Particuliere eigenaar
HOTEL LUZ GARDEN
Hotel met gratis ontbijt, op 9 minuten lopen van Fonteinen van Aguas Calientes
Fotogalerie voor HOTEL LUZ GARDEN





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

109 Aymuraypa Tikan, Machu Picchu, Cuzco, 08681
Over deze accommodatie
HOTEL LUZ GARDEN
Vergelijkbare accommodaties

Vilas Insight Hotel Machupicchu
Vilas Insight Hotel Machupicchu
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 131 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in tussen 10.30 uur en 22.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Overige info
Kinderen jonger dan 18 jaar mogen meestal uitsluitend in accommodaties in Peru verblijven als ze worden vergezeld door een ouder, wettelijke voogd of geautoriseerde verantwoordelijke persoon. Begeleidende volwassen wordt mogelijk gevraagd hun eigen identiteitsbewijs en dat van het kind te overleggen, evenals eventuele door een notaris getekende ondersteunende documentatie. Bezoekers die met kinderen reizen, dienen voor meer informatie voorafgaand aan hun reis een Peruaans consulaat te raadplegen.
Volgens de Peruaanse wet zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen van meer dan PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden voldaan
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LUZ GARDEN Hotel
HOTEL LUZ GARDEN Machu Picchu
HOTEL LUZ GARDEN Hotel Machu Picchu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL LUZ GARDEN
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Thomas Paul
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas Paul
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jianxin
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jianxin
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Subir
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subir
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Carmen Gpe
21 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen Gpe
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Li
20 okt 2025
Li
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Marie-Ginette
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Ginette
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Ellen
Reisde met familie
17 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
Ellen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Nobuhiro, Takamatsu
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nobuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Hilda
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilda
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
yeney, Miami
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yeney
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Darshil
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darshil
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jennifer, Fulshear
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Joe
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Silvana
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvana
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Andre
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Michelle, New York
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Adrian
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Hector
24 sep 2025
Hector
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Philip
22 sep 2025
Philip
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Jenny
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Elizabeth
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Marco Antonio
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco Antonio
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Kenta
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenta
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 โ Matig
Gurpal
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurpal
2 nachten verbleven in september 2025








