Ingang accommodatie

Beoordelingen van Adriatico Arms Hotel

3 out of 5
Adriatico Arms Hotel
561 J. Nakpil Street, Malate, Manila

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 89 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

annemiek, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel op goede locatie.
Prettig hotel, goede prijskwaliteitverhouding. Wij bleven maar een nachtje als tussenstop van lange vlucht naar Manilla en 's ochtends weer terug naar vliegveld. Zo'n 25 min rijden van vliegtuig. Print een kaartje uit of als je Lonely Planet hebt, laat daaruit de kaart zien. Taxichauffeur had beetje hulp nodig. 200 php naar vliegveld. Goede buurt, Leuke restaurantjes en bars. Goede vibes. Vriendelijk personeel, erg netjes en gastvrij. Kamer is basic, maar prima voor een nacht. Schoon bed en prima badkamer. Vrij luide stad dus ook op kamer wel geluid, lekker oordoppen in gedaan. Prima hotel voor een nachtje!

8/10 – Goed

Yukitomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗で全体的に良いホテルでしたが、外の音が うるさい、あと、ベットの近くに コンセントが無い、等不便でした。
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Madeleine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Enkel övernattning i Malate
Åkte m tre vänner, vi stannade endast en natt då vi dagen efter skulle vidare till Boracay. Allt var helt ok, det enda som var under all kritik var ljudisoleringen. Man trodde bokstavligen att vi sov på gatan när de åkte förbi. Jag har rest en hel del, och när det kommer till ljudisolering var detta by far det värsta. Ta m öronproppar om ni ska sova här. Annars fyllde bordet sin funktion.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

eric

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

jesper

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
騒音被害でまったく眠れず
ホテルの真ん前にできたオープンエアのカラオケレストランが深夜一時すぎまで大音量で騒音を発し、ねむれない。
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

masamichi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kein kühlschrank und safetybox im zimmer. ansonsten alles bestens.
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

joel, malate

Nice hotel
Nice no frill hotel, acceptable for it’s price and location
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
C'est la dernière fois que je loue avec expédia car cet hotel à un bar a karaoké qui ferme à 5 heure du matin...et ce n'est pas spécifié...j'avais loué pot 3 nuits et nous sommes parti le lendemain car impossible de dormir.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near shopping mall, accessible within metro Manila
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Shirou, Japan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
素泊りなら悪くないと思います
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Mitch

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The shift of the guards changed, and there was no late-night ambitious uncle. The quality of the soap was dropped. I do not need two soaps. Please return to the original quality. A two-story restaurant was built across the street. The first floor is a Japanese food court, and Takoyaki is delicious. In the bar on the second floor, music rings until morning, and it can be heard up to the room. As I will be short of sleep, I will let go as the regular lodgings.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

joel, malate

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
🙂
Very nice small hotel for it’s price
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Teresa, Yakima Wa

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service & location is great. I get around metro Manila with ease. Near shopping mall.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location and they were able to check before 2pm, the room was available without extra charge
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
設備で冷蔵庫がないのは不便です。従業員はいつもスマイルでリラックスしました。
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Camilo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!
I had a very pleasant experience at the Adriatico Arms hotel!!! All staff are warm, friendly and attentive. My only gripe is they don't have an iron and ironing board which I expect from a regular hotel. I would definitely stay there again when I'm in Manila.
8 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Nice and helpful hotel staff. First floor well decorated. New flooring in the rooms would help.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mau, Winnipeg, Manitoba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and accommodating staff. I had a comfortable stay. So close to the mall and train station. Overall, I’m happy.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kindly gently convenient place
ガードマンのどの男性も、勤勉にはたらき、愛想もとても良かった。出かけるたびに熱い中でも糸声かけてくれた、ロビンソン、繁華街バー、コンビニどれも5分以内、mtrペドロヒルから、徒歩7,8分、
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良かったです
こじんまりしていますが、安いのに十分な室内とサービスのあるホテルでした。一階のレストランは美味しくてクラシカルな雰囲気の良いカフェレストランです。エレベーターが無いので足が悪い方はご注意。
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Alles war zufriedenstellend
Check in war sehr schnell und die Lage ist sehr gut! Personal sehr freundlich, Zimmer groß und Wifi waren o.k.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

いがいといいかも
いがいと部屋はきれいで広かったです。
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

mirai, Tokyo japn

Positief: Personeel en service
マラテ遊びには丁度良い
冷蔵庫が無いけど、値段を考えたら○ですね。買い物や食事へ出るのも、全く問題なし。セキュリティボックスは無いので、フロントに預ける事、必須
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

SHIGEYUKI

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place was clean and the staff were nice. A bit away from the mall but the walk would be a good exercise.
6 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Fritz, Philippines

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel staff and accessibility
We have stayed in this hotel before and will always come back in future trips. The room is satisfactorily nice. The staffs are very courteous and accommodating. The location is not busy with traffic. Convenience store is just right across. Very satisfied with the price too.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Anna Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unexpected wonderful accommodation
I wasn't expecting a nice stay from a simple property. Accmmodation is wonderful! No doubt will stay again.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
출장용 숙소
직원들은 매우 친절하다... 그건 필리핀사람들의 타고난 친절함인 듯~ 숙소는 마카티내 한국,일본 등 부담없이 즐길수 있는 식당들이 있어 위치는 괜찮타! 단, 숙소에는 무료생수와 냉장고 없고... 욕실엔 비누와 샴푸만 깜직하게 놓여있다~ 와이파이도 잘 잡히지 않아서 여러번 재 설정해야 했다...ㅎㅎ 출장용 숙소로 사용하기에는 무난하다~~

6/10 – Redelijk

MASAHIKO

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテルのレストランは、かなりおいしい
9時にチェックインをさせてもらえ、フロント横のレストランで朝食をいただきました。おいしいフィリピン料理で大満足です。昼食には、近くの日本料理「たなべ」を利用しました。鉄火丼、おいしいですよ。ビールもサンミゲールのプレミアムが置いてあり、大満足でした。夕食も、ホテルでルームサービスを利用しました。フィリピン料理を楽しむのであれば、ホテルのレストランがおすすめです。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Otto, Wien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes und sicheres Hotel in Manila, gutes Service.
Bin schon öfters in diesem Hotel gewesen, es war immer alles so wie man es sich vorstellt. Das Personal an der Rezeption ist sehr freundlich und hilfsbereit. Außerdem wird es täglich gut gesäubert.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフも親切、安心して滞在できます。併設のカフェはかなり美味しいです。
6 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
繁華街に近い
暗い部屋に泊まると窓もほとんどなく陰鬱な気持ちになります。照明も暗い。 夜まで遊んで寝るだけなら繁華街に近いのでコスパは良いですが、それ以外ではあまりオススメしません。
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

koh_samui

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寝るだけなら可
ダブルベッドの部屋に泊まりましたが、窓がとても小さくかつ電球が薄暗いため、ホテルなのにまるでスラム街の様な部屋。この後に友人が合流したため、ツインベッドの部屋に移動して二人で泊まりましたが、窓が大きく明かりも入り、こんなにも部屋によって異なるのかとビックリ。部屋によるかと思いますが、一人でもツインルームの部屋(通り沿い)に泊まった方が快適だと思います(でも神経質な人にとってはうるさいかも)。部屋によって雰囲気が大きく変わり、別のホテルみたいでした。 入口にいる警備員のおっちゃんはニコニコして対応が良かったけど、レセプションの対応は微妙。寝るだけなら繁華街にも近いし夜も人通りが多いので、コスパ良く安心して泊まれると思います。
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Lene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God og hjælpsom betjening i receptionen. Fint værelse til 4 personer. Området meget blandet.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Arthur

Positief: Personeel en service
Great location, but very aging amenities
My family & I stayed here for a night before flying back to the states. The building is old, but it was in decent condition for its age. The room was fairly good sized, Unfortunately, that's where the good things end. I was aware that there wasn't an elevator at this hotel and having a newborn & 2 yr old didn't make things easy to have to climb up to the 3rd floor. The beds were not very comfortable and you can tell they haven't been replaced in a long time. Also, the air-con was focused on just 1 are of the room. While 1 bed was freezing cold the other bed was still burning up hot.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

kenji, 千葉県市川市

Positief: Personeel en service
繁華街の中心に有りとても便利
ホテルの一階にレストランが有り待ち合いにも便利、遊びにもとても便利でした。食事もリーズナブルな値段で美味しがったです。特に良かったのは、ガードマンの対応が良かったです。
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Teresa, Yakima Wa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Home Away From Home
We always stay in this hotel every time we are in Manila. Feels home.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Zarina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
clean and has good service...
So good but the room so boring no attraction no decoration just it plain.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

shinichi

Positief: Netheid, comfort kamer
きれいでよかった。
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Gunther

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altes Manila
Hotel liegt mitten im Rotlicht Viertel von Malate (nicht unsicher) und nahe der Robinson Mall ( 5 Min. zu Fuß). Viele Hotels, Restaurants, aber auch Nachtclubs in der Nähe. Wenn Manila auch noch nicht auf Tourismus eingestellt ist, so kann man von hier aus die Umgebung gut zu Fuß erkunden oder sich mit einer Rikscha herumfahren lassen.
2 nachten verbleven in september 2017