Fotogalerie voor OKKO Hotels Lyon Centre





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(89 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer (vue Rhône) laden

Premium kamer (vue Rhône)
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer (vue Rhône) laden

Klassieke tweepersoonskamer (vue Rhône)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, balkon laden

Klassieke tweepersoonskamer, balkon
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Campanile Lyon Centre - Gare Part Dieu
Stadscentrum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.082 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 bis, quai General Sarrail, Lyon, Rhone, 69006
Over deze accommodatie
OKKO Hotels Lyon Centre
Vergelijkbare accommodaties

Le Phenix Hotel
Le Phenix Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 20 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Okko Hotels Lyon Pont Lafayette Hotel
Okko Hotels Pont Lafayette Hotel
Okko Hotels Lyon Pont Lafayette
Okko Hotels Pont Lafayette
OKKO Hotels Lyon Centre Lyon
OKKO Hotels Lyon Centre Hotel
OKKO Hotels Lyon Pont Lafayette
OKKO Hotels Lyon Centre Hotel Lyon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OKKO Hotels Lyon Centre
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Carine
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carine
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
H.E.
29 okt 2022
H.E.
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Elise
1 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elise
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Goedele
Zakenreiziger
19 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goedele
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Isabelle
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyon city hotel
Isabelle
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Bernardus
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice on the outside but needs maintenance



Bernardus
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business trip
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
CPLM
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader!!!
CPLM
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok maar...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Vincent
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
G A P
Zakenreiziger
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
G A P
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel at a great location
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Christian, Mechelen (België)
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eddy
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Eddy
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Leloup
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leloup
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Guest, Amsterdam
Reisde met een groep
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guest
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sophy
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophy
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
5 okt 2025
Positief: Netheid
Nick
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Anchen
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anchen
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dawn, Keighley
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
1 nacht verbleven in september 2025