Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor NH Collection Madrid Abascal





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 189
inclusief belastingen en toeslagen
21 sep - 22 sep
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer (View) laden

Superior kamer (View)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Regendouchekop
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

The Social Hub Madrid
Moncloa-Aravaca
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 589 beoordelingen
De prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Jose de Abascal, 47, Madrid, Madrid, 28003
Over deze accommodatie
NH Collection Madrid Abascal
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13–32 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 25 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 35 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 43.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nh Abascal
Nh Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
Collection Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal
Collection Abascal
Nh Abascal Hotel Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel Madrid
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over NH Collection Madrid Abascal
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Kitty, Deventer
16 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in financial district
Kitty
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met partner
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
María
Reisde met partner
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jose
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
DANNY
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DANNY
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Guillermo
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillermo
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsutake
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsutake
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Juanma
9 jul 2025
Juanma
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
JOSEP MARIA
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSEP MARIA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Juran
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juran
7 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Lorin
25 mei 2025
Lorin
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Peter
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Peter
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mats
Zakenreiziger
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mats
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
11 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
I Hsin
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Hsin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie Guzon
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Stephanie Guzon
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
LAURA
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAURA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvia
Reisde met een groep
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvia
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mario, Bogotá
16 mrt 2025
Mario
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mario, Bogotá
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ozlem
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ozlem
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
3 nachten verbleven in maart 2025