Terras

Beoordelingen van Hotel Palma Bellver Affiliated by Meliá

4 out of 5
Hotel Palma Bellver Affiliated by Meliá
Paseo Maritimo 11, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 401 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 453 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1003 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dries

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ramona

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer en badkamer. Alles was netjes en schoon. Lekkere bedden. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt was heerlijk en veelzijdig en werd goed aangevuld tot het einde aan toe. Bij het zwembad waren genoeg ligbedden en badlakens verkrijgbaar om te lenen. Hotel ligt op 15-20 min lopen via de boulevard van het centrum. Met de taxi 15 min naar het vliegveld, koste ongeveer €20. Vriendelijk personeel. Het hotel is zeker een aanrader, ik zou er zo weer naartoe gaan.
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

P.J.A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for business trip
Good hotel for a business stay!
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel met trendy uitstraling. Ontbijt is lekker en uitgebreid. De locatie aan de haven/boulevard.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van guest experience team op 23 dec 2019
Many thanks for the excellent review. Greetings, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Wiebke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op prima locatie
Mooi hotel op een goede locatie: aan de haven en op wandelafstand van de oude stad. Ruime en nette kamers, mooi zwembad en uitgebreid ontbijt. Enige minpunt de badkamer die nogal krap is.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima, eindje lopen van centrum en restaurants. Ontbijtruimte te klein voor hotel (of hotel te groot voor ontbijtruimte) Zwembad klein en te weinig zonnedek. Tafels gammel en enkele ligstoelen waren defect en niet comfortabel
14 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Customer Experience Team op 11 sep 2019
Hi!! Thank you for sharing your experience with us. We are glad to know that the location was to your liking. On the other hand, we regret that the hotel has not exceeded your expectations. Best wishes from Customer Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel jammer dat je in de standaard kamer geen waterkoker hebt.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Customer Experience Team op 30 jul 2019
Hello!! Thank you very much for share your experience with us at Palma Bellver Hotel. We are happy to see that you have had a good stay at the hotel. We take in mind your comment. Best wishes, Customer Experience Team.

8/10 – Goed

Alex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
de locatie is op loopafstand van het centrum tegenover de grote jachthaven met enkele restaurants en terrassen zoals the boat house
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Customer Experience Team op 3 aug 2019
Hi Alex! We are very happy that the hotel has met your expectations. We hope to see you again soon. Have a happy week and greetings from Customer Experience Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good!
We stay here frequently. Very good hotel!
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Kamerhygiene kan veel beter, kakkerlak in de badkamer!
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van María José Guerra Guest Experience Manager op 11 dec 2018
Dear Guest, First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent Experience with us at Meliá Palma Bay. We really apologize for the inconvenience this might have caused you. Kindly be informed that we have shared your comment with the Housekeeping Department in order to offer the level of service we strive to offer. We remain at your entire disposal for any further assistance you might need. Best Regards, María José Guerra Guest Experience Manager

8/10 – Goed

eefje, huizen

Positief: Netheid, personeel en service
Goede locatie op loopafstand van veel leuke restaurantjes en winkels. Tevens in de avond veel uitgaansmogelijkheden in deze straat (Tito’s). Prettig hotel, wel gehorige kamers - mensen hoor je door de gang lopen (en dus ook praten en lawaai maken). Heerlijk ontbijt. Doordeweeks tot 10:15, weekend tot 11:00. Schuin tegenover het hotel zit een bushalte. Met de taxi naar hotel ging prima, kost ong 18-20 euro. Je kan ook bus 1 nemen, 5,- pp en stopt dus schuin tegenover hotel. Al met al een prima verblijf!
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Experience Department op 4 okt 2018
Thank you very much, Eefje!!! :) We are glad to read such good comments and we look forward to your next stay here with us!! Our best wishes, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

globetrotter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel met perfecte ligging
Een beter hotel kan je niet wensen als je zowel van Palma/Mallorca wilt genieten , als gewoon van de zon ( zwembad) wilt genieten . Binnen 15 minuten zit je in de oude stad , als je het hotel uitloopt zit je in de levendige jachthaven . Uitzicht vanaf kamer , ontbijtruimte en zwembad kan niet beter ! Hotel zelf is ook gewoon perfect. En mocht het toch iets te ver lopen zijn van / naar het centrum , de airportbus ( stopt ook in het centrum ) stopt aan de overkant
7 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam verblijf, goed personeel, uitgebreid ontbijt,
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuke uitzicht van de haven van af de restaurant.
Van af het restaurant heb je uitzicht op de haven en boten. Ontbijt buffet erg goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer erg standaard en kaal. Bedden wel goed.
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Harry, The Haque

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location. Near the centre.
We stayed for four days. The Room was nice and the sea view was great.
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

will, R. Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi hotel
Uitdtekend hotel met op alle fronten goede scores muv de geluidsoverlast van de drukke Ave Maritime die voor het hotel loopt. Het uitzicht op de jachthaven haven, de pier met cruise schepen en de zee met zijn dynamiek is geweldig
9 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel ,vriendelijk personeel, Goed ontbijt fijn dat je ook buiten kunt ontbijten. Mis wel de koffie op de kamer terwijl je lekker op het balkon kunt zitten jammer,

8/10 – Goed

Leo, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel met zeer vriendelijk personeel.
Niets aan te merken op het hotel. Aardig, Engels sprekend en meedenkend personeel. Dat zie je niet overal in Spanje. We moesten voor onze terugvlucht online inchecken en dus printen, dat was geen probleem en ook nog eens kosteloos. Vanwege onze vroege uitchecktijd zouden we het geweldige ontbijt missen.... Ook geen probleem. Om 5 uur werd er, conform afspraak, op de deur geklopt en stond er een uitgebreid ontbijt klaar. Hotel is een aanrader. Neem wel een kamer met uitzicht over de haven. Daar krijg je geen spijt van. Locatie is ook prima met een bushalte (van en naar vliegveld) voor de deur. Kleine 15 min lopen over de boulevard naar oude centrum was voor ons prima. Enig minpuntje is dat je 30 min moet lopen voor het dichtstbijzijnde strand.

10/10 – Uitstekend

Amber S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk hotel op goede locatie
Het was een heerlijk hotel op een goede locatie. We hebben de kamer geupgrade naar havenzicht en dat was inderdaad prachtig. Goed ontbijtbuffet, schone kamers. Kleine minpuntjes zijn de harde bedden en de zon op het zwembad. 'S morgens heb je daar heerlijk zon maar vanaf een uur of 2 ligt het grootste gedeelte van het zwembad in de schaduw. Al met al zeker een aanrader!

8/10 – Goed

Louise, Zeeland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was goed gelegen.
Je kunt gemakkelijk te voet gaan naar het winkelcentrum en allerlei bezienswaardigheden. Ik vond de hotel kamers wel te klein voor de prijs je betaalde. Voor een 4plus hotel moeten de kamers wel meer voorzien zijn van bad artikelen. Het ontbijt was heel goed.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, goeie verbindingen met de stad.
Mooi hotel, kamers alleen niet zoals ze op de site aangegeven zijn. Redelijk verouderd. Goeie ligging verder, alles is goed bereikbaar. Zwembad aan de kleine kant.

10/10 – Uitstekend

Marvin, Bethlehem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with balconies and view of the port
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I decided on this hotel for its views and location and it was the right decision (despite road works along the front at the moment). Breakfast was brilliant, everywhere was spotlessly clean and my room was comfortable. Wouldn't hesitate to stay here again.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service Department op 17 apr 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're thrilled to hear that the views and location met your expectations and contributed positively to your stay. It is rewarding to know that you found our breakfast selection to be excellent, as we take pride in offering a varied choice to start the day. Our team is also delighted that you appreciated the cleanliness of your room and the comfort it provided. We acknowledge the current road works and understand they may temporarily affect the tranquility of our surroundings, but rest assured, the beauty and charm of our location remain steadfast.We hope we may have the chance to welcome you back in the future. Kindest regards,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Jara

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Karen Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautifully decorated and rooms well appointed with a kettle and mini bar. Pool area and pool bar lovely. The lobby bar wan't open when we were there. Staff were excellent and went out of their way to wish my husband a Happy Birthday and sent a gift to the room. Great location. Good restaurants within 10 minutes walking. Beautiful view of the harbour and catherdral from the room. My only complaint was that the tea and coffee was not replenished each day so I had to call and ask for it. But they came and replenished it straight away so no complaints really.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Service Department op 9 apr 2024
Dear Madam,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We're thrilled to hear that the decor and amenities of our rooms, as well as the pool area, met your expectations. It's also gratifying that our team's efforts to make your husband's birthday special were appreciated. The views of the harbor and cathedral are indeed a highlight, and we're glad they added to the enjoyment of your stay. We apologize for any inconvenience regarding the tea and coffee replenishment in your room; however, we're pleased that our staff addressed it promptly upon your request.We hope to welcome you back. Best wishes,Guest Service Department

6/10 – Redelijk

Regina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist chic, stylisch, das Frühstück war sehr gut. Das Personal war freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war ok, der Wannen- Dusch - Einstieg sehr unbequem, die Dusche dann hinter der Wand sehr dunkel. Die Fenster waren m.A. viel zu wenig lärmgedämmt, der Straßenlärm war auch bei geschlossenem Fenster deutlich zu hören.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service Department op 17 apr 2024
Sehr geehrte Dame, wir danken Ihnen herzlich für die Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie unser Frühstück und den freundlichen, hilfsbereiten Service unseres Personals genossen haben. Ihr Feedback zu der Beleuchtung in der Dusche und zum Schallschutz der Fenster nehmen wir ernst. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten, die diese Aspekte während Ihres Aufenthalts verursacht haben könnten. Unsere Gäste schätzen normalerweise die Ruhe und den Komfort unserer Zimmer, und wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen diesbezüglich nicht vollständig erfüllen konnten.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service Department

8/10 – Goed

manuela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel...leider katastrophale Parkplatzsituation und abends auch nicht sehr vertraunenerweckend auf der Strasse vor dem Hotel...
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service Department op 22 apr 2024
Sehr geehrte Dame, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Wir freuen uns, dass Sie die Sauberkeit und den Zustand unseres Hotels sowie unseren Service und die Ausstattung der Zimmer positiv hervorgehoben haben.Es tut uns leid zu hören, dass Sie Schwierigkeiten mit der Parksituation hatten und sich abends vor dem Hotel nicht ganz sicher fühlten. Unsere Gäste schätzen normalerweise die Lage direkt am Paseo Marítimo und die Nähe zu vielen Sehenswürdigkeiten und Freizeitangeboten. Wir bedauern, dass dieser Aspekt Ihren Aufenthalt bei uns getrübt hat.Guest Service Department

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean hotel. Parking was inconvenient and lots of construction in the area. Overall, nice property.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Service Department op 27 mrt 2024
We're delighted to hear you found our hotel clean and appreciated the overall condition of our property, reflecting our commitment to providing a well-maintained environment. We're also grateful for your positive remarks about our service, which our team strives to make exceptional. It's pleasing to know that our room amenities met most of your expectations, contributing to a comfortable stay. We do acknowledge the inconvenience caused by parking and the surrounding construction activity. While the parking situation is influenced by our central location, we continually seek ways to improve the experience, including offering a public parking option next to the hotel.Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly attentive staff, good room facilities and nice pool/bar area.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Service Department op 12 mrt 2024
Dear Sir, We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're delighted to hear that our staff made a great impression with their attentive service. It's also wonderful to know that our room facilities met your expectations and that the pool and bar area added to your enjoyment. Our team strives to maintain a high standard of cleanliness, and your acknowledgment of their efforts is greatly appreciated.We hope to see you again soon for another enjoyable experience.Best wishes,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Mari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accesos en obras
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Service Department op 20 feb 2024
Estimada Mari,Estamos muy orgullosos de recibir tan positiva reseña.Nos complace saber que ha encontrado la limpieza de la habitación y el estado general del hotel a su entera satisfacción, así como el servicio brindado por nuestro equipo. Lamentamos cualquier inconveniente causado por obras en los accesos, y queremos asegurarle que trabajamos continuamente para mantener y mejorar nuestras instalaciones y servicios. Agradecemos su comprensión mientras mejoramos aspectos del hotel para el disfrute de nuestros huéspedes.Esperamos que tenga un buen día. Atentamente,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

jorge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amabilidad de 10
El personal tanto en recepción como en cafetería desayunos y pisos es top.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Service Department op 23 jan 2024
Estimado Jorge,Nos alegra enormemente saber que la amabilidad de nuestro personal en recepción y cafetería ha sido destacable durante su estancia. Apreciamos sus comentarios sobre la limpieza de las habitaciones y nos complace que haya encontrado satisfactorio el servicio recibido. Es gratificante conocer que el confort de nuestras habitaciones ha contribuido a una estancia agradable para usted.Esperamos que nos visite muy pronto. Atentamente,Guest Service Department

8/10 – Goed

Simone

6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

tamara, samamish

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Iuliia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Maria Angeles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto, buen bufet y habitación amplia
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Department op 16 dec 2023
Apreciada Maria Angeles, Nos sentimos muy honrados de la recomendación que ha dejado en esta plataforma.Nos complace saber que disfrutó de nuestro amplio y variado buffet, el cual es una de nuestras fortalezas, ofreciendo una amplia gama de opciones internacionales y regionales para todos los gustos. También es un placer escuchar que la amplitud de su habitación fue de su agrado, reflejando nuestro compromiso por ofrecer confort y espacio, con habitaciones diseñadas para proporcionar la mejor estancia posible.Ojalá pronto podamos ofrecerle nuestros mejores servicios y atenciones. Un afectuoso saludo,Guest Service Department

8/10 – Goed

Antje

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Steen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nico

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Das Hotel ist an sich wirklich in Ordnung. Leider wurde direkt vor der Tür eine riesige Baustelle eröffnet während wir dort waren. Der Lärm begann schon morgens um 7 Uhr. Das hätte man auf der Website angeben müssen! Die Zimmer sind großzügig und gut gelegen. Leider aber auch schon sehr in die Jahre gekommen. Mit der Sauberkeit hat man es nicht allzu genau genommen. Dir Betten wurden jeden Tag gemacht und Handtücher getauscht. Das fanden wir sehr schön. Trotz aller Minuspunkte würden wir das Hotel trotzdem empfehlen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Department op 27 okt 2023
Sehr geehrter Nico,danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns zu hören, dass Sie unsere großzügigen Zimmer und die gute Lage des Hotels schätzen. Wir bedanken uns auch für das positive Feedback bezüglich des täglichen Bettenmachens und Handtuchwechsels.Wir bedauern jedoch, dass Sie während Ihres Aufenthalts von Lärm durch eine Baustelle in der Nähe betroffen waren. Wir möchten darauf hinweisen, dass solche Situationen leider außerhalb unserer Kontrolle liegen. Bezüglich der Sauberkeit und der etwas in die Jahre gekommenen Zimmer möchten wir uns entschuldigen und Ihnen versichern, dass wir stets bemüht sind, unseren Gästen den bestmöglichen Komfort zu bieten. Ihre Anmerkungen werden wir an unser Team weiterleiten, um unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern.Wir hoffen, Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Service Department

4/10 – Matig

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location/ good breakfast but Run Down Hotel
Run down properly that needs updating...staff is a bit apathetic...BUT on the plus side, Great Location and Very Good Breakfast
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Department op 26 okt 2023
Dear Paul,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted to hear that you appreciated our great location and very good breakfast. Our buffet offers a wide variety of options, including gluten-free choices, to ensure our guests have a pleasant start to their day.However, we are sorry to hear that you found our property to be run down and our staff apathetic. We acknowledge that some of our rooms and bathrooms may appear outdated, and we are continuously working on improvements to enhance our guests' experience. Regarding the noise, our hotel is located in a lively area, but we do offer rooms with different views to cater to our guests' preferences. We apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate your feedback as it helps us to improve our services.We look forward to welcoming you again. Best regards,Guest Service Department

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Facilities in the hotel were good. The only let down was the quality of the food which was poor for a 4☆ hotel. We didn't have breakfast but the bar meals were just poor
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Department op 11 okt 2023
Dear Keith,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you found our facilities to be good and appreciated the cleanliness and comfort of your room. Our team works hard to ensure our guests have a pleasant stay, so your positive feedback is much appreciated.We are sorry to hear that the quality of the food did not meet your expectations for a 4-star hotel. We strive to offer a wide variety of international and regional dishes at our Maritimo Restaurant, and we take your feedback seriously. We will share your comments with our culinary team to improve our offerings and ensure a better experience for our future guests.The whole team hopes to see you again in the future.Kind regards,Guest Service Department

8/10 – Goed

ELIZABETH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At checkin I was offered breakfast for $13 a day and I added breakfast to our stay. Next morning, went to breakfast and they have no record of it. Charged us full price. Went to the lobby next morning to straighten it out and they said I don’t see breakfast added to your stay…
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Department op 10 okt 2023
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted to hear that you found our rooms clean and well-equipped, as well as appreciated the overall condition of the hotel. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We apologize for the confusion regarding the breakfast charges during your stay. We understand how frustrating this must have been and we will look into this matter to ensure better communication between our staff and guests in the future. Your feedback is valuable to us as it helps us improve our services.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Guest Service Department

6/10 – Redelijk

Edeltraud

Positief: Personeel en service
Super Frühstück, es fehlt nichts. Die Lage zur City recht gut. Der Lärm der Straße ist nicht zu überhören. Nun kommt, wohl seit langer Zeit, noch für eine lange Zeit, der Straßenbaulärm hinzu. Das Haus ingesamt muss modernisiert werden.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Department op 6 okt 2023
Sehr geehrte Edeltraud,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung unseres Hotels genommen haben.Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Frühstück und die Lage des Hotels gefallen haben. Wir sind stolz darauf, eine große Auswahl an Speisen anzubieten und unseren Gästen die Möglichkeit zu geben, die Stadt bequem zu erkunden.Wir bedauern jedoch, dass Sie Lärmbelästigungen während Ihres Aufenthalts erfahren haben. Die Straßenarbeiten in der Umgebung sind leider außerhalb unserer Kontrolle, aber wir hoffen, dass sie bald abgeschlossen sein werden. Bezüglich der Modernisierung des Hauses möchten wir Ihnen mitteilen, dass wir kontinuierlich daran arbeiten, unsere Einrichtungen und Zimmer zu verbessern, um den Komfort unserer Gäste zu gewährleisten. Ihre Rückmeldung ist für uns sehr wertvoll und hilft uns, unseren Service weiter zu optimieren.Hoffentlich dürfen wir Sie eines Tages erneut bei uns begrüßen.Mit freundlichen GrüßenGuest Service Department

10/10 – Uitstekend

MARCO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio e instalaciones
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Department op 4 okt 2023
Estimado Marco, Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado una experiencia tan positiva.Es reconfortante saber que la habitación con su confort y equipamiento le permitió disfrutar de una muy buena estancia entre nosotros.Esperamos su visita en una próxima oportunidad. Le enviamos un saludo muy cordial,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Leonard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an 11th floor room overlooking the front of the hotel with a view of the Marina and promenade.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Department op 3 okt 2023
Dear Leonard,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are delighted to hear that you enjoyed your 11th-floor room with a view of the Marina and promenade.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Guest Service Department

8/10 – Goed

Agnetha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganska ok
I de stora hela fint och bra. Endast ett fel att rummet låg lite för högt upp i byggnaden våning 13 passade inte oss tyvärr.. Men utsikten var fantastisk, ljudnivån från trafiken var hög, även nattetid.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Department op 4 okt 2023
Kära Gäst, tack för att ni har lämnat en recension av er senaste vistelse.Det glädjer oss att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni kunden njuta av den vackra utsikten.Det är även fint att höra att ni var nöjd med servicen. Vårt team strävar efter att erbjuda en bekväm miljö för våra gäster och det är alltid roligt att få positiv feedback om deras ansträngningar. Vi beklagar att ni stördes av trafiken utanför, men vi tackar er för att ni har valt att dela med er av era tankar eftersom all feedback är viktig för oss.Med vänliga hälsningar,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and room with view of marina. Short walk into Palma. Pool nice although terrace closed at 4pm due to a private event being held.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Department op 2 okt 2023
Dear Barbara, We would like to thank you for taking the time to leave this review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed our prime location and the beautiful view of the marina from your room. It's great to know that you appreciated the short walk to Palma and our lovely pool area.We apologize for any inconvenience caused by the terrace closure at 4 pm due to a private event. We understand the importance of providing our guests with a relaxing and enjoyable experience, and we will take your feedback into consideration for future events. We hope that you were still able to make the most of your stay with us.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Geoff

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Department op 2 okt 2023
Dear Geoff,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.All of the team look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Guest Service Department