Fotogalerie voor Protur Naisa Palma Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1 Adult + 1 Child) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1 Adult + 1 Child)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer de Simó Ballester 6, Palma de Mallorca, Illes Balears, 07011
Over deze accommodatie
Protur Naisa Palma Hotel
Vergelijkbare accommodaties

HM Palma Blanc Hotel
HM Palma Blanc Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 404 beoordelingen
De prijs is € 141
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.83 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 14 voor volwassenen en ca. EUR 14 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 18 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Protur Naisa Palma Hotel Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma
Protur Naisa Palma Palma Mall
Protur Naisa Palma Hotel Hotel
Protur Naisa Palma Hotel Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma Hotel Hotel Palma de Mallorca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Protur Naisa Palma Hotel
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dimitri
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dimitri
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met een groep
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met een groep
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, clean hotel
Dean
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
paul
6 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel op top locatie
paul
5 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
YANNICK
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
central new clean hotel
YANNICK
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gloednieuw en erg smaakvol en comfortabel
Jan
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kristina
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VAKANTIEGEVOEL
Kristina
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
helma
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf in Palma
helma
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Ed
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TERESA
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TERESA
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charmaine
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charmaine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lukas, Hamburg
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukas
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met een groep
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pierre
Reisde met een groep
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yakara
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yakara
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Antonia
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonia
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
3 nachten verbleven in mei 2025