Hotel Charlemagne By HappyCulture
Hotel met een restaurant, op 8 minuten lopen van Winkelcentrum Lyon Confluence
Fotogalerie voor Hotel Charlemagne By HappyCulture





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Courtyard View or City View) laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Courtyard View or City View)
8,4 van 10
Zeer goed
(46 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 744 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23 Cours Charlemagne, Lyon, Rhone, 69002
Over deze accommodatie
Hotel Charlemagne By HappyCulture
Vergelijkbare accommodaties

Keystone Hôtel & Spa
Keystone Hôtel & Spa
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 289 beoordelingen
De prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.86 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 16 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Charlemagne Lyon
Charlemagne Lyon
Best Western Hotel Charlemagne
Best Western Hôtel Charlemagne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Charlemagne By HappyCulture
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Francisca M.M.
Reisde met een groep
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisca M.M.
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Otto
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Otto
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Carl, Ieper
Reisde met partner
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Carl
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
FRANK
Reisde met een groep
16 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANK
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
FRANK
16 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANK
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
FRANK
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay in Lyon at affordable price.
FRANK
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Philippe, België
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Ella
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, centraal gelegen hotel.
Ella
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jul 2011
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Karen
Reisde met partner
28 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Fabrizio
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabrizio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ella
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ella
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
VERONIQUE
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VERONIQUE
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shelley
1 okt 2025
Shelley
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
brice
Reisde met partner
29 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
brice
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Olivier
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivier
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eunjong, LOS ANGELES
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunjong
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nils
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nils
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Angel
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Tarik
Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tarik
1 nacht verbleven in september 2025

















