Zitruimte lobby

Beoordelingen van Melia Madrid Princesa

5 out of 5
Melia Madrid Princesa
Princesa 27, Madrid, Madrid

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 526 van 854 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 854 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 854 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 854 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 854 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We boekten een kids & co kamer voor 4 personen. De kinderen moesten slapen in een opengeklapte zetel (stapelbed) waardoor er geen zitruimte was. Daardoor en omwille van de brede betonnen paal in het midden van de kamer voelde de leef/slaapruimte erg klein aan. Badkamer was wel ruim. Bij boeking van de kamer zijn er kinderspullen te zien: badspullen allerhande. Niets van gezien wanneer we ter plaatse waren. De vloer was niet netjes bij binnenkomst. Restaurant en ontbijt was erg in orde: netjes en ruime keuze. Het personeel was erg vriendelijk op 1 persoon na.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 17 apr 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor deze beoordeling.Wij lezen met plezier dat wij jullie konden bekoren met onder andere ons vriendelijk personeel, ons uitgebreid ontbijt en onze ruime badkamers. Onze excuses dat de kamer wat tegengevallen was, jullie opmerkingen hieromtrent staan genoteerd en zullen intern aangehaald worden. Wij hopen echter dat alles verder naar wens was en dat jullie genoten hebben van jullie tijd in Madrid.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Ellen, Wateringen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met goede ligging.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Sara Viñas, GEX Service Manager op 2 nov 2022
Dear Ellen,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for ttaking the time to share your lovely review with us.We are extremely happy to hear that yo had a wonderfull stay with us specially due to location.Looking forward to welcoming you back soon.Kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Sara Viñas, GEX Service Manager op 25 okt 2022
Dear guest, Greetings from Meliá Madrid Princesa! We highly appreciate you took the time to share with us and other travelers your rating about your stay with us.Kindest regards,

4/10 – Matig

arnoldmichel, Amsterdam

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geluid van buitenaf was enorm , ramen moeten afgesteld worden om betere afsluiting te verkrijgen we zaten op de elfde verdieping . Verder wij hadden dit hotel genomen voor het overdekte zwembad , dit gaat pas om elf uur open en gaat om half negen dicht en kost 30 euro p.p. staat nergens vermeld En de tapijten op de gang waren geheel versleten . En de toiletten in de badkamer zeer onhandig ingedeeld . Nooit meer dit hotel voor ons Maar Madrid was geweldig met mooie restaurants en winkels . gr A.Michel
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Miguel A. Moral Guest Experience Manager op 25 nov 2019
Dear Michael, Our apologies for the inconveniences you have had in your stay. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Miguel A. Moral Guest Experience Manager op 20 aug 2019
Thank you so much for the score Best regrads, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Miguel A. Moral op 27 apr 2019
Thank you for your review! Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie: een probleempje : ingang van het hotel was niet eenvoudig te vinden. Ligt niet aan de calle Princesa zelf maar "weggestopt" in zijstraatje. Prima hulp gehad van baliedame bij het inchecken voor mijn vlucht. Ze nam de tijd!!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Miguel A. Moral op 11 feb 2019
Dear Guest, Thank you for that comment. We are sorry about the troubles with the entrance door. I remain at your complete disposal and look forward to welcoming you back in the near future. Guest Experience Manager Miguel A. Moral

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oudejaarsmenu was minder. We werden in een hoekje gestopt, maar hadden hier over geklaagd en dan heeft men wat tafels verschoven. Typisch Spaans was natuurlijk ook dat je de 5 gangen op een uur tijd voorgeschoteld kreeg. Hier hadden we ook gevraagd om te temperen. Het restaurant zelf was ook wat minder ( hamburger aangebrand en kleine porties). De tapas op de "Level" waren wel een aanrader. Het personeel was vriendelijk en attentvol, verder wel een top.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 7 jan 2019
Dear Guest, Our apologies for the inconveniences you have had in your stay. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ze adverteren dat ze een zwembad hebben, kwamen we naar beneden, mocht je daar niet eens gebruik van maken tenzij je er €10,- voor zou betalen en dat in een 5-sterren hotel... Dit staat verder nergens vermeld.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Miguel A. Moral op 13 nov 2018
Dear Guest, We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. The information about all our facilities and services are on the webside. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours Please, accept my apologizes. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Miguel A. Moral op 7 nov 2018
Dear Guest! Thank you for your scored! Best Regards, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen bij metro station Ventura Rodrigues
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Miguel A. Moral - Guest Experience Manager op 1 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your time and your feedback! At your total disposal, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Farnaz, Hooglanderveen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ik had een level kamer geboekt en had ik toegang tot het zwembad maar de tijden hiervoor waren niet echt gunstig als je de stad ook wilt bekijken (tussen 11 en 16u) en daarna tegen betaling! Zwemmuts was ook verplicht maar stond niet aangegeven!
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Miguel A. Moral - Guest Experience Manager op 1 nov 2018
Dear Farnaz, We are really sorry for not having reached your expectation during your last stay witht he wellness area. You can find all the information in the web. We would be glad to have the opportunity to receive you once again in our Hotel. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in centrum Madrid
Mooi hotel, goede service, vriendelijk personeel. Mooie geluidloze kamers met veel conform. Super ontbijt. Het hotel is goed gelegen om op wandelafstand Madrid te verkennen. Een echte aanrader en zou zeker terug dit hotel boeken bij een volgende trip naar Madrid.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Miguel A. Moral op 22 sep 2018
Dear Guest, We highlight appreciate the time that you have taken to share your experience with us. We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable. It would be a pleasure for all the Melia team to welcome you back in a near future

10/10 – Uitstekend

Tia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and walkable to major sights. Room was perfect size
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Laura López, Voice of Customer Coordinator op 30 apr 2024
Dear Tia,Thank you for such a positive review.It's a delight to hear that our strategic location enabled you to easily explore Madrid's major sights. We're also pleased to know that the room met your expectations in terms of size and offered a comfortable stay. Our team takes great pride in maintaining impeccable cleanliness and providing outstanding service, so your kind recognition is very much appreciated. We constantly strive to curate an exceptional room experience, ensuring every guest feels the comfort and luxury we aim to provide.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Jose

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yancarlos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer op 23 apr 2024
Dear Yancarlos,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Paul, Montgomery

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place. Have stayed here twice.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 24 apr 2024
Dear Paul,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service in the future.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

JONATHAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property with wonderful staff. A bit loud at night but otherwise perfect.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 22 apr 2024
Dear Jonathan,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for reviewing your recent stay with us.We are thrilled to hear that you found our property beautiful and our staff wonderful, reflecting our commitment to a superior service culture. It's a joy to know that the room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities met your expectations, offering you a memorable room experience. We regret to hear that the noise at night was a concern for you. Our rooms are soundproofed to ensure a peaceful stay; however, for a future visit, we can recommend rooms that are located further from the street, which typically experience less noise, ensuring your comfort throughout the night.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

ESTHER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing is excellent
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 22 apr 2024
Dear Ms Esther,Thank you for such a positive review.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Diego Fernando Cristancho, mountain view

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very centric, walking distance to everything and a metro station closed by! Will stay here again
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 1 apr 2024
Dear Diego Fernando Cristancho,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It's wonderful to hear that our central location added convenience to your stay and that you found our service impeccable. We are also pleased that the room cleanliness and amenities met your high standards, enhancing your room experience. Our team is thrilled that you are considering us for your future stays in Madrid.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Roula, Beirut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, extremely welcoming and helpful staff, very nice and comfortable room
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 1 apr 2024
Dear Roula,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We're delighted to hear that our prime location served you well and that our team's dedication to service culture made a positive impact on your stay. It's also wonderful to know that you found the room to your liking and enjoyed the comfortable room experience we strive to provide. We appreciate your recognition of our efforts in maintaining high standards of cleanliness and overall hotel condition. Your satisfaction with these aspects of your visit is truly rewarding for us.We hope to welcome you back on another occasion.All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Heather

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bruce

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Level unbedingt empfehlenswert. Tolles Hotel. Laufnähe alles zu erreichen.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 21 mrt 2024
Liebe Frau Kai,Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung!Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie uns mit einer Höchstbewertung belohnt haben und dass Ihnen unsere zentrale Lage zugesagt hat. Schön, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren und sich wohlgefühlt haben.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Alberto Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siamo stati molto bene 😊 Consigliato
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 12 mrt 2024
Gentile Sig. Francisco,Grazie per la sua bella recensione.Siamo lieti di sapere che la pulizia della camera e le condizioni dell’hotel hanno incontrato in pieno le sue aspettative. È sempre un piacere ricevere conferme del nostro impegno nella cultura del servizio. Inoltre, ci fa molto piacere che il servizio ricevuto abbia contribuito a rendere il suo soggiorno memorabile.Saremo lieti di poterla accogliere di nuovo presso l'Meliá Madrid Princesa in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was absolutely fantastic. Hotel is clean and rooms are spacious. The beds were comfortable. Will definitely book here again!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 mrt 2024
Dear Ms Elizabeth,Thank you for your feedback.We're delighted to hear that our team's dedication to service culture met your expectations and contributed to a memorable stay. Your commendation of the room's cleanliness and spaciousness reflects our commitment to providing a superior room experience. It's also a joy to know that the comfort of our beds allowed you to rest well, ensuring that every guest leaves feeling rejuvenated.We hope to welcome you back soon for another stay or perhaps to indulge in our gastronomic experiences or unwind at the YHI SPA.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Auzair

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, only room for improvement is have more availability for the spa, has we were there for the weekend and it was fully booked
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that you found our hotel to be very nice and that the room cleanliness and hotel condition met your expectations to the fullest. Our dedicated housekeeping and maintenance teams strive to ensure that every aspect of the room experience is impeccable. However, we regret to hear that you faced difficulties in booking our YHI Wellness spa during your weekend visit. While our spa is a popular element of our service culture, offering energy for life activities and a chance to indulge in our love stories with self-care, we understand the disappointment that comes with not being able to secure an appointment. For future stays, we recommend that our guests book spa services in advance to ensure availability, especially on weekends when demand is higher.We hope to have the occasion to welcome you again. Kindest regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

TATJANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, stagg Bert groendet and close to Metro and sightseeing in Madrid
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 28 feb 2024
Dear Tatjana,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It's wonderful to hear that you appreciated our prime location and the dedication of our staff. Our commitment to service culture is truly highlighted by their efforts, and we're glad it contributed to your positive experience. Additionally, we're pleased you enjoyed the proximity to the Metro and various sightseeing opportunities that Madrid has to offer.We note your remarks regarding the hotel's condition and room amenities. While we ensure our rooms and facilities are maintained to a high standard, as reflected in our comprehensive renovation in 2008, we continuously strive for improvement and guest satisfaction.We are also delighted that the cleanliness of your room met your expectations, as our team works diligently to provide a pristine room experience for every guest.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Manuel Salinas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Alberto

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
People working at a hotel are very friendly, kindly, and wonderful. Salon bar is very good for people like to drink, extra price for a bar and snacks are very good. Breakfast area it is really good, but need more variety of things of breakfast. A surprise for me on my birthday was espectacular; when I arrived at a room later afternoon, I founded a bottle of sidra and a small cake for two, I was very excited when I founded that at my room.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 12 feb 2024
Dear Juan Alberto,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for reviewing your recent stay with us.We are delighted to hear that our team's friendly and warm service culture made a positive impact during your stay. It's wonderful to know that the Salon Bar's offerings and the thoughtful birthday surprise added a special touch to your celebration. We appreciate your feedback on our gastronomic experiences at breakfast and will consider your comments as we strive to provide a variety of high-quality options. While we do not currently offer an express breakfast option, we hope that our extensive Mosaico breakfast buffet provided you with the energy for life activities to start your day.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

SARA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

LAURA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, room amenities and amazing food options for executive level.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 29 jan 2024
Dear Ms Laura,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that our service culture met your expectations and that the room amenities contributed positively to your stay. It is delightful to know that our gastronomic experiences at The Level impressed you, offering an array of amazing food options. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness of our hotel to ensure an exceptional room experience for every guest.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

2/10 – Ontzettend slecht

Miguel, Doral

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bo

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rainer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

RAQUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 22 jan 2024
Estimada Raquel, Gracias por sus excelentes comentarios.Nos complace enormemente saber que la limpieza de nuestras habitaciones y la condición del hotel hayan cumplido con sus expectativas al 100%, reflejo de nuestro compromiso con la excelencia y el detalle. Además, nos alegra que el servicio haya sido de su agrado y trabajaremos para mejorar aún más en este aspecto. Agradecemos sus comentarios sobre las comodidades de la habitación, ya que siempre buscamos ofrecer una experiencia completa y satisfactoria.Muchas gracias por su reseña y esperamos verle pronto de regreso. Un saludo muy cordial,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Andreia

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Gregory

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Maribel, Prince George

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hello there, I found that The staff crew at The reception were very polite , corteous, & friendly. Special mention to Raul & his colleagues like Mannu , Aaron ( restaurant greeter) & Miguel ( for Our luggages)!!! We Felt so safe & comfortable staying in your hotel! 5 StAR hotel & Services 👍👍👍👍 Maribel From Canada Gracias🙏
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 10 jan 2024
Dear Ms Maribel,Many thanks for this high rating.We are thrilled to hear that our staff, particularly Raul, Mannu, Aaron, and Miguel made such a positive impression with their polite, courteous, and friendly service. It's wonderful to know that you felt safe and comfortable throughout your stay, reflecting the 5-star service we strive to provide. Your kind words about the cleanliness of your room, the condition of our hotel, and the amenities we offer are greatly appreciated and underscore our commitment to excellence.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Reinerio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite place
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 8 jan 2024
Dear Reinerio,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are delighted to know that you appreciated the cleanliness of your room and found our service to be excellent. Our team takes great pride in maintaining our hotel to the highest standards and providing top-notch service to our guests. We're also pleased that you enjoyed the amenities provided in your room, designed to offer a comfortable and convenient stay.It's wonderful to hear that you found our hotel to be a peaceful retreat, which is a testament to our efforts to ensure a tranquil environment for our guests, despite our central location in the vibrant city of Madrid.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Luciana

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

PATRICIA

The issues with the pool absolutely ruined our Madrid stay. Not only did you have to book a swim but it was limited in time and when we tried to book it they said no full. Only allowed 6 people in pool snd 2 juccuzi which were both warm snd cold. When finally we were "allowed" in the docs us to pay $8 euro for a mandatory! I had one and they said NO Terriblehad to buy theirs! Then once in the Luke warm jacuzzi after 5 minutes the pool guy came over snd said we had to get out cause his boss said do because other people "may" want to go in, swim cap!
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 16 jan 2024
Dear Patricia,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We're truly sorry to hear about the issues you faced with the pool and the jacuzzi during your stay. Our pool does require a reservation to ensure a comfortable and safe environment for all guests, which can sometimes lead to limitations on availability. We are also mandated to adhere to certain health and safety regulations, which include the use of our hotel's swim caps for hygiene purposes. We regret any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.We hope to have the opportunity of welcoming you for a more memorable stay in future.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend taking the Level room
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 8 jan 2024
Dear Jonathan,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We're thrilled to hear that you found our Level room to your satisfaction and that our hotel's cleanliness and condition met your expectations. Our team strives to provide exceptional service, and it's rewarding to know we've succeeded in making your stay memorable. Your recommendation is greatly appreciated and serves as a testament to our commitment to excellence.We hope to have the occasion to welcome you back.Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We very much enjoyed our stay. The staff were very helpful and polite. Easy distance to the centre.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 3 jan 2024
Dear Ms Dawn,Many thanks for this high rating.We are satisfied to know that our location was suitable for your needs and that you appreciated the high-quality service our team members delivered.We look forward to welcoming you again. Best regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Ayed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 3 jan 2024
Dear Ayed,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We hope to welcome you back on another occasion.All the best,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Yuriy

5 nachten verbleven in december 2023