Lobby

Beoordelingen van Hotel ILUNION Alcalá Norte

4 out of 5
Hotel ILUNION Alcalá Norte
Calle de San Romualdo, 30, Madrid, Madrid

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 489 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 396 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1005 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice and clean place to stay
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mónica Parra- Manager op 9 aug 2023
Dear Mustafa, Thank you for posting such a positive review about your recent stay with us.Thank you so very much for highlighting our cleanliness, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests.Once again, we thank you for sharing this valuable feedback with us and we hope to welcome you back soon. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

M

5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg goed ontbijt. Mooie kamer goed bed.
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Nieves Toro op 31 okt 2022
Dear Patrick,Thank you for sharing your opinion with us. We greatly appreciate the time invested in it.Regards,Nieves Toro, Manager.

8/10 – Goed

Serena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was niet heel uitgebreid
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Juan A. García. Director. op 30 aug 2021
Beste Serena, Bedankt voor je mening over Ilunion Alcalá Norte. We hopen dat je het snel kunt herhalen. Een hartelijke groet

8/10 – Goed

Piet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nogal een kil businesshotel.
Parking in de straat, is een beetje zoeken. Hebben geen eigen restaurant. er zijn er in de buurt, maar die hebben allen sluitingsdagen.is daar een ziekenhuis in de buurt, want er zaten veel mensen met een verband in de lobby ??
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ilunion Alcalá Norte op 20 feb 2020
Dear Customer, Thank you very much for sharing your opinion and good rating. We will continue working to improve. I´m very gratefull if you have more coments o suggestions that can help us to improve. I remain at your disponsal. Nieves Toro

10/10 – Uitstekend

Adela, Castricum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
hotel is schoon en de kamers worden elke dag schoongemaakt
7 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good business hotel in quiet area of the city
Pleasant hotel with modern facilities and great facilities for handicapped people. Very impressive care for the disabled amongst us. Very positive. In industrial area with mainly car dealers around. Great for business and quiet work, less good if you want to see something of Madrid. Great price-value proportion.
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van ILUNION Alcalá Norte op 29 jun 2017
Dear Customer, Thank you very much for sharing your opinion and good rating. I am glad if you had a pleasant stay. My apologies if we failed to give you good information about our surroundings. We note your suggestions and continue working to improve. I remain at your disponsal. Nieves Toro

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel bij stad en vliegveld
Wij hadden dit hotel uitgezocht omdat we de volgende ochtend om 5 uur op moesten om naar het vliegveld per taxi gebracht te worden. Nu het voldeed, prima. We werden nog netjes op tijd wakker gebeld. Om naar het centrum van Madrid te gaan, was ook nog goed te doen.
Reactie van Manuel Jiménez. Director op 11 jul 2016
Dear Petar, My apologies for not speaking your language. I just wanted to thank you for your comment and rating. I'm at your disposal.

8/10 – Goed

Peter, Sneek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op enkele minuten van de metro
van het hotel naar de metro: Ongeveer 8 minuten lopen, daarna in 20 minuten in het centrum van Madrid. Enkele buslijnen vlak voor het hotel.Prima hotel, behulpzaam personeel, redelijk restaurant, prima ontbijtbuffet Enkele behoorlijke restaurants en bars in directe omgeving van hotel. Kamer ruim genoeg met goede douche/bad/toilet. Bedden zijn uitstekend.

8/10 – Goed

Javier, Orlando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, friendly staff, overpriced bar drinks and parking.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nayel

Hotel has no sound proofing. You hear every little sound
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 30 apr 2024
Dear Nayel, First of all, thank you for choosing our hotel for your stay in the capital, and for sharing your valuable opinion through this platform. Regarding the noise, we are sincerely sad that it has affected your rest, since we do everything possible to ensure that the levels are kept within reasonable limits. You can be sure that we will take your comments into account to study possible measures that can help us minimize or eradicate this type of inconvenience. We hope that this does not prevent you from staying with us again and that we can welcome you again in the future offering you a more positive experience, just as this one should have been. Best regards, Mónica Parra Manager

10/10 – Uitstekend

Jodi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Martin, Sterling

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Many times at this hotel, always great.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Monica Parra- Manager op 30 apr 2024
Dear Martin, On behalf of everyone at ILUNION Alcalá Norte, I would like to thank you for this great review you have posted about our hotel. We are completely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. It definitely makes us start our day with a boost of energy. We hope to welcome you back to our city many many times. Best regards, Mónica Parra Manager

10/10 – Uitstekend

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 17 apr 2024
Dear Ying, Thank you for posting such a positive review about your recent stay with us.Thank you so very much for highlighting our cleanliness, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests. Once again, we thank you for sharing this valuable feedback with us and we hope to welcome you back soon. Best regards, Mónica Parra

6/10 – Redelijk

Fernando, Panama

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In 2024 the internet of a hotel MUST WORK. Was not the case. Alberto, from reception, the #1
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 15 apr 2024
Dear Fernando, First and foremost, thank you for sharing your opinion about your recent stay at lLUNION Alcalá Norte. For us, the main goal is to have our guest feel like home and make the most of the experience and when this is not the case we do feel the frustration that comes with it. Nevertheless, your comments are the base of our continous improvement and therefore we can only thank you to share them with us so to be able to put in place what needs to be done so to improve. As a team, we are committed to achieving 100% guest satisfaction and appreciate comments such as yours’ as a powerful wake-up call on areas where we need to do a better job. I am sorry that we did not live up to your expectations on this occasion and assure you that we will take immediate action. I truly hope to have the opportunity to welcome you back again, should you wish to do so, please do not hesitate to contact me personally so to handle your request. Best regards, Mónica Parra Manager

6/10 – Redelijk

Juan francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no le doy 5 por el aparcamiento
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mónica Parra- Directora op 15 apr 2024
Estimado Juan Francisco,Gracias por haber confiado en nuestro hotel y por el tiempo dedicado a valorar su experiencia con el resto de los usuarios de este portal. De esta forma nos da la oportunidad de mejorar en nuestro día a día en pro de garantizar el más alto nivel de calidad en nuestros servicios e instalaciones y la plena satisfacción de nuestros huéspedes. Por otra parte, informarle que disponemos de un parking público ajeno a nuestra gestión. Con el ánimo de favorecer el conocimiento de esta circunstancia por parte de nuestros clientes desde antes de su entrada, la empresa que lo gestiona, dispone de sus tarifas publicadas en los paneles informativos previos a la entrada del mismo. Agradeciéndole una vez más sus valiosas opiniones, y esperando tener la oportunidad de recibirle nuevamente en nuestro hotel, reciba un cordial saludo, Mónica Parra Directora

10/10 – Uitstekend

ROSAMAGALY DE JESUS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atención
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mónica Parra- Directora op 17 apr 2024
Apreciada Rosamagaly, Muchas gracias por tomarse unos minutos de su tiempo para compartir con nosotros sus impresiones acerca de su reciente estancia en ILUNION Alcalá Norte. Nos alegra saber que fuimos capaces de colmar sus expectativas y que se haya llevado un gran recuerdo de su visita, es nuestra mayor recompensa. Nos seguiremos esforzando cada día para ofrecer siempre el servicio amable y profesional que merecen. Esperamos seguir contando con su confianza y volver a darle la bienvenida muy pronto en la que puede considerar desde ya su casa en Madrid. Un afectuoso saludo, Mónica Parra Directora

8/10 – Goed

Oliver

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schlechtes Internet bzw. eher keines
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 15 apr 2024
Sehr geehrter Oliver, wir danken ihnen für Ihr Feedback. Wir bedauern jedoch, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten uns für die Unannehmlichkeiten bezüglich entschuldigen. Ihre Anmerkungen sind für uns sehr wichtig, um unseren Service stetig zu verbessern. Wir werden Ihre Anmerkungen intern besprechen und entsprechende Maßnahmen ergreifen, um solche Situationen in Zukunft zu vermeiden. Wir hoffen Sie beim nächsten Mal von uns zu überzeugen Mit freundlichen Grüßen, Mónica Parra Manager

8/10 – Goed

Thomas, McKinleyville

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roomy and modern facilities with a helpful and friendly staff. Everything we wanted to do required a taxi ride.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 4 apr 2024
Dear Thomas, We greatly appreciate the time you spent to share your experience at our ILUNION Alcalá Norte Hotel with us and the Expedia’s readers. We appreciate your kind words towards our great facilities and friendly staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. We hope to see you soon in your next visit to Madrid city, so we may welcome you with our best smile and make you feel at home. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Lyudmyla

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Recepción Horrible Señor ANDRÉS
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Directora op 26 mrt 2024
Estimada Lyudmyla, Gracias por elegirnos para su reciente estancia en la capital y por compartir su opinión con nosotros. En ILUNION Alcalá Norte valoramos mucho a nuestro personal, ya que somos plenamente conscientes de que sus interacciones con él tienen un impacto enorme en la experiencia global. Por lo tanto, nos comprometemos a modificar cualquier actuación que nos aleje de nuestro objetivo, el cual es que nuestros huéspedes se sientan atendidos y bienvenidos en todo momento. Una vez más le damos las gracias por compartir esta información con nosotros, puede estar segura que será utilizada en consecuencia para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

KAYO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は広くて、清潔でした。 フロントサービスも良かった
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 26 mrt 2024
この度は当ホテルをいただき、誠にありがとうございました。 今後もご期待に沿えるサービスを提供できるよう、尽力して参ります。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ちしております

6/10 – Redelijk

Fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Local distante da estação do metro e foram efetuar a arrumação do quarto quase as 17 hrs da tarde, estávamos no quarto e recusamos…
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 26 mrt 2024
Estimado Fernando,Muito obrigado por partilhar a sua experiência no Hotel ILUNION Alcalá Norte durante a sua recente estadia em Madrid.A nossa maior prioridade é a satisfação dos nossos hóspedes e por isso mesmo, lamentamos saber que a sua experiência não tenha correspondido às suas expectativas e por isso mesmo pedimos desculpa por esta experiência menos agradável.Agradecemos mais uma vez o seu tempo despendido em partilhar a sua experiência connosco, pois as suas referências serão avaliadas e consideradas as alterações necessárias.Na expectativa de o voltar a receber de novo, apresento-lhe os meus cumprimentos.

10/10 – Uitstekend

Javier Camino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy cómodos, ambientes grandes y a su vez acogedores, personal muy amable, buen desayuno
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Directora op 26 mrt 2024
Estimado Javier, Gracias por sus comentarios acerca de su reciente experiencia en nuestro hotel ILUNION Alcalá Norte. Nos alegra muchísimo que nos haya otorgado su generosa valoración y que su estancia con nosotros haya sido tan agradable destacando la amplitud y comodidad de nuestras instalaciones, así como nuestro amable personal. Por otra parte, nuestros chefs se esfuerzan diariamente en desarrollar una oferta variada, de calidad y saludable con el objetivo de satisfacer todas las preferencias de nuestros huéspedes y que puedan empezar el día con toda la energía! Seguiremos trabajando con ilusión para volver a sorprenderle en una próxima visita. Un afectuoso saludo,

10/10 – Uitstekend

Mustafa Imad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt var bra, inga klagomål!
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 26 mrt 2024
Hej Mustafa Imad,Tack för att ni skrivit lite feedback om er vistelse hos oss, vi är glada att se att ni fick njuta och hoppas att välkomna er tillbaka snart igen.Hälsningar,

8/10 – Goed

MARCO, SPRING

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Christian, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing bad about it, just not a very interesting area.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 26 mrt 2024
Dear Christian, Thank you for sharing your feedback on your stay with us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive opinions. We lament reading that our location was not convenient for you. We are aware that we are not a central hotel, but our team are on hand for any advice on the best way to visit the surrounding area. Thanks once again for taking the time to let us know. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Vesselen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay near (15 min drive) the Airport. There is nothing interesting in a walking distance from the hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 26 mrt 2024
Dear guest, Thank you for sharing your feedback on your stay with us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive opinions. We lament reading that our location was not convenient for you. We are aware that we are not a central hotel, but our team are on hand for any advice on the best way to visit the surrounding area. Thanks once again for taking the time to let us know. Best regards,

4/10 – Matig

Miray

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is very faraway from city center. There is nothing going on around either. With the same price i would get hotel close to city center. Not recommended
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 16 feb 2024
Dear Miray, Thank you for sharing your feedback on your stay with us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive opinions. We lament reading that our location, that you chose when making the reservation, was not convenient for you. We are aware that we are not a central hotel, but our team are on hand for any advice on the best way to visit the surrounding area. We are close to some centers of interest and we consider the hotel well connected to the center by direct bus line 28 to Puerta de Alcalá right in front of the hotel, and metro line 5 (Suanzes ), just 10 minutes walking. Thanks once again for taking the time to let us know. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Bassem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 16 feb 2024
Dear Bassem, Thank you very much for your kind review and rating. It makes us incredibly happy to know you had such a nice experience in our hotel ILUNION Alcalá Norte. We are always looking to make our guests feel comfortable and at home. We will be delighted to host you the next time you visit Madrid! Cant wait to welcome you again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Aqsa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 10 feb 2024
Dear Aqsa, We would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our ILUNION Alcalá Norte Hotel and we are delighted to read that we were able to match your expectations!! Guest satisfaction and happiness is our main goal and there is no better reward for us than your positive feedback. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to welcome you again whenever your travels bring you back to our city. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Régis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait pour visiter Madrid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Directrice op 6 feb 2024
Cher Régis,Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre hôtel ILUNION Alcalá Norte et sommes ravis de lire que nous avons su satisfaire vos attentes. Encore merci pour votre merveilleuse appréciation, nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir parmi nous lors de votre prochaine escapade "madrilène"Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Diego

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 6 feb 2024
Dear Diego,First of all, we would like to thank you for choosing us and recommending us to the rest of travelers of Expedia.com through this rating. We are thrilled to know that we were able to exceed your expectations in so many ways. Please, be sure, your words will keep us smiling during the whole week. Once again, thank you and we hope to have the opportunity to welcome you back many many times. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Leticia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All personnel were kind, food was really good.
13 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 6 feb 2024
Dear Leticia, The entire team is delighted to read such an amazing review about your recent stay, for us it will always be an honor to host you every time you visit our lovely city. Thank you so very much for highlighting our mediterranean gastronomy , being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you again on your next getaway to Madrid. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mónica Parra- Manager op 6 feb 2024
Dear Jorge,On behalf of everyone in ILUNION Alcalá Norte, I would like to thank you for this review you have posted about our hotel. We are completely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. It definitely makes us start our journey with a boost of energy. We would like to thank you for highlighting your overall experience .We hope to welcome you back to our lovely city soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Sandra

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Las meseras en el desayuno buffet son muy poco serviciales y retiran el servicio de desayuno antes de la hora
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mónica Parra- Directora op 6 feb 2024
Estimada Sandra, Gracias por elegirnos para su reciente estancia en la capital y por compartir su opinión con nosotros. En ILUNION Alcalá Norte valoramos mucho a nuestro personal, el cual está orientado al servicio al cliente, ya que somos plenamente conscientes que sus interacciones con él tienen un impacto enorme en la experiencia global. Por lo tanto, nos comprometemos a modificar cualquier actuación que nos aleje de nuestro objetivo, el cual es que nuestros huéspedes se sientan atendidos y bienvenidos en todo momento. Una vez más le damos las gracias por compartir esta valiosa información con nosotros, puede estar segura que la información que ha proporcionado será utilizada en consecuencia para mejorar la experiencia de nuestros futuros huéspedes. Reciba un afectuoso saludo,

6/10 – Redelijk

Andoni

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MARIA JOSE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jose

12 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

sergio guevara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente. Muchas felicidades
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mónica Parra- Directora op 9 jan 2024
Apreciado Sergio, Muchas gracias por dedicarnos parte de su tiempo en compartir a través de esta plataforma su magnífica valoración. Lo que nos resulta realmente excelente es poder contar con la confianza de clientes como ustedes! Nuestro mayor objetivo es su satisfacción, crear recuerdos únicos y ofrecer un servicio de hospedaje cumpliendo con todas sus expectativas. Esperamos de corazón poder recibirle de nuevo en la que puede considerar su segunda casa en la capital. Un afectuoso saludo y Feliz año 2024 en nombre de todo el equipo, Mónica ParraDirectora

10/10 – Uitstekend

Alvaro Ignacio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merece la pena estar
Excelente hotel con muy buenos servicios.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mónica Parra- Directora op 30 dec 2023
Estimado Álvaro, ¡Muchísimas gracias por compartir con nosotros y el resto de usuarios de Hoteles.com su magnífica valoración ! Por clientes como ustedes nos apasiona lo que hacemos . Será un placer para nosotros volver a darle la bienvenida en su próxima visita a la ciudad y que vuelva a disfrutar de una experiencia excelente. Deseando verle pronto, le deseamos muy Felices Fiestas en nombre de todo el equipo.Un afectuoso saludo ,

6/10 – Redelijk

JOSE MANUEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olor a tabaco
Las habitaciones son amplias y actualizadas pero al menos la que a mí me tocó olía a tabaco. Un olor que estaba impregnado y que no desapareció en las tres noches que me alojé.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mónica Parra- Directora op 30 dec 2023
Estimado José Manuel, Muchas gracias por compartir con nosotros su constructiva valoración a través de Hoteles.com. Seguimos un estricto protocolo preventivo de limpieza y revisión de habitaciones, además de estar prohibido fumar en todas ellas. Por lo que espero comprenda que ésta es una situación inusual, entendiendo que el huésped anterior no tuvo el menor reparo en saltarse la normativa vigente. Para una futura ocasión, no dude en comunicarlo en recepción y nuestro equipo hará todo lo posible para darle una solución a la altura de sus expectativas. Estaremos felices de volver a darle la bienvenida en un futuro próximo. Hasta entonces seguiremos trabajando con ilusión para obtener su total recomendación. Un afectuoso saludo y Felices Fiestas en nombre de todo el equipo,

8/10 – Goed

Isabel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, good service and good breakfast
Reactie van Mónica Parra- Manager op 6 feb 2024
Dear Paolo, We greatly appreciate the time you spent to share your experience at our ILUNION Alcalá Norte Hotel with us and the Expedia’s readers. We appreciate your kind words towards our facilities, service and breakfast buffet as we strive to ensure a wide array of options to kickstart the day. We hope to see you soon in your next visit to Madrid city, so we may welcome you with our best smile and make you feel at home. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Erbin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, just the location it doesnt have to much things to eat near
Reactie van Mónica Parra- Manager op 16 feb 2024
Dear Erbin, We appreciate you took the time to share your experience with us. We are very joyful to read you consider us a great hotel. On the other hand, we regret that you felt our location was not exactly what you were looking for, our team are on hand for any advice on the best way to visit the surrounding area. I truly hope to have the opportunity to welcome you back for a second opportunity, Best regards,

8/10 – Goed

Adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023