Vlak bij het strand, wit zand, ligstoelen aan het strand, parasols

Beoordelingen van Hotel HSM Reina del Mar

3 out of 5
Hotel HSM Reina del Mar
Carrer Baleares, 10, Playa de Palma, Llucmajor, Mallorca

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 183 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geertruda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed eten.
7 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 10 okt 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het airco systeem in de bar restaurant en andere openbare plaatsen was te geweldig gaf een koud gevoel Geen activiteiten aan de zwemkom Geen activiteiten s avonds in de bar gaf een koud gevoel
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Reina del Mar*** op 21 sep 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your time to give us your impressions about the hotel. All your comments are essential to improve our services, and keep improving day to day. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 12 aug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

wendyenmichel, reuver

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wij hebben een top vakantie gehad
wij hebben een goede vakantie gehad,hotel en eten was goed zeer behulpzaam en vriendelijk personeel,een goede ligging voor na strand,boulevard of om iets te gaan bezichtigen,wij hebben ons goed vermaakt en zouden weer voor dit hotel gaan
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Ans, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig voor jongeren
Het hotel is geweldig voor jongeren, maar ik zou het niet aanbevelen voor een stel dat rust zoekt. Wij hadden twee kamers, waarvan bij een kamer de airco het niet deed, voor de rest heb ik weinig te klagen. Het eten van het hotel was goed te doen en alles was schoon.
5 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Hotel is heel netjes en het personeel is heel erg behulpzaam, ze spreken niet allemaal even goed Engels maar doen toch hun best om je te helpen. Strand is 5 minuten lopen en de strip (Shooters, Club NL) 10-15 minuten. Het ontbijt en diner zijn goed, waardoor je niet vaak buiten de deur hoeft te eten. Top hotel!
5 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Farouk, Wondelgem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
OK hotel but not suited for family with kids
Overall price/value OK and not more. We stayed here for 5 nights and feel the hotel is not suited for a family travelling with young kids who especially need a good night rest. The location and hotel itself is a like a pilgrim for young foreign/local students who are very loud at night partying or fighting. After 2 nights of almost no sleep because of the noise, we complained to reception and luckily we were able to switch rooms to the 7th floor. It was slightly better for the noise coming from outside but still noisy. We decided to just endure it for the remaining days. Upon leaving, at the very least we expected to a question from the same receptionist if changing the rooms helped but nothing, no thank you for staying with us or courtoisies. At the very least the hotel should uphold a strict policies concerning noise at night to the guests. The Good: - OK breakfast, good hygiene, good free wifi - good roomtemperature (airco) - closer to the beach (less than 5min) - about 15min away from airport (by taxi) - close to restaurants and shops (less than 10min by foot) The Bad : - squeeky bed - very noisy neighbourhood (outside and inside) at night and early mornings
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel met goede voorzieningen en wat ook prettig was gratis wifi.
4 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Kim

6/10 – Redelijk

Vinod, Den Haag

Negatief: Comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hotel is ok en afstand naar strand is prima te doen. Ontbijt was uitgebreid en goed. Diner was ook uitgebreid en salades waren ook prima. Warm eten was minder goed maar was wel te doen.

8/10 – Goed

Ricardo

4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien pour un 3 étoiles . Un peu bruyant en soirée mais rien de bien mechant. Buffet top
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jean Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mon avis
Hotel très bon rapport qualite prix linge changé chaque jour bien situé nourriture très correct attentionn les boissons sont payantes et il n'y a pas d'eau à disposition des clients!!!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

MALIKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable Demi pension plus que bien Personnel agréable
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Abdeladim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zmu empfehlen!! Sehr nette Personal und super Service.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HSM Customer Service op 14 sep 2023
Dear guest, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HSM Customer Service op 14 sep 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Lizhen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Die Schalldämmung der Hotelwände ist so schlecht, dass ich jede Nacht vom Geräusch des Abwasserkanals geweckt wurde. Ich konnte oben Leute reden und Kinder weinen hören. Es ist zu laut! Das Personal ist freundlich.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Kunden Service op 9 aug 2023
Sehr geehrter Gast oder Kunde,Zuallererst möchten wir uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um unser Hotel zu bewerten. Dies ist für uns sehr wichtig, weil es uns hilft unseren Service zu verbessern. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!Alles Gute aus Mallorca,HSM Kunden Service

6/10 – Redelijk

Nataliia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok för en vecka
Hotellet är nära havet vilket passade vår barnfamilj väldigt bra. Rummen saknar minibar/kyl och det får man hyra för €45 per vecka. Städning var under förväntan, spegeln i badrummet har inte rengjorts på hela veckan och inte heller har det sopats under sängen, där det låg skräp från föregående gäster. Poolen var liten men ren. Det funkar för en kort vistelse om man inte spenderar så mycket tid på rummet.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 aug 2023
Dear guest, Thank you for your comment and for the feedback that you have given us. We regret not having met your expectations regarding the cleanliness of the room. We have established protocols and quality standards to guarantee absolute hygiene and cleanliness in the hotel. We can assure that hygiene and cleanliness in our hotel is an absolute necessity for us. For this reason we take your comment very seriously and we already have sent it to the head of department, so they can analyse the procedures. Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Poca variedad en desayuno pero bastante alta en cena
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 aug 2023
Estimado cliente, En primer lugar, nos gustaría agradecerle que haya compartido su experiencia con nosotros. El feedback de nuestros clientes es una herramienta muy importante para nosotros, ya que nos permite identificar nuestras áreas débiles y así poder mejorar.Esperamos poder darle nuevamente la bienvenida en uno de nuestros hoteles. Un saludo cordial, HSM Customer Service.

2/10 – Ontzettend slecht

Alyssa

9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 9 aug 2023
Dear guest, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. We hope you accept our sincere apologies.Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

ANIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plutôt satisfaisant
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Reina del Mar op 15 jul 2023
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Emerson Jude Hague

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a perfect hotel. Thank you!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Reina del Mar op 15 jul 2023
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 jul 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property itself is great, but it's located at the NOISY END OF TOWN. The area is full of young revelers and don't count on getting any sleep from 4.00am as this is the time that the young return to their hotel and noise is their primary objective... I'm not a prude and I also enjoy a good drink but at least consider others when returning to your hotel and leave all the screaming back at your home.... The staff at the hotel were great in assisting to keep these young screamers under control by threatening them that they'll be thrown out....
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 jul 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. The area that you have chosen is known for its nightlife and for the parties that are organized during the summer. We would like to mention that we have more hotels spread over different areas of Mallorca that could be more adjusted to your preferences. We would like you to give us another opportunity and continue to count with your confidence!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 13 jun 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Iliuta

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 13 jun 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Milena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 15 mei 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HSM Customer Service op 26 sep 2022
Estimado cliente,Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios. Estamos muy contentos de saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros.¡Esperamos volver a verle pronto!HSM Customer Service

10/10 – Uitstekend

Gonca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergi at the front desk went up & beyond for us during our whole stay- thank you for making it the best!
9 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HSM Customer Service op 12 sep 2022
Dear guest, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Frederique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
C’était génial l’hôtel à la hauteur de son prix. Surtout ne changez rien ! Peut-être le soir il pourrait y avoir une ou deux soirées avec des attractions genre spectacle espagnols. Sinon les 2 soirées par semaine avec le didji étaient sympas. Non rien à dire le personnel a l’écoute adorable serviable. Propre très propre. La femme de ménage de mon étage j’étais au premier était brésilienne et tellement propre et se donnant à fond ! La nourriture très variée et très bien. Vraiment super séjour sur l’île nous avons fait du tourisme et beaucoup de plage la mer super et superbe. Je suis déjà venue en 2016 pour 15 jours aussi j’étais à Portocolom a l’hôtel Cala Marsal qui était au top aussi. Alors à une prochaine fois !
14 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HSM Customer Service op 30 aug 2022
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Madeleine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour, cependant ménage fait de façon succincte. De plus bouteille d’eau payante au restaurant, dommage!!! Chambre correcte avec balcon Restaurant correct, la variation des buffets serait un plus
Vu de la chambre
14 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HSM Customer Service op 20 okt 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jean Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value, friendly, helpful staff. Close to beach , supermarket and restaurants. Cheap and easy bus ride to Palma
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HSM Customer Service op 5 aug 2022
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. We would like you to know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Adrian

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HSM Customer Service op 25 jul 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Øv mad
Vi boede der i 6 nætter vi skiftede værelse fordi vi fik et meget lille gult værelse der lå lige op af elevatoren som larmede hele natten, vi blev skifte op til en meget fint rent værelse med god udsigt. Det eneste der var lidt en træt oplevelse var maden vi havde morgenmad og aftensmad, maden var ikke det lækkereste udvalgt var meget det samme og ser var ikke rigtigt noget der havde en lækker og velsmagende smag, der var flere aftener hvor vi valgt at spise et andet sted fordi maden var tør og kedelig.
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HSM Customer Service op 19 jul 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Salimata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HSM Customer Service op 19 jul 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Karin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mallorca
Trevlig och hjälpsam personal. Slitet hotell med smaklös mat. Ingen kyl eller säkerhetsskåp på rummet.
14 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HSM Customer Service op 15 jul 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. We hope to see you again very soon! HSM Customer Service.

8/10 – Goed

mare Labrit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El alojamiento relación calidad precio muy bien, pero esta en la zona guiri, lo cual es MUY raro ver españoles. Todo está pensado para extranjeros. Cobran por todo. La media pensión no incluye bebida, y una botella grande de agua son 4€ (en España la jarra de agua del grifo por ley es gratis). Tampoco te dan hielos para el café. La comida del restaurante muy buena (especial mencion al camarero Francisco, un amor de persona). Las habitaciones completas y muy limpias, pero para una o dos personas, para tres muy justas. La piscina también tiene horario, cuando la cierran, aun hace calor y hay gente llegando de la playa que quería bañarse. Las limpiadoras lo dejan todo impoluto, pero entran a las 8am a la habitación sin permiso para saber si estas dormido o no y entrar a limpiar (bastante irrespetuoso).
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HSM Customer Service op 8 jul 2022
Estimado cliente, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus experiencias con nosotros. Tomamos nota de su valoración y comentarios para poder seguir mejorando día a día. Nos hubiera gustado que durante su estancia se hubiese puesto en contacto con nosotros para mejorar su situación. Nos gustaría mencionarle que el horario de la piscina es de 10:00 a 20:00 h. Nuestra mayor prioridad es que nuestros clientes se sientan como en casa. ¡Esperamos volver a verle pronto! HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Ingunn

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotellopphold, men dårlig middagsbuffè.
Rent og fint hotell med gode senger, ok rom med velfungerende air con. Ok basseng og uteområde hvor det alltid var ledig solseng. Bar med stive drikke-og ispriser. Heldig med rom med havutsikt fra balkongen. 5 minutter ned til stranden, slakk bakke tilbake. Stort supermarked 25 m unna. Manglet bare kjøleskap på rommet. Maten var dessverre en nedtur, spesielt middag/dessert-buffè. Lite smak og forandring på en uke. Hadde opphold inkludert frokost/middag. Prismessig bra. Men spiste ute flere kvelder pga dette.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HSM Customer Service op 8 jul 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Morteza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Essen.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Customer Service op 22 jun 2022
Dear guest, Thank you very much for your nice comment, we are very proud to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. We are happy that the food has been of your liking, in fact, we do everything possible to satisfy all the gastronomic preferences of our customers. Our highly qualified chefs and nutritionists are in charge for offering a high quality food and a varied menu. We will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

roberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to stay a few days. Access somewhat hard because of a steep upward street. No place to park a car. Food is superb both at breakfast and dinner. Good swimming pool. Very good relationship cost/benefit.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Customer Service op 10 jun 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

jörg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In Ordnung
☹️ Das Hotel ist sehr weit weg von der Partymeile. ☹️ Die Zimmer sind schlecht schallisoliert (hellhörig). 🙂 Man bekommt täglich frische Handtücher und Waschlotion. 🙂 LED TV 🙂 Freundliches Personal
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Kunden Service op 10 jun 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde, Zuallererst möchten wir uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um unser Hotel zu bewerten. Dies ist für uns sehr wichtig, weil es uns hilft unseren Service zu verbessern. Wir bedauern aufrichtig, dass Ihre Erwartungen nicht erfüllt wurden und werden Ihre Kommentare dazu verwenden die Situation zu verbessern, damit Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt den Urlaub entsprechend genießen können. Wir hoffen, wenn Sie uns eine weitere Chance geben würden und wir Sie wieder bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüssen, HSM Kunden Service

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes 3 sterne Hotel für das Geld
Wir sind eine junge Familie mit kleinem Kind ohne Luxuserwartungen gewesen. Man muss sagen dass es laut sein kann- viele Menschen kommen nach Mallorca um Party zu machen. Auch in diesem Hotel hört man laute Gesellschaften. Am Balkon oder im Gang. Personal war sehr freundlich...wir haben zimmer wechseln lassen. Essen Frühstück und Abendessen war mehr als genügend. Fisch, hänchen, Gemüse, Obst, alles sehr lecker. Auch Nachtisch super. Sauberkeit top- im Zimmer wurde immer geputzt. Swiminigpool , Bars, rfestaurant---wir warren mit allem zufrieden. Würden das Hotel allen empfeheln.
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Kunden Service op 13 jun 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde, Danke für Ihre perfekte Qualifizierung und die Empfehlung an andere Gäste. Wir sind sehr zufrieden, dass Ihr Aufenthalt bei uns gut war. Wir hoffen Sie bald wiederzusehen! HSM Kunden Service

8/10 – Goed

Constantin E

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Convenient stay
Good experience, close to the beach, very good breakfast and dinner.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Customer Service op 10 mei 2022
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. We would like you to know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HSM Customer Service op 9 mei 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Piotr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HSM Customer Service op 6 mei 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021