Exterieur

Beoordelingen van NH Madrid Balboa

3 out of 5
NH Madrid Balboa
Calle de Nunez de Balboa, 112, Madrid, Madrid

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 217 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tielke, Aalsmeer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer en schoon, goede gordijnen voor donkere kamer. Alleen een minder fel bedlampje had prettig geweest.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my third time at NH Nuñez Balboa. Central located and good service.
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

antoinette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met een trendy restaurant
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location which is conveniently located between two main metro stations. Great dining options and the morning breakfast was exceptional. Extremely friendly staff. Would definitely recommend staying at this location.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van - RECEPCTION - op 2 mei 2024
Dear AnthonyThank you for the trust placed in NH Hotel Group and for your kind words. We hope to welcome you in the not too distant future. Thank you so much! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Don

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very comfortable and the staff were delightful in all aspects.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Recepcion op 16 apr 2024
Dear Don,Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you had such a positive experience at NH Balboa. Our amazing staff , clean rooms, and great location are key to making your stay memorable. We appreciate your recommendation and are pleased to know there were no negatives during your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Pablo Rosero

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Recepción op 3 apr 2024
Estimado Pablo Rosero, Gracias por compartir su experiencia reciente en nuestro Hotel NH Madrid Balboa. Apreciamos sus comentarios y estamos realmente contentos de saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. Sus comentarios se compartieron con el equipo para continuar motivándolos e inspirándolos a brindar un servicio excepcional a nuestros clientes. Gracias por su preferencia. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en un futuro próximo. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Megan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Pablo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Excelente atención
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van - RECEPTION _ op 18 jan 2024
Estimada Michelle, Nos alegramos mucho que su estancia haya cumplido con sus expectativas, trabajamos para ello y nuestra mayor satisfacción es conseguirlo. Agradecerle el tiempo dedicado en compartir su experiencia en nuestro Hotel NH Madrid Balboa . Recibe un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Jhojan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente and convinient hotel in Salamanca Madrid.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jhojan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and convenient Hotel in Madrid-Salamanca
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van - Reception - op 2 jan 2024
Dear Jhojan, Thank you for writing a comment about your stay with us. We are very happy to see that you had a good stay overall. We hope to welcome you again in the future when you visit our beautiful city! sincerely

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Near the Metro
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van - Recepción - op 2 jan 2024
Dear Rodrigo, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

KARLA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Recepction - op 23 dec 2023
Dear Karla, Thank you for taking a few minutes of your time to share your comments.we will welcome you back to our hotel in the not too distant future. a cordial greeting

10/10 – Uitstekend

Edgar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente estadia! Muy comodo y bien ubicado!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van -Recepción - op 4 dec 2023
Estimado Edgar, Nos alegramos mucho que su estancia haya cumplido con sus expectativas, trabajamos para ello y nuestra mayor satisfacción es conseguirlo. Agradecerle el tiempo dedicado en compartir su experiencia en nuestro Hotel NH Madrid Balboa . Recibe un cordial saludo

8/10 – Goed

Amit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and an amazing hotel for stay in Madrid
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Recepction - op 14 nov 2023
Dear Amit, Thank you very much for sharing your experiences with us. We are happy to see that you had a nice overall stay. We have taken good note of your suggestion.We look forward to welcoming you again in the future! Kind regards,

4/10 – Matig

Maria, Miami

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jochen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Emad

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel itself was nice and clean. I had a negative experience when it came to breakfast. I was mislead to believe that breakfast was included, as the room card I was given stated that it was included. On the first morning, I specifically asked if breakfast was included, and there no issues. On the second day, when I went to go get breakfast the person and front desk said it was not and that they made a mistake the day before, but still charged me for it. I would have rather they be honest than being sneaky and misleading.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Recepction - op 29 okt 2023
Dear EmadThanks for sharing your recent experience.We regret that on this occasion we have not met your expectations.Your feedback was shared with the team to continue to motivate and inspire them to provide exceptional service to our customers.We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Aranzazu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Diana lorena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Rui

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepction - op 27 sep 2023
Dear Rui, We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 – Uitstekend

Jay

7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Aranzazu

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

MANUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Staf not friendly,the worst in cafeteria, real bad.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepction - op 21 sep 2023
Dear ManuelThank you for taking a few minutes of your time to comment on your stay at our hotel.We will forward your comment to the Saona restaurant so that they can focus on what happened.We regret that on this occasion we were not able to meet your expectations.Receive a cordial greeting

10/10 – Uitstekend

GERMAN, WESTON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located, great service and the property is in neat conditions.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepction - op 16 sep 2023
Dear German, First of all, I would like to thank you for spending some of your valuable time in rating our Hotel and services. We are very glad to know that you have very much enjoyed your stay with us. Kind regards

8/10 – Goed

Federico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property ok, rewards in NH hotels useless.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepction - op 9 sep 2023
Dear Federico, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

John, Asolo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Todo bien, recepción muy amable
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepction - op 9 sep 2023
Estimado John, Le damos las gracias por su opinión y por haberse tomado unos minutos de su tiempo en compartir sus comentarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Marcello

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great locativos and great staff
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Recepction - op 20 aug 2023
Dear Marcello, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Recepction - op 20 aug 2023
Estimado Christian, Le damos las gracias por su opinión y por haberse tomado unos minutos de su tiempo en compartir sus comentarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Frank

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Recepction - op 9 sep 2023
Estimado Frank, Muchas gracias por tomarse un tiempo en escribir una reseña sobre su estancia en NH Madrid Balboa. Nos alegramos de que su experiencia con nosotros cumpliera con sus expectativas.Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos volver a verle muy pronto. Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Recepction - op 9 sep 2023
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse un tiempo en escribir una reseña sobre su estancia en NH Madrid Balboa. Nos alegramos de que su experiencia con nosotros cumpliera con sus expectativas.Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos volver a verle muy pronto. Un cordial saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

Karen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Recepction - op 11 jul 2023
Dear Karen We regret that on this occasion we have not reached your expected level of satisfaction. We hope you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Elizabeth, Guatemala City

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. A bit far from the shopping area but great to visit you family member studying at IE.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Recepction - op 11 jul 2023
Dear Elizabeth, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

EDUARDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good place
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Recepction - op 11 jul 2023
Dear EDUARDO, Thank you for choosing NH Madrid Balboa for your stay and for taking the time to share your experience and comments with us. We hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Joan, Oakland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Michael Gerard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was seriously impressed with the employees that I met. They certainly went out of their way to help me. I absolutely plan to stay at this hotel again on my next visit.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 30 apr 2023
Dear Miguel Gerard,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

2/10 – Ontzettend slecht

BERNAL ALBERTO, San jose

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
NO ME GUSTO QUE A POCOS SEGUNDOS DE HABER RESERVADO POR EXPEDIA, TENIA QUE CORREGIR LAS FECHAS Y EL HOTEL SE APROVECHO DEL ERROR A SABIENDAS QUE NO IBA A NECESITAR LA RESERVA, PERO INSISTIÓ Y LA COBRO
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 30 apr 2023
Estimado Bernal Alberto Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo para hacernos llegar sus impresiones. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente propiedad y muy buena ubicación
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Estimado David Apreciamos su fabulosa valoración sobre nuestro hotel NH Balboa. Todo el equipo trabaja para ofrecer a nuestros clientes estancias 100% satisfactorias y puntuaciones como la suya son la perfecta motivación para continuar trabajando en la misma línea. Esperamos que ésta sea una de muchas mas visitas. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Cecilia

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Estimado cliente Agradecerle la confianza depositada en NH Hotel Group.Esperamos darle la bienvenida en nuestro hotel .Muchas gracias Un saludo

10/10 – Uitstekend

Armando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy amables todos y el hotel remodelado funciona muy bn
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Estimado ArmandoLe damos las gracias por su opinión y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios. Nuestra mayor recompensa es ver que los clientes se marchan satisfechos y sorprendidos con nuestros servicios. Esperamos volver a verles de nuevo pronto en nuestro hotel. Reciba un cordial saludo

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
No a/c because they decided to
Very clean, very nice staff, everything right but no air conditioner at 20* is not possible when they state they have air conditioning included as an amenity. The staff couldn’t do anything about it because it is a managerial decision and the whole hotel had the a/c unavailable.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Dear customer Thank you for the trust placed in NH Hotel Group.Inform you that we have taken good note of your suggestion. We hope to welcome you again in our hotel.Thank you so muchBest Regards

10/10 – Uitstekend

Armando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La persona que nos recibio al llegar fue muy amable
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Estimado Armando, En nombre de todo el equipo del hotel NH Balboa le agradezco el tiempo que se ha tomado en dejarnos una reseña tan amable. Esperamos volver a tenerle pronto con nosotros nuevamente, Un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Phedra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour. Je recommande !
Séjourné 2 nuits, très bon accueil. Le petit déjeuner est bon avec beaucoup de choix. Environnement calme.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Thank you for taking a minute of your time to share your experience.We take good note of your suggestions.Thank you so muchKind regards

8/10 – Goed

Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great food
The hotel has an amazing restaurant, which must be booked to avoid disappointment!
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Recepction - op 24 apr 2023
Good after Thank you for taking a minute of your time to share your experience.We take good note of your suggestions.Thank you so muchKind regards

10/10 – Uitstekend

Omar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen servicio
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

matias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien barrio
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Sebastiano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pulito e gentile personale. Qualità prezzo buono.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Facundo, Miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The location is perfect, the hotel for the price is also perfect. Internet defficient and the staff to help to solve the issue was even worst. Second time at the hotel and we felt no welcome for some people at the reception. Actually revising the previous reviews people think exactly the same. Everything very good except for some people at the reception.