Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Hesperia Ciudad de Mallorca

4 out of 5
Hesperia Ciudad de Mallorca
Francesco Vidal Sureda 24, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 112 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 392 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel rustig gelegen, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad. En busplaats aan het hotel waardoor alles goed te bereiken was.
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van María Herrero op 8 aug 2019
Thank you very much for your comment. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back again. Best regards, María Herrero General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel friendelijk personeel! Hartelijk bedankt an Alex en Christina
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Reception Desk op 16 apr 2019
Muchas gracias!!!! :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima keuze
Het hotel ligt op een goede plek en er was geen geluidsoverlast. Het personeel was heel vriendelijk en de kamers werden elke dag goed schoongemaakt.
6 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Cristina Benítez op 15 jun 2018
Dear GUEST, We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel. Looking forward to welcoming you back soon, receive my best regards from the NH Ciutat de Mallorca,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fris en rustig gelegen hotel
prima hotel op een rustige locatie. vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn klein Hotel . Mooie kamers , geweldig ontbijt
Super Hotel . Mooie kamers en aardig personeel . Heerlijk ontbijt. Leuke tuin met zwembad . Personeel is heel gastvrij
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met goede busverbinding centrum
Kleinschalig plezierig hotel. Vriendelijke receptionisten!

6/10 – Redelijk

Frits, Amsterdam, Nerderland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Hesperia Ciutat de Mallorca; een voldoende maar niet meer dan dat.
Het,met vier sterren gekwalificeerde, hotel ligt op ruime afstand van het stadscentrum in een rustige, maar ook wat saaie buurt. Komende vanuit Palma is het redelijk bereikbaar, maar in omgekeerde richting moet er flink worden omgereden om er te komen. Parkeergelegenheid is goed en er is een vaste taxistandplaats voor de deur. De hele opzet is wat gedateerd, maar het wordt redelijk goed onderhouden. We hadden een niet-roken-kamer besteld en ook gekregen, maar we hebben flink moeten luchten om de stevige rooklucht kwijt te raken. De kamer op zich was functioneel en zag uit op de tuin. Gezellig is het er niet echt. Er is een bar, maar die bleek al drie jaar gesloten te zijn, dus als je iets wilt drinken moet je de deur uit. Het zelfde geldt voor het restaurant, dat opent pas rond 21.00 uur op werkdagen, is het hele weekend gesloten en biedt zeer beperkte keus. Het ontbijt is redelijk goed verzorgd, maar afgestemd op de locale (Spaanse) smaak. Het personeel is voldoende servicegericht. Lichte slapers zullen er op moeten rekenen dat ze ook na 22 uur last kunnen hebben van lawaai geproduceerd door gasten die terug keren van uit de stad en het niet zo nauw nemen met de nachtrust van anderen. De internetvoorzieningen werken niet bepaald vlekkeloos. Al met al een voldoende, maar ook niet meer dan dat en niet onze keus bij de volgende trip.

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amabilidad y profesionalidad por parte de todas las personas con las que tuvimos contacto
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Equipo de Recepción op 21 mrt 2024
Estimada Monica,Nos llena de alegría recibir sus amables palabras y saber que su experiencia con nosotros estuvo marcada por la amabilidad y profesionalidad de nuestro equipo. Es gratificante para nosotros saber que hemos logrado cumplir con sus expectativas.Transmitiré sus elogios a todo nuestro personal, ya que son ellos quienes hacen posible que cada huésped se sienta bienvenido y atendido de manera excepcional. Su reconocimiento nos impulsa a seguir trabajando con pasión y dedicación para superar las expectativas de nuestros huéspedes en cada visita.Gracias y saludos

8/10 – Goed

Awa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J’ai bien aimé l’hôtel et la chambre était parfaite très spacieux avec un balcon. Juste un petit bémol y avait quelque tache au sol. Le buffet du petit déjeuner est un peu juste je trouve. Personnels très accueillants.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Recepción op 10 jan 2024
Dear Awa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the hotel and found the room to be perfect, especially with the spacious balcony.We appreciate your honesty about the small downside of stains on the floor; we apologize for any inconvenience caused and will address this matter promptly to ensure it doesn't happen in the future.It's great to know that you found our staff very welcoming. We'll also take note of your comment about the breakfast buffet space; your input helps us improve our services.We value your patronage and hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future. If there's anything specific you'd like us to address or if you have additional suggestions, please feel free to let us know.Best regards,

4/10 – Matig

Janiche

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Styr unna!!
Det er kun et lite begrenset antall parkeringsplasser, så det var vanskelig å få parkert bilen på kvelden. Ba om å få en ekstra dyne, da det var dobbeldyne på rommet noe som ikke passet oss. Dette viste seg og være helt umulig å få til!! Kranglete, ufine og svært lite behjelpelige resepsjonister. De mente det var min at jeg ikke sjekket dynene ved innsjekk. Service virket å være totalt fraværende på dette hotellet. Dessuten var det svært begrenset engelskkunnskaper. Rommet var veldig lytt, sengen var hard, knirkete og skjev. Badet var iskaldt.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Recepción op 10 jan 2024
Dear Styr,I sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay with us. Your feedback is invaluable, and I'm truly sorry that we fell short of your expectations.I'm deeply disappointed to learn about the difficulties you experienced with parking and the unavailability of an extra duvet. This is certainly not the level of service we strive to provide. I will personally investigate the matter and address it with our team to ensure it does not happen in the future.The behavior of our receptionists does not align with the standards we uphold, and I am genuinely sorry for the lack of assistance and any perceived rudeness. This is not reflective of the service culture we aim to cultivate.Your comments regarding the language barrier, bed comfort, and the temperature in the bathroom are duly noted, and we will work to improve in these areas.I understand the impact this has had on your experience, and I assure you that we take your feedback seriously. If there's anything specific we can do to rectify the situation or if you have further details to share, please contact us directly.I appreciate your honesty, and I hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the positive experience you deserve.Warm regards,

8/10 – Goed

Hans Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dog friendly? Not on the price
Had booked 3 days.be aware that the hotel is on the top of a hill, so even close to the harbor you have to take several hundred stair steps from harbor to hotel. Only limited parking slots and they are suited for a fiat500 and not family cars. They claim to be pet friendly but a 20Euro/day is just too pricy when you have booked several days (60 euro is a high price for extra end cleaning after the stay).
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 5 jan 2024
Dear Hans,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your valuable input and apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We understand that the location of the hotel, atop a hill with multiple stair steps, may have posed challenges, especially with limited parking spaces. We apologize for any inconvenience this may have caused.Regarding the pet-friendly policy, we apologize if the associated fee was higher than expected. Your feedback on the pricing for extra end cleaning after the stay is duly noted, We appreciate your candor and hope that, despite these issues, you were able to enjoy your time at our hotel. If there is anything else you would like to discuss or if there are specific areas we can improve upon, please feel free to reach out. Fortunately we are more pet-firendly than other establishments.Thank you for choosing us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future with an improved experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

margaret

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff could not be nicer Thank you
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Recepción op 10 jan 2024
Dear Margaret,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our staff left a positive impression on you. Our team is dedicated to ensuring a welcoming and pleasant experience for our guests, and your appreciation means a lot to us.If there's anything else we can do to make your stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Farideh

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je recommande cet hôtel , il est propre , le personnel est aimable et le petit déjeuner est fabuleux ! Par contre autour le quartier n’est pas terrible et loin de tout !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Beatrice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Helene

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

holly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
property was great. The rooms were clean and the staff were great. The breakfast was a bit expensive for what was offered. Location is not bad, but you do have to drive or take public transport if you don’t want to walk far.
4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

sergio

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ho dovuto chiedere il cambio della biancheria dopo 4 giorni e la pulizia della stanza non è nei nostri standard. Il personale alla reception cortese e disponibile . Camere grandi e sorpresa c'era il bidet, peccato la doccia nella vasca
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

JUAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Precio muy caro para la temporada que estamos.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Júlia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

JAIME

3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Yi Lam

2/10 – Ontzettend slecht

Julio Miguel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible service, no refunds even when cancelling waaaaaay ahead of time. Scam.

10/10 – Uitstekend

Wayne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely accommodation on the hill
Very lovely accommodation, spacious with a balcony. Breakfast had a nice selection. About 4kms from the city centre, so not the closest location in terms of walking, but plenty of buses (bus no. 4, 20 & 46) taking about 22 mins, costing €2. 1.5 km walk to the awesome medieval castle "Castell de Bellver". Please note, the pool is closed during the off season.
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Gloria rosmery

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Me gusto el area del hotel; mas no me gusto el tema de la limpieza; desde que llegue al hotel 4 noches no me cambiaron las toallas; el aseo mediocre polvo en los tocadores y el baño ; no hubo la limpieza. Decepcionada 🙁
4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Jaime

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy comodo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Reception op 7 okt 2022
Dear Ulf, Thank you for your visit our hotel. We look forward to welcome you again in the future.Best regards

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant hotel in interesting hilly urban area
Pleasant hotel with friendly and helpful staff. Nice pool, which also had a lifeguard there in the pool opening hours, something I haven't seen on other hotels. The room was clean and relatively modern, with good aircondition. We were a bit unlucky with the view, basically looking straight into a concrete wall, but we did chose the cheapest type of room, so you get what you pay for I guess. The area around the hotel is interesting. Is kind of a steep urban area, with lot of stairs and hills, but cozy in its own way, different than the "charter areas" other places around Palma. There is a bus right outside the hotel going to the city centre. We had a pleasurable and fun stay here.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Iryna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a good hotel with a great pool and great staff, however the bar closes at 2:30pm which means you cannot get drinks in the afternoon which is a little bit weird. Overall satisfied
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Reception op 6 jul 2022
Thank you!!!

8/10 – Goed

federica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Jose

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Falta de servicios
No tenien ni servicio de desayuno ni comidas ni cena.
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Recepción op 14 apr 2022
Gracias por sus comentarios!

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Sehr verschmutzte Teppiche im Gang und Zimmer!
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
¡Personal muy muy amable! Hotel cómodo, cama king size excelente y buena piscina :)
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Recepción op 16 sep 2020
Muchas gracias por sus palabras. Esperamos volver a darle la bienvenida pronto!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Aparcamiento inexistente, Aparcas en la calle. Limpieza modesta para un hotel de 4 estrellas. Buena recepción y atencion por parte del perosnal
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable
Excelentes servicios. El gym es un plus.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

JorgeNavarro, Terrassa (Barcelona)

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La amabilidad del personal, tanto de recepción, de comedor, de limpieza y de dirección. Es un placer sentirse tan cuidado por un equipo tan profesional.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

DSC, Michigan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable room. Helpful staff. Good location although quite a walk to mall.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Iary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo muy bien, personal óptimo!
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good service and pleasent staff. The food was good.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien el Trato de los trabajadores, siempre atentos y dispuestos para cubrir cualquier necesidad. La habitación, superior a la contratada, detalle del hotel. Muy recomendable
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kallt o fuktigt på rummet mot norr. La till extra för rum med utsikt, som visade sig vara mot trädgården... Längre till stan med buss än vad som hade sagts. Annars bra frukost o trevlig personal.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is spotless. But it is on the half of the mountain. You need to spend some time climbing.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Juan antonio

1 nacht verbleven in november 2019