Lobby

Beoordelingen van Hotel Puerta de Toledo

3 out of 5
Hotel Puerta de Toledo
Glorieta Puerta de Toledo 4, La Latina, Madrid, Madrid

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 320 van 726 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 303 van 726 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 726 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 726 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 726 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor een nette prijs.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Isabel-Costumer Service op 16 apr 2024
Many thanks for your review! It is very important for us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en schone kamer. Alleen badkamer niet helemaal netjes afgewerkt.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mercedes - Customer Service op 8 okt 2019
Thank you very much for your comments, the hotel rooms have a fully equipped bathroom. In case you missed any item or facility you can always request it to our front desk staff, we will be glad to fulfill your needs. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer aan kleine kant ook badkamer eerder klein maar meer dan genoeg omdat het maar voor een dag was en spijtig geen terras , ben een roker
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Mercedes - Customer Service op 8 okt 2019
Thank you very much for your evaluation, the hotel has more spacious rooms such as superior rooms or junior suite, check our availability in your next stay. However, we do not have rooms with a terrace and the whole hotel is "non-smoking", as indicated in our profile information. Best regards.

8/10 – Goed

Cees, Alkmaar, nl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-service was prima -schoon en netjes -prima lokatie -beetje gehorig maar niet hinderlijk -wifi niet optimaal
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van front desk manager op 25 apr 2019
Dear guest Thanks very much for your comments. we take note of everything you say to improve our service Thanks for your time regards

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prima hotel met kanttekening.
Prima hotel. Echter, het beleid op geen enkele voorwaarde een reservering voor een parkeerplaats te accepteren wordt op een stuitende manier gecommuniceerd. (m.n. door de twee mannelijk receptionisten overdag). Vooraf aangegeven of er een uitzondering kon worden gemaakt op dit beleid. Wij verbleven vier nachten in dit hotel en gaven aan dat wij op weg waren naar ons verblijf in Zuid-Spanje voor overwintering(4 maanden) en derhalve de auto vol hadden gepakt met (ook waardevolle spullen). Daarop kregen wij een standaard reactie dat er een publieke parkeergarage in de buurt was. Die optie vonden wij vanzelfsprekend zeer riskant. Bij aankomst was er gelukkig wel plaats in de garage. Toen wij na de derde nacht een trip buiten de stad wilde maken vroegen wij of we nu tenminste bij terugkeer de auto weer in de garage mochten zetten. In het daaropvolgende gesprek is na enkele absoluut geen steekhoudende argumenten enkel nog zo'n tien keer herhaald "impossible" op een steeds meer geïrriteerde toon. Uitermate onacceptabel. Gelukkig, overigens met veel moeite, mijn "cool" bewaard. Op dat gebied dus absoluut af te raden dit hotel vandaar mijn slechte servicebeoordeling. Verder geen klachten over het overige personeel. Deze "heren" vooral de jongste: eruit. Ik ben 67 jaar en bereis de wereld vanaf mijn 18e. Dit was een van de naarste mannetjes.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van atencion al cliente op 9 jan 2019
Dear guest. Thanks very much for your interest in comment your stay. we take goon note of your words in oirder to improve pour service. thanks and regards

10/10 – Uitstekend

Nico

Keurig/rustig hotel, met een nette kamer. Prima locatie voor stedentrip. Zou er zo weer heen gaan bij een volgende bezoek aan Madrid.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Mercedes - Customer Service op 7 sep 2018
Dear Customer. We thank you for letting us know your evaluation, we are pleased that the general impression of your stay has been positive and that you consider us for your next visit to Madrid. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Goede locatie, goede bedden. Prima ontbijt. Slechte verouderde badkamer, douchen in bad en schimmel op voegen. Veel herrie van auto’s (brandweer kazerne in de buurt) door locatie. Toch al met al een prima hotel voor een stedentrip.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne accomodatie
Fijne accomodatie op centraal punt, prima metro voorziening in de buurt. Vriendelijke mensen.
7 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Annie, Zeeland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op uitstekende locatie
Een prettig hotel op een goede locatie. Dicht bij metro station en opstapplaats hop on hop off bussen Heerlijke bedden en een ruime schone kamer.

8/10 – Goed

Guus, Overveen

Positief: Personeel en service
Bezoek musea en lekker eten

8/10 – Goed

THEO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging tot bezienswaardigheden
Prima ligging Metro dichtbij. Hop om Hop of bus stopt om de hoek. Kamer aan de warme kant, prima ingericht Uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Echtpaar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes. Efficiënt.
Dicht genoeg bij het centrum. Gewoon een net efficiënt hotel. Kofferservice voor de dag van vertrek. Terrasjes in de buurt voor de tapas.

10/10 – Uitstekend

Carlota

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
muy limpio y familiar
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente. op 23 apr 2024
Muchas gracias por compartir su experiencia, nos complace que todo fuera de su agrado y esperamos contar con su confianza de nuevo en el futuro. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo súper tremenda atención de todos pero principalmente Carolina de la recepcion
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente. op 23 apr 2024
Muchas gracias por su excelente valoración, nos complace que haya tenido una agradable estancia con nosotros y que mencione a nuestra compañera Carolina por su calidad en la atención al cliente. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel-Atención al cliente. op 12 apr 2024
Muchas gracias por su valoración, es muy importante para nosotros,

10/10 – Uitstekend

Ralf

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mercedes - Customer Service op 18 mrt 2024
Many thanks for your comments and for having chosen us for your stay in Madrid. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Maria Dolores

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 18 mrt 2024
Muchas gracias por su confianza al elegirnos para su estancia en Madrid. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

ANDREA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 2 feb 2024
Muchas gracias por su valoración, su opinión es muy importante para nosotros. Un cordial saludo.

6/10 – Redelijk

Herbert

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Pobre servicio
Mala atención del Staff, parece que el servicio al cliente no es uno de sus lemas
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 17 jan 2024
Lamentamos su impresión, ya que el servicio al cliente es uno de nuestros principales focos, le pedimos disculpas si hubo alguna petición que no pudimos atender o alguna situación que no se pudo gestionar como usted esperaba. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

FERNANDO

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 9 jan 2024
Muchas gracias por su valoración y por su confianza al elegirnos. Un cordial saludo.

6/10 – Redelijk

Malik

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Le personnel sympa, des carences au niveau hygiène
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van antonio asunsolo. front office manager op 9 jan 2024
Cher clientMerci beaucoup pour vos commentaires, nous sommes heureux que le personnel de l'hôtel ait été efficace et nous prenons note de vos autres indications pour d'améliorer notre service. Merci pour ta confiance Avec nos meilleures salutations

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice warm hotel, near interesting things, with great views of the city.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Mercedes - Customer Service op 9 jan 2024
Many thanks for sharing your experience, your feedback is very important to us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfectly located,
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 4 jan 2024
Muchas gracias por su excelente valoración, nos complace que hay disfrutado de su estancia con nosotros. Un saludo.

10/10 – Uitstekend

Yasuhiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 4 jan 2024
Many thanks for you excellent rating, we are pleased yo have enjoyed your stay with us. Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Nuraida

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 17 jan 2024
Lamentamos que su estancia no fuera como esperaba, ya que estuvo varios días alojada, nos hubiera gustado que nos hiciera llegar sus comentarios en el momento, seguro que habríamos podido ofrecerle solución y hacer de su estancia una mejor experiencia. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 21 dec 2023
Muchas gracias por su valoración, su opinión es muy importante para nosotros. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 18 dec 2023
Many thanks for your excellente score, your feedback is very important to us. Besr regards.

10/10 – Uitstekend

Rosa Cecilia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 18 dec 2023
Muchas gracias por compartir su experiencia, nos complace que todo fuera de su agrada y esperamos contar de nuevo con su confianza en el futuro. Un cordial saludo.

6/10 – Redelijk

Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Razoável
Faltou maquina de café no quarto (os outros hotéis oferecem essa amenidade). Poucos atendentes no balcão da cafeteria (fiquei meia hora esperando ser atendido para pedir um café). Não consegui regular o ar condicionado porque o quarto ficou muito quente. Quando liguei na recepção, disseram que o ar-condicionado era central e nada poderia ser feito. Sugeriram abrir a janela do quarto. A localização, limpeza e atendentes são bons
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 5 dec 2023
Many thanks for your comments, we are pleased you highlight our excellent location, cleanliness and good staff. Regarding the coffee machine, you can enjoy this added value in our superior rooms and junior suites, check the availability of these rooms in your next reservation. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Jesus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 18 dec 2023
Muchas gracias por su excelente valoración, nos complace que haya tenido una agradable estancia con nosotros. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación Y las habitaciones
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 5 dec 2023
Muchas gracias por su excelente valoración, nos complace que tuviera una agradable estancia con nosotros. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

juan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un buen hotel, solamente el lado negativo es que se escuchan los ruidos de los otros huéspedes que se encontraban en sus habitaciones, ademas de, el sonido de la regadera de la otra habitación.
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 5 dec 2023
Muchas gracias por compartir su experiencia y por elegirnos para su estancia en Madrid. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Jesus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 22 nov 2023
Muchas gracias por su comentario y por elegirnos para su estancia en Madrid. Esperamos contar de nuevo con su confianza en el futuro. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Unterkunft in unmittelbarer Nähe zur U-Bahn!
Reactie van Mercedes - Customer Service op 21 nov 2023
Mnay thanks for your excellente review, your feedback is very important to us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

M. Dolores

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 21 nov 2023
Muchas gracias por su excelente valoración y por su confianza al elegirnos para su estancia en Madrid. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

FRANCISCO JAVIER ESCANDELL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 14 nov 2023
Muchas gracias por sus comentarios, nos complace que todo fuera de su agrado y esperamos contar de nuevo con su confianza en el futuro. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

Stefanie

.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 14 nov 2023
Mnay thanks for your review, your feedback is very important to us. Best regards.

8/10 – Goed

Silvia

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 14 nov 2023
Muchas gracias por su valoración y por su confianza al elegirnos para su estancia en Madrid. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

ALBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and comfy
Nice and comfy hotel
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 6 nov 2023
Many thanks for your kind review, your feedback is very important ot us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

griseldada

The rooms are not soundproof.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 30 okt 2023
Many thanks for your comments, your feedback is very importan to us. Best regards.

6/10 – Redelijk

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property should at least have drinking water in fridge is the basic stuff . In other properties we have more stock in the fridge which of course we pay at the check out
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 30 okt 2023
Many thanks for your review, we are a three stars hotel and we do not have minibar in the rooms but a fridge where the clients can keep what they need. In the lobby we have a vending machine with water and you can also ask for it to our room service. Best regards.

8/10 – Goed

Ernest Chandana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not happy with the manager or the stay !
Firstly the manager of this hotel need to learn hospitality. This is the first time in all hotel stays that I'm told you are not allowed to bring any personal bag to the breakfast room. If you have checked out and in a rush to go home, where do you leave your bag? for the record, this is not a check in bag, but this is a laptop bag with your laptop, passport, money and all. They expect to keep this in reception. What security do we have in this exercise ? I'm not sure I will stay in this hotel again.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 6 okt 2023
Thank you very much for your feedback, the rule of not accessing the breakfast room with suitcases or similar items is for security reasons. This rule is detailed in the house rules which can be consulted both at reception and in the room. The breakfast room is a very crowded area and we aim to avoid any incident. At reception there is a special locker where you can leave your suitcases or luggage, where we identify each item that is deposited. Or you can leave it in your room while you have breakfast, we consider the safety and comfort of our guests to be more important than the short time it takes to leave any luggage in custody or in your own room. We regret that this security measure has inconvenienced you. Best regards.

8/10 – Goed

WANDERSON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom mas não voltaria
O hotel é bem localizado, dá pra fazer praticamente tudo andando, apesar de não estar no coração de Madrid. Durante a estadia o ar condicionado deixou um pouco a desejar e cama poderia ser um pouco melhor, o colchão parecia já estar bem gasto.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 3 okt 2023
Many tahanks for you comments, your feedback is very important to us. Best regards.

8/10 – Goed

JORGE LUIS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena opción, verificar cuartos
Buen hotel y buena localización. Personal de recepción amable. Hemos parado ahí varias veces. Mi única observación es que algunos cuartos son excesivamente pequeños, inadecuados para el nivel del hotel. Verifiquen que no les den los cuartos que terminan en 1 ni los áticos del piso 7.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 29 sep 2023
Muchas gracias Jorge Luis por compartir su experiencia, es un placer saber que contamos con su confianza. En cuanto a las habitaciones, es cierto que no todas son iguales, pero las del piso 7 son muy valoradas por su encanto especial al ser abuhardilladas. No obstante, si nos hace saber sus preferencias, o no preferencias, estamos encantados de tener su fidelidad. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Eugenio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bien situado, personal muy amable.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 12 sep 2023
Muchas gracias por su excelente valoración, nos complace que haya tenido una agradable estancia con nosotros y esperamos contar de nuevo con su confianza en el futuro. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Encarnita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena ubicacion, personal muy atentos y amables mucha limpieza, deberian de cambiar los colchones, muy regulares
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Isabel-Atención al Cliente op 16 aug 2023
Muchas gracias por sus comentarios. Nos alegra que nuestro hotel y personal haya cumplido con sus expectativas y tomamos nota de su sugerencia en referencia a los colchones. Esperamos verle próximamente.

10/10 – Uitstekend

BRIAN ORSON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 4 aug 2023
Many thanks for sharing your comments, your feedbak is very important to us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Maria Fernanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super recomendado volveria de nuevo una estancia agradable
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mercedes - Atención al Cliente op 24 jul 2023
Muchas gracias por compartir su experiencia, es un placer saber que tuvo una agradable estancia con nosotros y que nos considera para el futuro. Un cordial saludo.

6/10 – Redelijk

Sandra

Reisde met familie
The lobby is very small and dark. Pictures on site are deceiving. The location has homeless in front of the hotel and feels uncomfortable. Room was clean but small and same with bathroom. I would not stay here more than 2 nights if need be.
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Mercedes - Customer Service op 24 jul 2023
Thank you very much for sharing your experience, we are sorry that not everything was to your liking but we hope to have your confidence again in the future and have the opportunity to improve your appreciation.