Terras

Beoordelingen van Hotel Madrid Chamartín Affiliated by Meliá

3 out of 5
Hotel Madrid Chamartín Affiliated by Meliá
Mauricio Ravel,10, Madrid, Madrid

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 318 van 871 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 370 van 871 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 871 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 871 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 871 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel, misschien badkamer wat verouderd, maar wel ruim en alles was schoon en netjes. Ruime kamers, goed ontbijt, veel keus. Hotel ligt dichtbij metrostation, erg prettig! Omgeving van hotel was nu rommelig, ze waren aan het werk, dus veel bouwtroep. Maar viel weg tegen alle voordelen. Een aanrader!!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord. op 29 aug 2023
Beste Saskia,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van het hotel, de ruime kamers en het uitgebreide ontbijt. Het is fijn om te weten dat u de nabijheid van het metrostation op prijs stelde, waardoor u gemakkelijk de stad kon verkennen.We begrijpen dat de bouwwerkzaamheden in de omgeving van het hotel voor enige overlast hebben gezorgd. We willen u verzekeren dat dit een tijdelijke situatie is en we hopen dat dit in de toekomst geen invloed meer zal hebben op het verblijf van onze gasten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt tijdens uw verblijf.We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Madrid.Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Inge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie ligt naast een groot station wat erg fijn is. Het zit vlak naast de 4 grote torens van het financiële district, wat al vroeg levendig klinkt. Ontbijtbuffet was prima, uitgebreid en netjes. Helaas was er geen airconditioning, kamer was veel warmer dan buitentemperatuur en de kamerpassen werkte keer op keer niet meer. Het zwembad was nog niet open.
5 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed gelegen (dichtbij de metro), vriendelijke service. Beetje verouderd hotel.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van andres sanchez op 19 aug 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plek bij station Chamartín, behulpzaam personeel, fijn zwembad
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van andres sanchez op 7 aug 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed eten en het hotel ligt zeer centraal

6/10 – Redelijk

Hilde, Amersfoort

Positief: Personeel en service
Prima hote bij centraal station metro en trein
Het hotel is een zakenhotel. In een flatgebouw. Het ligt in een lelijke omgeving en het is binnen ook wat verloederd. Maar de kamers zij ruim en schoon. De bufetten zijn goedkoop en uitgebreid. En er is een groot zwembad.

8/10 – Goed

Marion, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
makkelijke lokatie
Geboekt vanwege de locatie. Heel gemakkelijk bij het trein/metrostation.We kregen niet de geboekte kamers maar daar werd wel voor gecompenseerd na wat aandringen.

8/10 – Goed

Tmm, Zoetermeet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Top hotel, vriendelijk personeel, 2 min bij Chamartin station vandaan. En dichtbij voetbal stadion santiago bernabeu.

8/10 – Goed

Marko, Lekkerkerk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topprijs voor een mooie nette kamer.
Algemeen: ongeveer 30 min. (Metro) of 15 min. (Taxi) van de luchthaven. Ongeveer 25 min. (Metro) van centrum. Plus: perfecte ligging naast metro-/treinstation Chamartín, grote, schone kamer, heerlijke bedden, airco, gratis basis Wi-Fi, mooi buitenzwembad. Min: geen koffieapparaat, geen extra scheerspiegel, douchestang zat bijna los, sommige receptiemedewerkers niet altijd even vriendelijk. Overall: prima hotel voor mooie prijs.

8/10 – Goed

Dannique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Netjes hotel met een mooi zwembad
Wij hebben dit hotel gekozen voor onze citytrip naar Madrid. Het was een prettig verblijf, dankzij de goedwerkende airco, het verkoelende zwembad en de prettige bedden. We vonden de afstand naar het centrum van Madrid ook prima, 20 minuutjes met de metro. Het metrostation overigens nog geen 200 meter lopen. Het enige wat ons tegenviel was het receptiepersoneel wat geen woord Engels sprak en nog nooit van lachen had gehoord. De man bij het zwembad en de schoonmaaksters daarentegen weer ontzettend aardig. Al met al een prima plek om Madrid te verkennen en af en toe ook gewoon lekker niks te doen.

8/10 – Goed

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, nice swimming pool
Good hotel, definitely 4* although not brand-new. Big swimming pool. Large room, quiet and very clean. Location is 30 minutes from the city centre, but interesting if you travel by car - they have an agreement with a nearby car park (lower prices). Big metro / train station nearby.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

trees, oostende, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel tryp centro norte mauricio ravel 10
ligt niet in het centrum van madrid daardoor wel rustig, je ontdekt daardoor ook de "nieuwe stad" die je anders misschien links zou laten liggen... het metro station noemt chamartin, het laat je toe op een vlotte manier in het centrum te geraken, voor ons was het hotel een echte meevaller, enkel het ontbijt is duur...maar dat kan je ook elders nuttigen.

4/10 – Matig

James

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
My room, 1201, was very noisy. It suffered from noise from the lift shafts immediately behind the wall of the bed, from fan noise in bathroom and ill-fitting windows that led to a lot of street and wind noise. Shower also wasn't thermostatic and so ran hot and cold. Altogether very poor value for the money spent.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Derek, Blairgowrie

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Food terrible Breakfast not much better
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 22 apr 2024
Dear Mr. Derek,Thanks for taking the time to share your views of your visit.We regret to hear that your culinary experience did not meet your expectations. Our Central Plaza Restaurant prides itself on offering a variety of Mediterranean cuisine options and we are surprised to hear that our food was not to your satisfaction. We are also concerned about your comments regarding room cleanliness and service, as we usually receive positive remarks for our attention to detail and helpful staff. Rest assured, we consistently strive to uphold a high standard of hospitality and service culture.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Toshiyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although I arrived midnight due to delay of my flight, the check inn process was very smooth and perfect.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 22 apr 2024
Dear Mr. Toshiyuki,Thank you for this review.We are delighted to hear that the check-in process met your expectations, even after a late arrival. Our team takes pride in providing excellent service culture, ensuring a smooth and welcoming start to your stay. It's wonderful to know that our commitment to cleanliness was reflected during your visit, as we strive to maintain the highest standards for our guests. While it appears that room amenities did not completely meet your satisfaction, we appreciate your high rating and are continuously working to enhance the room experience for all our valued guests.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the train station
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 22 apr 2024
Dear Ms Sonia,Thank you for sharing your review of your stay.We are delighted to hear that our proximity to the train station added convenience to your stay. Your appreciation for our room cleanliness, overall hotel condition, attentive service, and room amenities is truly rewarding for our team. It is always heartening to receive such positive feedback, as we strive to create memorable room experiences and uphold our service culture.Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Adrián

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gran ubicación si necesitas moverte en tren a otros pueblos/ciudades
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 15 apr 2024
Estimado Sr. Adrián,Estamos muy orgullosos de poder leer que tuvo una óptima experiencia con nosotros.Nos complace saber que nuestra ubicación cercana a la estación de tren fue perfecta para sus necesidades de viaje. Es un honor recibir comentarios positivos sobre la limpieza de nuestras habitaciones y la condición del hotel. Nuestro equipo trabaja con una cultura de servicio enfocada en ofrecer una experiencia de habitación inmejorable y estamos encantados de que haya disfrutado de las comodidades ofrecidas. Aunque no se mencionan comentarios negativos, nos esforzamos continuamente para mejorar todos los aspectos de nuestra oferta y valoramos todas las opiniones que nos ayudan a alcanzar la excelencia en el servicio.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, area has constructions
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 11 apr 2024
Dear Mr. Antonio,Thank you for this review.We're delighted to hear that our staff's service culture met your expectations and contributed to a pleasant room experience. It is also great to know that the cleanliness of our rooms was up to your satisfaction. We regret to hear about the construction in the area; we understand that this can impact the overall tranquility of your stay. Rest assured, this is a temporary situation, and we strive to provide a serene environment for our guests.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Barbara

Rooms were spotless, showers seemed new and were very good. Nice refrigerator with free drinks. Best of all was the free breakfast. Enormous choice.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 9 apr 2024
Dear Ms Barbara,Thank you for sharing your review of your stay.We're delighted to hear that our commitment to cleanliness met your expectations and that you enjoyed the refreshed state of our showers. It's also wonderful to learn that the refrigerator in your room, now stocked with a variety of items for your convenience, added to your room experience. Your kind words regarding our gastronomic offerings are much appreciated; our extensive buffet breakfast is indeed designed to provide a delightful start to the day with an array of choices to suit all tastes.Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel necesita una reforma urgente. Precio excesivo para lo que ofrece.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 8 apr 2024
Estimado Sr. Daniel,Gracias por el tiempo de dejarnos su valoración.Nos complace saber que ha disfrutado de las amenidades de la habitación. En lo que respecta a sus observaciones sobre la necesidad de una reforma y el precio, queremos asegurarle que nos esforzamos continuamente para ofrecer instalaciones de calidad y un servicio que refleje un valor adecuado. Es nuestro compromiso proporcionar experiencias memorables y nos tomamos muy en serio cada comentario para poder mejorar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para una mejor estancia.Un cordial saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Jucan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen ambiente
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 5 apr 2024
Estancia huésped,Gracias por su amable valoración.Le agradecemos enormemente sus amables comentarios sobre la limpieza y las amenidades de la habitación. Nos alegra saber que ha disfrutado de nuestras instalaciones y que nuestro equipo ha contribuido a una experiencia positiva durante su estancia. Lamentamos que la condición del hotel no haya cumplido completamente sus expectativas, y aunque no especifica el motivo, le aseguramos que nos esforzamos continuamente en mantener y mejorar nuestras instalaciones para el disfrute de nuestros huéspedes.Esperamos volver a hospedarle muy pronto. Un saludo muy afectuoso,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

2/10 – Ontzettend slecht

Cherie

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is run down. There was mold in the bathroom. Definitely not worth the price that I paid. Convenient to Chamartín but that was the only positive. The pool area looks nothing like the picture on the Expedia ad.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord. op 18 mrt 2024
Dear Ms Cherie,Thank you for providing feedback on your recent experience.We're glad to hear that our convenient location near Chamartín was a highlight of your stay. Our team strives to provide exceptional service, and we're happy to see that reflected in your satisfaction with the staff and room amenities. We apologize that our hotel did not meet your expectations in some areas. Please know that we take cleanliness very seriously, and we maintain a rigorous daily housekeeping schedule to ensure our guest rooms are impeccable. We're committed to offering our guests a tranquil room experience, and it's disconcerting to learn about your encounter with mold; this is certainly not in line with our standards. Our hotel has been partially renovated, and we continually assess areas for improvement to ensure our guests enjoy the quality and comfort we aim for. Your feedback is valuable to us and will be used to evaluate and enhance our accommodations.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Luis Miguel

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kysmar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen Hotel en frente de la estación de Chamartin
El hotel está bastante bien. en frente de la estación de metro y renfe Chamartin. a pocos minutos de paseo la castellana. Hab amplia, limpia. las camas bien. El desayuno buffet muy variado y bueno. Personal amable
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 29 jan 2024
Querido huésped,Gracias por una reseña tan positiva y por manifestar su deseo de volver a visitarnos.Le agradecemos mucho su comentario sobre su estancia en nuestro hotel. Es un placer saber que encontró nuestras habitaciones amplias y limpias, y que el confort de las camas fue de su agrado. Nos complace también que nuestro desayuno buffet variado haya cumplido con sus expectativas gastronómicas y que la amabilidad de nuestro personal haya contribuido positivamente a su experiencia.Apreciamos que nos haya hecho saber su opinión sobre las condiciones del hotel y el confort de la habitación, y nos aseguraremos de mantener nuestros estándares para que en futuras estancias su satisfacción sea aún mayor.Esperamos volver a hospedarle muy pronto. Un saludo muy afectuoso,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

calum

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Claudia M N

Reisde met familie
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Luis Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 27 nov 2023
Apreciado Luis Carlos, Nos ha encantado que nos haya elegido como su alojamiento ideal y nos alegra que se lleve tan buen recuerdo de su experiencia en nuestro establecimiento.Nos complace saber que ha valorado positivamente la limpieza de nuestras habitaciones y el servicio ofrecido por nuestro personal. Trabajamos con dedicación para ofrecer espacios impecables y un trato amable, como parte de nuestro compromiso con la excelencia. También nos alegra que las comodidades de la habitación hayan sido de su agrado, reflejando nuestro esfuerzo por proporcionar una estancia confortable y agradable con servicios como WiFi de alta velocidad gratuito y Chromecast en nuestros televisores.Lamentamos que la condición del hotel no haya cumplido completamente con sus expectativas. Aunque realizamos una renovación parcial , continuamos esforzándonos por mantener y mejorar nuestras instalaciones para asegurar la satisfacción de nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y ofrecerle una experiencia aún más satisfactoria.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Eduardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Flemming

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Neue Türen fällig...
Personal war sehr freundlich, aber unglaublich laut im Hotel. Man hat jeden Tür im Flur gehört und jeder Gast.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord op 7 nov 2023
Sehr geehrter Flemming,Vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie unseren freundlichen Service schätzen. Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Wir bedauern jedoch, dass Sie Lärmbelästigungen während Ihres Aufenthalts erlebt haben. Unsere Zimmer sind mit schallisolierten Fenstern ausgestattet, um den Lärmpegel so gering wie möglich zu halten. Wir nehmen Ihre Anmerkungen bezüglich der Türen ernst und werden dies intern besprechen, um mögliche Verbesserungen vorzunehmen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns.Freundliche Grüße und alles Gute,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

federico

Positief: Netheid, personeel en service
Old Hotel near Chamartin train station. The best: good buffet breakfast The worst: mattresses are very old and low quality. You get pocked by the inner springs everywhere. I would not recommend their beds. Area: hotel overlooks a park??? Or empty lot. Is walking distance to train, cercanías and Metro station. Area is under development, so expect construction everywhere.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 31 okt 2023
Dear Federico,Thank you sharing your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed our buffet breakfast, offering a wide variety of options to suit different tastes. Our location near Chamartín train station and metro stations indeed provides convenient access to various parts of the city, making it easy for our guests to explore Madrid.We apologize for the discomfort you experienced with the mattress in your room. We understand the importance of a good night's sleep and would like to inform you that our Premium rooms are equipped with premium mattresses for enhanced comfort. We appreciate your feedback on this matter and will take it into consideration for future improvements. As for the surrounding area, we acknowledge that there is ongoing development, but we believe this will ultimately enhance the overall experience for our guests in the future.We hope to welcome you back. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Aida Alegría de

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Florian

2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Chester, Dacula

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception floor was replaced during the night and noise from the replacement process could be heard in rooms on the 3rd and 4th floors. Also, the 3rd floor was labeled as a no smoking floor, but our room had either been smoked in before when the floor was not a no smoking floor or a recent guest had been smoking in the room. There obviously had been an attempt to mask the odor with a deodorant or air freshener. I would not stay here again or recommend this hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 23 okt 2023
Dear Chester,Thank you for sharing your review.We appreciate your kind words about our service and room amenities. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We apologize for the inconvenience caused by the noise from the reception floor replacement during your stay. We understand how important a quiet environment is for our guests, and we assure you that this was a temporary situation. Regarding the smoking odor in your room, we would like to clarify that our hotel has designated non-smoking rooms and a smoking area outside. We will investigate this issue further to ensure that our non-smoking policy is being followed. Once again, we are sorry for any discomfort you experienced.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay next to train station
I had an early train so wanted to stay near the station. Staff were very helpful. Room is a little dated but clean and comfortable. Walls are thin, I recommend ear plugs. Getting into town was easy with the metro station so close.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 27 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time share your feedback with us.We are glad to hear that our helpful staff and convenient location near the train station met your expectations. It's great to know that you found the room clean and comfortable, and that you were able to easily access the city center via the nearby metro station.We appreciate your feedback regarding the room's sound insulation and understand that it may have caused some inconvenience during your stay. Please know that we offer a variety of room types with different views and locations within the hotel, which may provide a quieter atmosphere. We encourage our guests to reach out to our reception team with any concerns, as they are always happy to assist in finding the best possible solution.We are hoping to welcome you back in the future. All the best.Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord op 18 sep 2023
Dear Mr. Matthew,Thank you for this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was memorable.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calidad precio perfecto
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord op 4 sep 2023
Estimada Sra. Sonia,Gracias por volver a confiar en Hotel Madrid Chamartín, Affiliated by Meliá y por hacernos llegar su opinión.Es genial recibir una reseña tan positiva como la que nos ha dejado. Es fácil deducir de sus palabras que su estancia ha sido realmente agradable y que encontró un precio ajustado a sus gustos para disfrutar de unos días en nuestras instalaciones.Esperamos su próxima visita con ilusión. ¡Hasta pronto!Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Carolyceth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

MIREYA LETICIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mejorar los baños dr la piscina
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord. op 23 aug 2023
Estimada Sra. Mireya Leticia,Gracias por elegir Hotel Madrid Chamartín, Affiliated by Meliá y por hacernos llegar su comentario.Nos alegra saber que disfrutó de la limpieza, las instalaciones y el servicio de nuestro personal. Apreciamos sus amables palabras y nos complace que haya tenido una estancia agradable con nosotros.Lamentamos saber que los baños de la piscina no cumplieron con sus expectativas. Agradecemos su comentario y lo tomaremos en cuenta para mejorar en este aspecto. Nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia cómoda y agradable, y sus comentarios nos ayudan a mejorar.Será para nosotros una grata noticia que nos anuncie su pronto regreso si vuelven a Madrid.Reciba un afectuoso saludo,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Damien

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La estancia perfecta, solo me gustaría que la alberca se abriera más temprano
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama op 16 aug 2023
Estimado Sr. Lau,Gracias por tomarse el tiempo de hacernos llegar su inmejorable valoración acerca del Hotel Madrid Chamartín, Affiliated by Meliá.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que encontró nuestras instalaciones en perfectas condiciones. Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro personal y el servicio brindado. En cuanto a su comentario sobre la apertura de la piscina, lamentamos si esto causó alguna molestia. La piscina está abierta en horario de 12h00 a 20h00 durante la temporada de verano, y esto se debe a la necesidad de mantenerla en óptimas condiciones para nuestros huéspedes.Quedamos a su entera disposición para cuando desee repetir experiencia con nosotros. Un cordial saludo,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Adeline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accès à l’hôtel compliqué, pas d’indication
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 8 aug 2023
Chère Madame Adeline,Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Nous prenons bonne note de votre remarque et vous en remercions.Les retours de nos hôtes sont très importants, nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Nous sommes navrés que l'information sur notre localisation n'ait pas été assez claire.Dans de pareils cas, n'hésitez pas à nous appeler. Nous vous donnerons toutes les indications nécessaires avec grand plaisir.Nous vous présentons nos plus sincères excuses pour le désagrément engendré.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour 100% réussi.Bien à vous,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Leamsi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Place
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 4 aug 2023
Dear Leamsi, Many thanks for your review.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the overall condition of the hotel. Our dedicated housekeeping team works diligently to maintain a high standard of cleanliness throughout the property. It is also wonderful to know that our service met your expectations. Our staff is committed to providing friendly and helpful assistance to all our guests, ensuring a pleasant stay.We will be happy to welcome you back in the future. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Tracy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ok but bad upper management.
Over all the hotel is nice but the management decision to have no concierge or person to assist the front desk is a 1 or 2 star hotel decision. Getting bags out of the baggage claim area when the only front desk person was helping customers made us wait 15 minutes and we barely made our train, running to the platform. I feel sorry front front desk people not to mention the inconvenience for customers. They can’t let anyone else open baggage claim area. Poor management. Breakfast was ok but nothing to write home about.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 31 jul 2023
Dear Ms Tracy,Thank you for taking the time to leave a review.We are glad to hear that you found our hotel nice and appreciated the cleanliness and comfort of your room. However, we regret the inconvenience you experienced with the baggage claim area. Our front desk team is indeed responsible for managing the luggage room, and we understand that this may have caused a delay during busy times. We will take your feedback into consideration and evaluate possible improvements in this area. Regarding the breakfast, we offer a buffet with a variety of options, including gluten-free and allergy-friendly choices. We are always open to suggestions on how to enhance our guests' dining experience.We hope to welcome you back in the future. All the best.Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Las literas para niños no se pueden usar por menor
No pudimos utilizar las literas para los niños porque no eran seguras y se podían haber caido. Mi mujer durmió con los niños en la cama grande y yo tuve que dormir en la litera. Las savanas y almohadas son de un hotel de 2 estrellas.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 24 jul 2023
Estimado huésped, Gracias por dedicarle unos minutos de su valioso tiempo a dejarnos su reseña.Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones limpias y que el servicio brindado por nuestro personal fue de su agrado. Lamentamos escuchar que tuvo problemas con las literas en la habitación familiar. La seguridad de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y nos gustaría asegurarle que revisaremos este tema para garantizar que nuestras literas sean seguras y adecuadas para su uso. En cuanto a las sábanas y almohadas, nos esforzamos por proporcionar comodidad y calidad en nuestras habitaciones, y agradecemos sus comentarios ya que nos ayudan a mejorar nuestros servicios.Quedamos a su entera disposición. Un saludo cordial,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

calum

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place, service and location. Great breakfast. Next to a main train station to go anywhere in Madrid and Spain.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 19 jul 2023
Dear Mr. Calum,Thank you for this review.We are delighted to hear that you found our location convenient, being close to the main train station, allowing easy access to various parts of Madrid and Spain. It is also great to know that you enjoyed our excellent service and delicious breakfast offerings. Our team works hard to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay, and your positive feedback is truly appreciated.We look forward to seeing you again soon.Kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Grace

1 nacht verbleven in juli 2023