of all the spots to visit and food places to try. After that, it went downhill. The room stank of cigarettes and the window wouldn’t close properly to stop the smell. The shower was broken and the room was dirty. I question if the sheets were even changed
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Artur op 28 jun 2022
hello dear of course the sheets are changed every single day and we are sorry for the smook odor that came from out the window also the widows do work properly it just that istead turning the gripp to the right and open or close you shuld turn it to the left that the only thing to keep in mind next time we wish you a nice day an gread continuation Best regards Artur

6/10 – Redelijk

Sandra

2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

JOSE CLAUDIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van MERCIE BIEN VOUS CHER LIENT op 9 jun 2022
MERCIE BIEN VOUS CHER LIENT

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are great and the hotel is very close to the main train station as well as public transportation system. The bed in my room was very comfortable.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dear customer, we look forward to seeing you again op 9 jun 2022
Dear customer, we look forward to seeing you again, thank you for your satisfaction

8/10 – Goed

Brahim

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très gentil et accueillant. Chambre nécessité maintenance poign6 de fenêtre cassée et parquet qui se décolle.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Cédric

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Dear customer, we look forward to seeing you again op 9 jun 2022
Dear customer, we look forward to seeing you again, thank you for your satisfaction

8/10 – Goed

Martina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
SUPER!!!!!
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

JEAN LUC

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 hôtel sous couloir aérien, pourquoi pas en soute
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van JEEF JOSSI op 14 aug 2021
Cher, je ne comprends pas comment les personnes atteintes d'une maladie mentale commune voyagent seules.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Yaser

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind management of the hotel and amazing hospitality.
9 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bem localizado, próximo a estação central, restaurantes e lojas. Os proprietários são uma família muito simpática e atenciosa. Comunicam-se em vários idiomas, inclusive português. Muito limpo, organizado e silencioso. Recomendo!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Dear customer, thank you very much for your honor. op 22 jan 2020
Dear customer, thank you very much for your honor. We always wait for you. ARTUR RODEREGUES

2/10 – Ontzettend slecht

Adriana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a 3stars
The room is extremely small. The plugs are not functioning properly. The TV is not working. The soap in the bathroom was so old that when I opened it, it became small pieces. Not great at all. I do not recommend.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jeffrey op 19 jan 2020
hello dear fisrt of all trhe rooms are standart m2 for Luxembourg second how is it possible that the plugs not working you are the only one in my hole working carriere here at the hotel that had such an unbeliveble heppening also note we do have 30 room with the same television sythem in all rooms when you hhad trouble to use it it dosent mean that the tv is not working pleas only let us now whewr we can assit and we will assist you with pleasure an no the TV is not broken it works with 2 remoots one for the reciver and the other for the tv nay ways next time you may just ask and we will solwe all your needs best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Aysel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Location is very convenient, 3 minutes from the train station and close to city centre. Rooms are very clean, warm and well furnished. The staff is very kind and helpful. Perfect service for a good price.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Merhabalar Aysel hanim yorumumuz beni cok mutlu op 11 dec 2019
rimla

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hello Aysel hanim comments made me very happy I wi op 11 dec 2019
Hello Aysel hanim comments made me very happy I will always be happy to host you love and respect

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Luxembourg weekend
Definitely a 3 star as disclosed, set expectations accordingly. Attached restaurant had excellent donar Kabob, good value. Very close to Central train station. Bus service from airport to train station was good and inexpensive. For the right trip, a good value.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van good evening for your nice comments with the best op 9 dec 2019
good evening for your nice comments with the best wishes of the hotelyasaha staff is very grateful to you GIYASETTIN ADAGA

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pas au niveau
Cet établissement n'est pas au niveau où il devrait être, compte tenu du prix. Les équipements sont insuffisants et l'espace, qui est déjà très réduit, est mal utilisé. Par exemple, les cintres ne sont que des tiges de fer !
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Hello Aysel hanim comments made me very happy I wi op 11 dec 2019
Hello Aysel hanim comments made me very happy I will always be happy to host you love and respect

4/10 – Matig

Ebrahimi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van JEFFERIY op 4 dec 2019
CHER CLIENT MERCI POUR VOS COMMENTAIRES, VOUS AVEZ ÉTÉ COMPLÈTEMENT DISCRIMINATIF INCREDIBLE SANS AUCUN COMMENTAIRE CORRECT. NOS MATÉRIAUX SONT TOTALEMENT NOUVEAUX ET UTILISABLES. CECI REFLÈTE TOTALEMENT VOTRE VISION

10/10 – Uitstekend

Alberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excelente
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Giyasettin Adaga op 28 nov 2019
Dear Client We would love to see you again here in our hotel we appreciate your points. Best regards

6/10 – Redelijk

Oumar

Zakenreiziger
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van giyasettin adaga op 23 nov 2019
Thank you for your gentleman review, we are always waiting for you

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van isabelle f . op 21 nov 2019
Merci beaucoup pour votre commentaire Monsieur Francesco vous êtes toujours le bien venue à HOTEL YASHA. merci bien à vous

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Beaucoup de bruit dans la rue en face de la gare.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jeffrey R. op 1 nov 2019
merci beaucoup pour votre commentaire

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended for women business travellers
For the price and the listing of 3* I would expect Much better. It’s surrounded by strip clubs and sex shops and I heard men outside my window scream-speaking to women all night. Not a good choice for a business trip, or for any reason... Oh, also there are non smoking signs everywhere but my room had a old timey cigarette stench. No thanks! Told my organization Never again!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van receptioniste op 29 okt 2019
pleas never come back because we are not responsable for any thing outside of the hotel also as you have seen we have put every where a non smoking signe but always is there some one how think hes not concerned