Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen" "
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
2,0/10
Netheid
2,0/10
Personeel en service
2,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
E. Maionica, Miami, FL
31 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
no comments. Terrible host. Asking for cash-payment.
E. Maionica
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Antonio op 25 jul 2018
Hello Maionica. As you know we informed you in advance your arrival that was mandatory to show the credit card used for paying the booking. At the arrival date you told us that "you missed your credit card at friends house". We let you 3 chances : get back your credit card from your friends home, pay with a new credit card (reimbursing the missing one) or paying in cash. You did not accept any of them and decide to not show at check in. This procedure is standard and mandatory in order to avoid fraud credit card use and is in benefit of all the community (customers and hotels). We are really concern about customer satisfaction and security. I hope you undertand and we really wish you the best.Kind regards. Antonio